Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad wykonaniem boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie boiska wraz z placem zabaw przy ul. Krętej

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie boiska wraz z placem zabaw przy ul. Krętej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie boiska wraz z placem zabaw przy ul. Krętej. I. Miejsce wykonywania nadzoru: ul. Kręta w Ostrowie Wielkopolskim, działki nr 14/2, 15/2, 54/7 i 55. II. Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1. wykonaniem płyty boiska z podbudową i nawierzchnią poliuretanową w technologii typu EPDM (zgodnie z opisem w przedmiarze robót) wraz z liniami wyznaczającymi granice boisk około1280m2, 2. wykonaniem odwodnienia liniowego boiska ACO DRAIN Multiline V200 z rusztem wraz z podłączeniem kanałami PCV dn 200 mm do studzienek, 3. wykonaniem opaski szerokości 1.0m wokół boiska z kostki betonowej około 149m2 wraz z krawężnikami betonowymi 12x25cm wtopionymi na ławie betonowej. Między łączeniami krawężników otwory, w które będą montowane kotwy do montażu siatki piłkochwytowej, 4. wykonaniem ogrodzenia panelowego o wysokości 1,43m wraz z dolną płytą cokołową wys. 20cm - łącznie długość 57,10m, 5. wykonaniem ogrodzenia panelowego o wysokości 1,43m wraz z dolną płytą cokołową wys. 20cm, montaż słupów stalowych o wys. 4.8m z wspornikami do piłkochwytów (piłkochwyty wys. 4.0m górą mocowane do wsporników słupów, dołem kotwione do krawężników) - łącznie długość ok.77,5m, 6. montażem słupów stalowych o wys.4.8m z wspornikami do piłkochwytów (piłkochwyty wys. 4.0m górą mocowane do wsporników słupów, dołem kotwione do krawężników) - łącznie długość ok.44.5m, 7. dostawą i montażem wyposażenia boiska w systemie antywandalicznym do koszykówki, do siatkówki, do tenisa ziemnego, do piłki ręcznej, 8. wykonaniem trawników około 471 m2. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 6. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8. sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie ilości w księdze obmiaru robót, 9. sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 10. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 11. pobyt na budowie minimum raz w tygodniu potwierdzony wpisem do dziennika budowy oraz w razie pilnych potrzeb i rozwiązań, 12. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 13. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 14. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 3-letniej gwarancji, 15. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. projekt branży budowlanej - załącznik nr 7, 2. projekt kanalizacji deszczowej - załącznik nr 8, 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - boisko - załącznik nr 9, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kanalizacja deszczowa - załącznik nr 10, 5. przedmiar robót - załącznik nr 11. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach