Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków w gminie Uniejów oraz Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do działek oraz budowa przepompowni i oczyszczalni ścieków o wydajności 50 m3/dobę wraz z odprowadzeniem ścieków do rowu otwartego

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2010-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków w gminie Uniejów oraz Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do działek oraz budowa przepompowni i oczyszczalni ścieków o wydajności 50 m3/dobę wraz z odprowadzeniem ścieków do rowu otwartego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków w Gminie Uniejów oraz Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do działek oraz budowa przepompowni ścieków o wydajności 50 m3/dobę wraz z odprowadzeniem ścieków do rowu otwartego Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, których zakres przedstawia się następująco: Budowa przyzagrodowych mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków w technologii niskoobciążonego osadu czynnego na terenie Gminy Uniejów oraz budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do wraz z 2 przepompowniami i oczyszczalną ścieków w miejscowości Wielenin. Zakres robót obejmuje budowę: 1) przyzagrodowych oczyszczalni ścieków na bazie osadu czynnego na terenie gminy Uniejów w ilości 260 szt. - oczyszczalnia O I - przepływ średniodobowy - do 0,9 m3 /d - szt.184., - oczyszczalnia O II - przepływ średniodobowy - 0,9 - 1,5 m3 /d - szt. 75, - oczyszczalnia O III - przepływ średniodobowy - 1,5 - 2,2 m? /d - szt. 1 w następujących miejscowościach: Brzeziny, Brzozówka, Czekaj, Czepów, Człopy, Dąbrowa, Felicjanów, Góry, Kozanki Wielkie, Kuczki, Lekaszyn, Łęg Baliński, Orzeszków, Orzeszków Kolonia, Ostrowsko, Pęgów, Rożniatów, Rożniatów Kolonia, Skotniki, Stanisławów, Spycimierz Kolonia, Wielenin Kolonia, Wieścice, Wilamów, Wola Przedmiejska, Zaborów, Zieleń. Oczyszczalnie przydomowe muszą mieć certyfikat zgodności z normą PN-EN 12566 . Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków pracujących na bazie osadu czynnego wraz z niezbędną infrastrukturą -stabilizowanego w warunkach tlenowych o wydajności do 5 m3/d, bez osadnika wstępnego. Bioreaktor z polipropylenu, wyposażony w system sterowania automatycznego. Technologia wyklucza możliwość stosowania osadników gnilnych. Zakres rzeczowy obejmuje budowę przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z zagospodarowaniem oczyszczonych ścieków, obejmujący w szczególności: - Montaż z wyposażeniem przydomowych oczyszczalni ścieków. - Roboty ziemne polegające na zagospodarowaniu oczyszczonych ścieków. - Wykonanie zasilania elektrycznego do w/w oczyszczalni. - Wykonanie prac melioracyjnych w przypadkach zastosowania odprowadzenia ścieków oczyszczonych do rowu, tj. umocnienia skarp i dna rowu w miejscu wylotu ścieków oraz konserwacja i utrzymanie w należytym stanie rowu, stanowiącego odbiornik ścieków oczyszczonych na długości 30 m w dół od wylotu ścieków. 2) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-pompowym wraz z przyłączami do działek w miejscowości Wielenin - kolektor kanalizacji sanitarnej dn 200 PVC odcinek nr1 - długość 531 m - kolektor kanalizacji sanitarnej dn 300 PVC odcinek nr 2 - długość 1133 m - przyłącza kanalizacji sanitarnej, łączna długość 1049 m - rurociągi tłoczne (ciśnieniowe) dn 110 PE - długość 600 m - przepompownie ścieków kpl. 2 (PS1=4m3/h; PS2=8m3/h) wraz z przyłączami energetycznymi. 3) zintegrowanej mechaniczno biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr = 35 m3/d w technologii na złożu zraszanym niskoobciążonym, w skład której wchodzą: - studnia rozprężna - separator osadów - osadnik wstępny - studnia kontrolna - złoże biologiczne - studzienka dolna - osadnik wtórny - komora pomiarowa - wykonanie prac melioracyjnych na wylocie ścieków oczyszczonych do rowu, tj. umocnienia skarp i dna rowu płytami betonowymi na długości 5 m powyżej i 10 m poniżej oraz konserwacji rowu R-B na odcinku od hm 0+00 do hm24+30 od projektowanego wylotu do ujścia rowu do Strugi Wilamowskiej). projektowanego wylotu. Szczegółowy zakres rzeczowy zawarty jest w przetargu na roboty budowlane zamieszczony na stronie internetowej http://uniejow.signform.pl i oznaczony numerem ZP-341/7/2010. Warunki uzyskania specyfikacji - specyfikację można pobrać ze strony Zamawiającego -www.bip.uniejow.pl lub odebrać osobiście w Urzędzie Miasta w Uniejowie, koszt specyfikacji 0,20zł za stronę formatu A4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV-71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej pn. Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków w Gminie Uniejów oraz Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do działek oraz budowa przepompowni ścieków o wydajności 50 m3/d wraz z odprowadzeniem ścieków do rowu otwartego Część planowanej inwestycji zlokalizowana jest na obszarze Natura 2000 2. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru: Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994roku - Prawo Budowlane w szczególności obejmuje: a) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą, b) koordynacja robót poszczególnych branż, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą i Wykonawcą, g) składanie miesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, w terminie do 7 -go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni oraz niezwłocznie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, i) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, j) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zamawiającego . k) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, l) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. m) inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb wykonawcy i inwestora - minimum dwa razy w tygodniu, n) zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości o) ma obowiązek sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających p) żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt, odkrywek elementów robot budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. q) Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku gdy, Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 2.100,00PLN. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2002 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 73855700090200013020020023 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. XV SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio 7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uniejow.signform.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach