Gmina Uniejów ogłasza przetarg
- Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
99-210 Uniejów, woj. łódzkie
tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
REGON: 31101957900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie projektu pn.: Budowa obwałowania przeciwpowodziowego wraz z przepompownią i wielozadaniowym zbiornikiem retencyjno-wyrównawczym w rejonie rzeki Struga Spycimierska w celu ochrony przeciwpowodziowej terenów inwestycyjnych Termy Uniejów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie projektu pn.: Budowa obwałowania przeciwpowodziowego wraz z przepompownią i wielozadaniowym zbiornikiem retencyjno-wyrównawczym w rejonie rzeki Struga Spycimierska w celu ochrony przeciwpowodziowej terenów inwestycyjnych Termy Uniejów Zakres robót obejmuje wykonanie: 1.Wału przeciwpowodziowego 2. Zbiornika retencyjnego 3. Ujęcia wody z koryta Strugi Spicimierskiej 4. Progu Jambora w korycie Strugi Spicimierskiej 5. Rowu drenażowego/zbiorczego wału Warty 6. Muldy zbiorczej wału Strugi 7. Pompowni 8. Odwodnienia terenów inwestycyjnych ( w tym drogi dojazdowej) Szczegółowy zakres rzeczowy zawarty jest w przetargu na roboty budowlane zamieszczony na stronie internetowej www.bip.uniejow.pl i oznaczony numerem ZP-341/12/2009 Warunki uzyskania specyfikacji - specyfikację można pobrać ze strony Zamawiającego -www.bip.uniejow.pl lub odebrać osobiście w Urzędzie Miasta w Uniejowie, koszt specyfikacji 0,20zł za stronę formatu A4. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru: Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994roku -Prawo Budowlane w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli jakości robót wbudowanych elementów i stosowania materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, wykonywanie i sprawdzanie prawidłowości wpisów do dzienniku budowy - kontrola zgodności wykonywania robót z dokumentacją projektowa, umową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - kontrola zgodności przebiegu robót z przyjętym przez strony harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz terminowość ich wykonania, - kontrola ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy, - inspektor powinien nadzorować budowę ( roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb wykonawcy i inwestora - minimum dwa razy w tygodniu, - zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości - ma obowiązek sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających - żądanie dokonania przez wykonawcę , na jego koszt, odkrywek elementów robot budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. - Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku gdy , Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną Przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV-71.52.00.00-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1.200,00PLN. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego Nr 73855700090200013020020023 lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium, wniesione w innej formie, niż pieniężna, należy zdeponować w oryginale w Kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona dopuszczalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia , oceniany będzie wspólny potencjał oraz doświadczenie) tj.: A) Udokumentują iż osoby wchodzące w skład zespołu nadzorującego posiadają stosowne uprawnienia budowlane do nadzorowania budowy/ robót w specjalnościach koniecznych do wykonania zamówienia: - w specjalności wodno-melioracyjnej i instalacyjno- inżynieryjnej, - w specjalności w zakresie instalacji sanitarnej - w specjalności w zakresie instalacji elektrycznej i należą do właściwej izby samorządu zawodowego. B) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali usługi polegające na pełnieniu nadzoru w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością zamówienia . Za spełnienie powyższego warunku uznane zostanie wykazanie się pełnieniem nadzoru nad realizacją: - budowy zbiornika retencyjnego, - budowy obwałowania, - budowy przepompowni. Których realizację zakończono i odebrano. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: A) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4.) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej niezbędnej do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:. 2.1.Wykaz osób (zgodnie z załącznikiem do SIWZ), które będą uczestniczyć w zamówieniu. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzający spełnienie warunku określonego w Opisie warunków udziału w postępowaniu pkt.2 lit. A 2.2. Wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia, spełniające warunki określone w Opisie warunków udziału w postępowaniu pkt.2 lit. B z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie, Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 3.1 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.2 Potwierdzenie wniesienia wadium Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uniejow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją i adaptacją nieruchomości położonej przy ul. Księży Młyn 13/15 na rzecz Akademickiego Centrum Designu w Łodzi - roboty budowlane - etap II
Dodano: 2016-06-09 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-06-09
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego - Oczyszczalnia ścieków w Łowiczu - budynek administracyjny
Dodano: 2016-05-31- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-05-31 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.: Zaprojektowanie i wykonanie budowy i przebudowy kompleksu budynków wraz z infrastrukturą podziemną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi na potrzeby nowej siedziby ŁSI sp. z o.o. - realizowanej w trybie Zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług nadzoru nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego w ramach projektu: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radomsko
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu- uzupełnienie
Dodano: 2014-04-10 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a
Dodano: 2014-03-19