Powiat Łęczycki ogłasza przetarg
- Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Kościuszki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-24 388-72-00 , fax. 0-24 721-32-17
- Data zamieszczenia: 2010-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczycki
ul. Kościuszki 1 1
99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. 0-24 388-72-00, fax. 0-24 721-32-17
REGON: 61101612300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania: Kompleksowa termomodernizacja budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła. Zakres wykonywanych usług Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionym zadaniem inwestycyjnym w następujących specjalnościach: a) budowlana b) elektryczna c) instalacyjna wodno-kanalizacyjna i co d) klimatyzacyjna e) gazowa Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, które będą realizowane w następujących etapach: - termomodernizacja budynku - od III do IV kwartału 2010 roku, - kotłownia gazowa kondensacyjna wraz z rozwiązaniami c.w.u. - III kwartał 2010 (dot. kolektora gruntowego pompy ciepła) oraz od II do IV kwartału 2012 roku, - instalacja c.o - od III do IV kwartału 2011 roku, - instalacja c.w.u. - IV kwartał 2011 roku, - wentylacja wraz z rekuperacją w sali gimnastycznej - III kwartał 2012 roku. Harmonogram Finansowo-Rzeczowy zostanie opracowany i przedłożony Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie dwóch tygodni od podpisania umowy i otrzymania przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji projektowej i technicznej. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi ma być pełniony nadzór określony jest w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wartość robót na podstawie złożonych ofert do przetargu pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła zawiera się w granicach 2 314 486,76 zł - 2 515 271,24 zł. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: a) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanych inwestycji budowlanych z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi. b) Udział w przekazaniu placu budowy. c) Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placach budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności. d) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót. e) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. f) Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wybudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie. g) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni od ich zgłoszenia do odbioru (wykonania), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. h) Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano-montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania robót faktur przez realizatora robót. i) Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od podpisania umowy. j) Obecność inspektora na budowie min. 3 razy w tygodniu w okresie prowadzonych prac, a w przypadkach nagłych, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego, w ciągu tego samego dnia roboczego. k) Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy wg potrzeb określonych przez Zamawiającego. l) Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. m) Udział pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim, i o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. n) W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te będą ujęte w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót). o) Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. p) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. q) Weryfikacja, analiza i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym dokonywanie, opiniowanie, akceptowanie korekt w dokumentacji. r) Potwierdzenie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad. s) Sprawdzenie w ciągu 7 dni przed wystawieniem faktur kwartalnych przez wykonawcę robót budowlanych i potwierdzenie podpisem zgodności zakresu wykonanych robót z rzeczowo-finansowym harmonogramem realizacji projektu, stanowiących podstawę do wystawienia faktury końcowej/częściowej. t) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych robót uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy u) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. v) Podział wydatków w protokołach odbioru robót na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane za dany zakres robót zgodnie z przepisami dotyczącymi przyznawania pomocy finansowej ze środków UE i ze złożonym wnioskiem Powiatu Łęczyckiego o dofinansowanie w/w zadania. w) Udział w czynnościach odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 800,00 złotych (słownie: dwa tysiące osiemset złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://leczyca.bip.cc/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wolbórz- Zwierzyniec- Modrzewek- Młoszów wraz z ul. Gadki oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej Proszenie- Polichno.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową farm fotowoltaicznych na terenie hydroforni i oczyszczalni w Rząśni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Budowa obiektu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Strzeleckiej w Tomaszowie Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-08 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru nad przebudową dróg na terenie gminy Rząśnia
Dodano: 2016-07-06 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz przepompowniami wraz z WLZ dla miejscowości Będków, Żary i części miejscowości Rząśnia
Dodano: 2016-06-14 - Nadzór inwestorski nad wykonaniem nadbudowy (związanej z montażem wind osobowych), przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej bursy na lokale mieszkalne (lokale socjalne), dociepleniem budynku oraz budowy i przebudowy urządzeń budowlanych, na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rogozińskiego 15, działka nr 11, fragmenty działek nr 12/51 i 13/53 w obrębie G-10
Dodano: 2016-02-05 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie kamienicy mieszkalnej położonej w Łodzi przy ul. Więckowskiego 4 działki nr 356 1 i 355 obręb S 1 w ramach programu Miasto Kamienic
Dodano: 2015-10-19 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: Termomodernizacja budynków JRG Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
Dodano: 2015-08-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa ul. Armii Krajowej (od ul. M. Skłodowskiej-Curie do ul. Nowobielańskiej)
Dodano: 2015-08-13 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie związanej ze zmianą sposobu użytkowania obiektu zabytkowego przy ul. Tuwima 17 w Łodzi (działki nr ewid. 267/2, 267/3, 267/4, 188/6, 188/7 obręb S-06) w ramach programu Miasto Kamienic
Dodano: 2015-08-10