Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830 , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    ul. Kościuszki 88 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica 2. Zadanie obejmuje: 1) Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z Budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica , w tym w szczególności , nad wykonaniem: a)przewodów kanalizacyjnych zbiorczych (głównych i bocznych) grawitacyjnych z rur PP 200 mm o łącznej długości ok. 3 568,5 m b)przewodów kanalizacyjnych przerzutowych tłocznych z rur PE 90 mm o łącznej długości ok.1 336,5 m c)przewodów kanalizacyjnych przyłączeniowych z rur PP 150 mm o łącznej długości ok. 4 006,5 m d)przewodów kanalizacyjnych tłocznych z rur PE 50 mm o łącznej długości ok. 62,0 m e)przewodów kanalizacyjnych tłocznych z rur PE 40 mm o łącznej długości ok.199,5 m f)pompowni głównych (sieciowych) - 5,0 kpl g)pompowni przydomowych - 7,0 kpl 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w następujących branżach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) drogowej, 3) Zakres usługi nadzoru nad robotami budowlanymi określają stanowiące załączniki do SIWZ: a)dokumentacja projektowa, Uwaga! : Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem stanowi element projektu budowlano-wykonawczego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kolonia Sól, Dąbrowica i Zagrody Dąbrowickie. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje przebieg kanalizacji zamieszczony na rysunkach od nr 4 do nr 10. Na rysunku nr 10 zakres objęty zamówieniem obejmuje również kolektor tłoczny aż do studni S188 włącznie b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Nadzorowane roboty budowlane winny być realizowanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych. Uwaga! Jeżeli w załączonej dokumentacji wymienionej w pkt 3) i opisie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/materiałów/urządzeń/ rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych to towary/materiały/urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/materiały/urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/materiały/urządzenia/ rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 4) Usługa nadzoru inwestorskiego, obejmuje: 1.Prowadzenie całokształtu nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem wynikającym z zapisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z póżn. zm.), tj. w pełnym zakresie - niezbędnym do właściwej realizacji przedmiotowej inwestycji a w szczególności: a)reprezentowanie Zamawiającego ( Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądania Zamawiającego (Inwestora) kontrolowanie rozliczeń budowy, 2. W ramach usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawca usługi: a) bierze udział w pracach przy przekazywaniu placu budowy i dokonaniu odbioru końcowego b) uczestniczy w naradach technicznych i koordynacyjnych związanych z budową, c) sprawdza faktury częściowe i końcowe wraz z protokołami odbioru wykonanych robót przedkładane przez wykonawcę robót, d) uczestniczy w przekazywaniu przez wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej, e) utrzymuje stały kontakt z projektantami w trakcie realizacji robót, f) będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tym okresie z kontrolą terminu ich usunięcia określonym w protokole przeglądu, g) zapewnia przestrzeganie przez wykonawcę robót warunków BHP na budowie, h) sporządza raporty, informacje z przebiegu realizacji inwestycji dla potrzeb sprawozdawczości i rozliczeń z instytucjami współfinansującymi zadanie - na żądanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PEKAO SA,Nr konta bankowego 21 1240 2816 1111 0010 3394 2987 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). 4Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica 5W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 6W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 12 8Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbilgoraj.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach