Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na: Wykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie

Miasto Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2531225, 2531100 , fax. 24 2531229
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
    pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 2531225, 2531100, fax. 24 2531229
    REGON: 00052559900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na: Wykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na nadzorze inwestorskim nad robotami budowlanymi polegającymi na: Wykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na Wykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie.
    Zakres zmówienia obejmuje:
    1. Wykonywanie praw i obowiązków inspektora nadzoru wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 246, poz. 1623 z późn. zm.).
    2. Wykonywanie nadzoru nad pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parku.
    Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje ponadto: Na etapie realizacji robót budowlanych:
    1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wymaganym przepisami Prawa budowlanego, ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, w tym także obejmującego ewentualne zamówienia dodatkowe;
    2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej;
    3) obecność Inspektorów Nadzoru poszczególnych specjalności i osoby nadzorującej prace konserwatorskie oraz prace restauratorskie polegające na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parku co najmniej 3 (trzy) razy w tygodniu podczas wykonywania robót w danej branży na terenie budowy, o której mowa w pkt 1. ogłoszenia, przez okres realizacji zadania inwestycyjnego, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane - harmonogramem rzeczowo-finansowym. Każdorazowy pobyt Inspektorów Nadzoru i osoby nadzorującej prace konserwatorskie oraz prace restauratorskie polegające na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parku na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy;
    4) dokonywanie wpisów do Dziennika budowy, zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności wymogami Prawa budowlanego;
    5) uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie wszelkich decyzji Inspektorów Nadzoru i osoby nadzorującej prace konserwatorskie oraz prace restauratorskie polegające na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parku dotyczących wykonania przez wykonawcę robót budowlanych zakresów dodatkowych nie ujętych w zamówieniu podstawowym, z zastrzeżeniem przepisu zawartego w art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
    6) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego, jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią i dokonania wpisu do Dziennika Budowy, przy czym taki wpis nie może stanowić podstawy do roszczeń o dodatkowe wynagrodzenie ze strony podmiotu wykonującego roboty budowlane;
    7) w przypadku zaistnienia takiej konieczności, analizę i zatwierdzanie kosztorysów wykonawców robót budowlanych, potwierdzanie obmiaru robót dokonanego przez wykonawców robót budowlanych, w tym do potwierdzania zastosowania odpowiednich pozycji KNR-ów, KSNR-ów, a także wycen indywidualnych;
    8) podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z nadzorem, zatwierdzaniem i oceną jakości wykonywanych robót budowlanych, postępem wykonywania robót budowlanych oraz wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót budowlanych;
    9) zwracanie szczególnej uwagi na odtwarzanie przez wykonawców robót budowlanych zerwanych podczas robót ziemnych drenaży; fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku Budowy;
    10) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji robót budowlanych, zwoływanych przez Zamawiającego, z tym że Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie każdej z narad z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem;
    11) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
    12) udział w próbach i testach sieci i instalacji i odbiorach częściowych;
    13) przekazywanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją zadania, których zażąda od Zamawiającego Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w czasie obowiązywania niniejszej umowy, w terminie określonym każdorazowo przez Zamawiającego;
    14) prowadzenie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, w tym między innymi sporządzanie protokołów konieczności na żądanie Zamawiającego, potwierdzających konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 3 (trzech) dni, licząc od daty żądania;
    15) sporządzanie raz w miesiącu, na żądanie Zamawiającego, raportu o stanie zaawansowania robót budowlanych, zagrożeniach i opóźnieniach w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego;
    Na etapie odbioru końcowego i w okresie realizacji umowy przez Wykonawcę robót budowlanych:
    16) potwierdzanie gotowości do odbioru zgłaszanej przez wykonawcę robót budowlanych;
    17) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego;
    18) uczestniczenie w pracach komisji dokonującej odbioru końcowego, mających na celu dokonanie odbioru inwestycji przez Zamawiającego od wykonawcy robót, oraz skompletowania pełnej dokumentacji odbiorowej; 19) weryfikację, zatwierdzanie i akceptację dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, projektu organizacji robót;
    20) udział w pracach związanych z przygotowaniem dokumentacji koniecznej dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
    21) udział w przeglądach gwarancyjnych oraz w przeglądzie końcowym na zakończenie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, sporządzania protokołów z usterek, oraz kontrolowanie i egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia stwierdzonych wad i usterek i potwierdzania tego faktu w stosownych protokołach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bipst.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach