Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2011-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W PILE - II ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W PILE - II ETAP 1.1. II etap realizacji inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w budynku sali sportowej i zapleczu przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Pile. Parametry techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 1 024,44 m? powierzchnia użytkowa - 1 233,85 m? wysokość - 11,70 m długość - 46,48 m szerokość - 27,52 m kubatura - 9 694,51 m? 1.1.1.Sala sportowa: - wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych, grzewczej, wentylacyjnej, - wykonanie tynków gipsowych, posadzki sportowej, - malowanie ścian farbami akrylowymi, - wykonanie wentylacji wymuszonej mechanicznej przestrzeni pod posadzką sportową; - instalacji hydrantowej, - elewacji ocieplonej, oraz opaski wokół budynku, - zainstalowanie stolarki wewnętrznej 1.1.2. Budynek zaplecza: - posadzki w pomieszczeniach siłowni oraz salki korekcyjnej - posadzki w ciągach komunikacyjnych oraz pozostałych pomieszczeniach zaplecza - posadzki na widowni/trybunach 1.1.3. Roboty wykończeniowe - wykonanie tynków; - sufitów podwieszonych, - instalacji wod-kan, - instalacji grzewczej, - instalacji hydrantowej, - instalacji elektrycznej oraz instalacji niskoprądowych, - zainstalowanie stolarki wewnętrznej, - wykonanie elewacji ocieplonej, 1.1.4. Elementy wyposażenia sali sportowej 1.1.5. Inwestycja realizowana jest na podstawie pozwolenia na budowę. 1.2. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. Z 2010 r. Nr 243 poz. 1623) 2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji, 3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, 4) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia, 6) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów określających w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, 7) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, 8) zapewnienie codziennej dyspozycyjności na budowie, 9) zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej ( geodezyjnej, rozliczeniowej), 10) współpraca z nadzorem autorskim, 11) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 13) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 14) zachowanie poufności informacji, 15) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska, 16) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 17) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 18) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, 19) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 20) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 21) weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, 22) nadzór nad przygotowaniem oraz weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, zapewnienie ścisłej współpracy w tej kwestii z wykonawcą robót oraz Zamawiającym, 23) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiajacym, 24) rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, 25) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robot, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 26) organizowanie i uczestnictwo w radach budowy, sporządzanie protokołów z rad budowy, 27) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (minimum raz w roku) - po zakończeniu robót ( okres gwarancji na roboty budowlane - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego), 28) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, 29) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym, 30) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminie od dnia przekazania protokólarnie placu budowy do jej zakończenia plus 30 dni. Od momentu zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych należy uwzględnić 36-miesięczny okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę robót, w którym nadzór inwestorski będzie zobowiązany uczestniczyć w czynnościach związanych z inspekcjami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi. Przewiduje się w okresie rękojmi i gwarancji jeden raz w roku obowiązkowy przegląd inspekcyjny. Inne wizyty nadzóru inwestorskiego (Inspektorów Nadzoru) będą niezbędne w momencie ujawnienia się i zgłoszenia wad w trakcie eksploatacji oraz obowiązku odbioru po ich usunięciu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z pracami remontowymi węzła sanitarnego w budynku przedszkola Bajkowe Zacisze przy ul. 3 Stycznia nr 70 w Nowym Tomyślu, dz. nr ewid. 1/6 i 1/8, Gmina Nowy Tomyśl
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej - rurociągu tłocznego PE fi 110 oraz tłoczni ścieków do miejscowości Glinno
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 Sowia Góra - Międzychód - budowa mostu w m. Międzychód rz. Warta
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na niżej wymienione odcinki: Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku Debrzno Wieś - Lipka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Krajenka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Blękwit Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od granicy gmin Złotów/Zakrzewo do skrzyżowania z DP 1022P Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od m. Żeleźnica do m. Dolnik Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła wraz z budową nowego mostu w m. Skórka
Dodano: 2016-07-14 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 432 Środa Wielkopolska - Września na odcinku Grzymisławice - Obłaczkowo
Dodano: 2016-07-05 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu ba zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Obrzycko - Szamotuły
Dodano: 2016-06-28 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Piotrowo - Zielonagóra
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia pn: Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo-wschodnia (rejon ul. Wawelskiej)- przebudowa i rozbudowa ul. Wawelskiej - od km 0+000,00 (od przejazdu kolejowego linii kolejowej nr 203 Tczew - Kostrzyn) do km ok. 2+000,00.
Dodano: 2016-06-27 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 Wyrzysk-Gołańcz w m. Wyrzysk
Dodano: 2016-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-06-16