Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W PILE

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W PILE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W PILE 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) podbudowa przepuszczalna nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa wyposażenie 1.1.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego wyposażenie do piłki koszykowej wyposażenie do piłki siatkowej 1.1.3. Ogrodzenie terenu 1.1.4. Oświetlenie terenu 1.1.5. Chodniki 1.1.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego 1.1.7. Rozbiórki 1.1.8. Nadzór archeologiczny 1.2. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy: 1) nadzór nad wykonaniem robót 2) uczestnictwo w odbiorach częściowych robót oraz w odbiorze końcowym robót i całej inwestycji 3) prowadzenie i uczestnictwo w naradach technicznych, przygotowanie protokołów z tych narad 4) współpraca z projektantami 5) sprawdzanie i zatwierdzanie protokołów zaawansowania robót 6) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych, zamiennych, dodatkowych 7) rozliczenie wykonanej inwestycji w części stanowiącej przedmiot zamówienia 8) współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru robót branżowych ( sanitarnych i elektrycznych) 9) koordynacja pracy inspektorów 10) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja budowy 11) informowanie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach 12) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej 13) prowadzenie i rozliczanie zadania zgodnie z programem rządowym Moje Boisko ORLIK 2012 oraz podpisanymi w tym zakresie umowami z Instytucjami dofinansowującymi 14) niewymienione czynności, wynikające z przepisów Prawa budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowej budowy. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z obiektem, dokumentacją techniczną oraz innymi posiadanymi przez Zamawiającego materiałami. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach