Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad remontem zabytkowego mostu na rzece Bystrzycy, zlokalizowanego na przedłużeniu ul. Zamojskiej w Lublinie.

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2011-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad remontem zabytkowego mostu na rzece Bystrzycy, zlokalizowanego na przedłużeniu ul. Zamojskiej w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla remontu zabytkowego mostu na rz. Bystrzycy, który jest zlokalizowany na przedłużeniu ul. Zamojskiej w Lublinie. 1 Zakres przedmiotu obejmuje nadzór nad następującymi robotami: - Remont zabytkowego mostu na rzece Bystrzycy w zakresie : - rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej na jezdni i chodnikach, wykonania skutecznej izolacji oraz nawierzchni z kostki klinkierowej, - rozbiórki płyty wzmacniającej wykonanej w latach 70-tych, - wzmocnienia dźwigarów głównych na ścinanie, - naprawy betonu elementów ustroju nośnego i płyty pomostowej, - naprawy powierzchniowej żelbetowych podpór wraz z wykonaniem powłok antykarbonatyzacyjnych, - odbudowy żelbetowych wieżyc, - odseparowania skrzydełek od konstrukcji przyczółka, - demontażu wszystkich urządzeń obcych podwieszonych do konstrukcji mostu, - uzupełnienia otworów w przyczółkach, po demontażu urządzeń obcych (wodociąg kable elektroenergetyczne i teletechniczne TP SA i Banku Pekao SA oraz przepusty TP SA i PGE Lubzel Dystrybucja SA), - naprawy i zabezpieczenia włazów do komór w przyczółkach, - uzupełnienia ubytków betonowych balustrad, - odtworzenia elementów oryginalnej architektury mostu, - wykonania oświetlenia i iluminacji mostu. 2. Dojazdy do mostu w zakresie: - przebudowy odcinka ul. Zamojskiej (od mostu do skrzyżowania z ul. Bulwarową), wraz z wydzieleniem miejsc parkingowych, wymianą nawierzchni ścieżki rowerowej, poszerzeniem ciągów pieszych i budową pochylni na ich przedłużeniu, - rozbiórki kamiennego murka na prawym brzegu od strony WD, - wykonania oświetlenia w nowym układzie słupów od strony ul. Zamojskiej, - wykonania systemu odwodnieniowego z odprowadzeniem wody opadowej do istniejącej kanalizacji deszczowej. 3. Uzbrojenie terenu w zakresie: - przebudowy sieci wodociągowej, - przebudowy linii kablowej SN oraz rurociągu kablowego, - przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych TP SA i Banku Pekao SA. 4. Regulacja rzeki i umocnienie terenu w zakresie: - umocnienia ubytków gruntu pod mostem, oczyszczenia i reprofilacji terenu, - regulacji koryta rzeki w obrębie mostu na długości 40m poniżej i 20m powyżej mostu, umocnienie narzutem kamiennym dna rzeki, wykonanie materacy gabionowych na skarpach koryta, terenie międzywala i fragmentach wałów. 5. Realizację zaleceń Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie zawartych w decyzji znak IN/4010/Lu-45/5341/09 z dnia 28.12.2009. 6. Przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. 7. Inwentaryzację powykonawczą obejmującą także inwentaryzację organizacji ruchu. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla remontu zabytkowego mostu na rz. Bystrzycy, który zlokalizowany jest na przedłużeniu ul. Zamojskiej w Lublinie polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel zrealizowanie remontu, obejmujące: a) codzienny nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż wynikających z zakresu umowy dotyczącej realizacji remontu zabytkowego mostu na rz. Bystrzycy, który jest zlokalizowany na przedłużeniu ul. Zamojskiej w Lublinie oraz ewentualnych robót uzupełniających i dodatkowych, które wystąpią na przedmiotowym remoncie, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, b) monitorowanie zgodności postępu prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym, c) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, d) dokonywanie bieżącej analizy kosztów remontu oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Zamawiającego, e) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, f) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji, g) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, biura projektowego, i innych niezbędnych instytucji, h ) przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji remontu, i ) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego remontu, powiadomienie wszystkich uczestników remontu, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego remontowanego obiektu przy udziale Zamawiającego i biura projektowego, j ) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu remontowego niezbędnych do uzyskania ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, k ) rozliczenie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego, l) przekazanie Zamawiającemu wyremontowanego obiektu wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, ł) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, m) naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców, n) archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, o ) bieżąca współpraca z Zamawiającym, p ) udostępnienie Zamawiającemu na każde żądanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją remontu, r) prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu remontowego i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach