Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.Budowa Parku Rekreacji ZOOM NATURY nad zalewem w Janowie Lubelskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WL 2007-2013

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 59
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8724310 , fax. 015 8724670
  • Data zamieszczenia: 2010-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    ul. Zamoyskiego 59 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8724310, fax. 015 8724670
    REGON: 00052408000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.Budowa Parku Rekreacji ZOOM NATURY nad zalewem w Janowie Lubelskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WL 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa Parku Rekreacji ZOOM NATURY nad zalewem w Janowie Lubelskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WL 2007-2013. Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi polegającymi na wykonaniu infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej Parku Rekreacji o powierzchni łącznej 22,95 ha, łącznej powierzchni obiektów infrastruktury turystycznej 1011,74 m2, obejmującej: Budynki użyteczności publicznej - szt. 6, o łącznej powierzchni użytkowej 1336,74 m2 i kubaturze 7227,53 m3. Budynki jednokondygnacyjne o konstrukcji żelbetowej wyposażone w instalacje wod-kan., centralnego ogrzewania, wentylacji, elektryczne, telekomunikacyjne, oraz wyposażenie specjalistyczne, multimedialne, tematyczne interaktywne ekspozycje edukacyjne. Opis budynków: 1. Brama Natury - budynek A o funkcji administracyjnej, centrum obsługi, informacja turystyczna, 2. Zoom Natury - budynek B mieszczący główne ekspozycje Parku Rekreacji i salę projekcyjną, 3. Runo Leśne - pawilon D mieszczący ekspozycje interaktywne dla najmłodszych, 4. Laboratorium Awifauny i Troposfery - pawilon E mieszczący interaktywne ekspozycje tematyczne, 5. Laboratorium Recyklingu i Energii - pawilon F mieszczący interaktywne ekspozycje tematyczne, 6. Przystań - budynek wielofunkcyjny mieszczący wypożyczalnię sprzętu wodnego, klub żeglarski, WOPR, Wodny Posterunek Policji, sanitariaty ogólnodostępne. budowle i urządzenia parku rekreacyjnego takie jak: most widokowy, park linowy, punkt widokowy, plac zabaw, fontanny, ekspozycje plenerowe, pomosty; infrastrukturę techniczną: sieci i instalacje sanitarne: wodociągową dł. 1853,50 mb, kanalizacyjną dł. 1501,50 mb z tłocznią ścieków, kanalizację deszczową dł. 385,00 mb, wentylacyjną, sieci i instalacje elektroenergetyczne: zasilanie tłoczni i studni, oświetlenie 3 189,00 mb, sieci i instalacje teletechniczne 1 911,00 mb, przebudowa sieci telefonicznej km/par 6,45 infrastrukturę komunikacyjną: drogi dojazdowe wewnętrzne, parkingi, ścieżka rowerowa, aleje pieszojezdne i piesze o łącznej powierzchni 18 316,00 m2 i dł. ok. 4 900,00 mb, rozbudowę i modernizację istniejącego kąpieliska o pow. łącznej 3,27 ha, przebudowa doprowadzalnika o dł. 375 mb, rekultywacja i odwodnienie terenu pod hipodrom o powierzchni 5,3 ha, drenaż ok. 965,00 mb i przełożenie rowu dł. 300,00 mb, zagospodarowanie terenów zieleni, małej architektury, urządzeń rekreacyjnych: siłownia zewnętrzna, bulodrom, tor kapslowy, inne roboty i wyposażenie wynikające z dokumentacji projektowej. Nadzór inwestorski pełniony będzie w okresie realizacji robót budowanych i instalacyjnych, a także w czasie przeglądów gwarancyjnych oraz na żądanie zamawiającego w okresie 24 miesięcy od odbioru robót budowlanych objętych nadzorem, nie więcej niż 4 razy w ciągu okresu gwarancyjnego. Zakończenie robót budowlanych objętych nadzorem planowane jest na 30 kwietnia 2013 r. Planowany termin rozpoczęcia prac związanych z dostawą i montażem wyposażenia specjalistycznego, multimedialnego i ekspozycji stałej - marzec/kwiecień 2012 r. W ramach nadzoru inwestorskiego wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) zapoznania się z dokumentacją projektową, z umową o wykonanie robót budowlanych oraz umową dotyczącą dostawy i montażu wyposażenia specjalistycznego, multimedialnego i ekspozycji stałej, warunkami pozwolenia na budowę, innymi zezwoleniami i uzgodnieniami jak również terenem, jego uzbrojeniem przed wejściem wykonawcy robót objętych nadzorem na plac budowy, 2) wnioskowania o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w razie stwierdzenia wad oraz konieczności wprowadzenia zmian dla zastosowania innych rozwiązań technicznych i materiałów w celu osiągnięcia oszczędności lub poprawy efektywności, 3) współpracy z osobami sprawującymi nadzór autorski w zakresie poszczególnych branż projektu, wyposażenia specjalistycznego oraz ekspozycji stałej, uwzględnianie ewentualnych wniosków nadzoru autorskiego, w porozumieniu z zamawiającym, 4) koordynacja procesu budowlanego w zakresie realizacji robót budowlanych oraz dostawy i montażu wyposażenia, realizowanych przez różnych wykonawców, 5) uczestniczenia w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót objętych nadzorem, 6) sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 7) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów), 8) sprawdzania i zatwierdzania kosztorysów ofertowych i różnicowych, 9) dokonywania wpisów w dzienniku budowy, 10) prowadzenia bieżącej kontroli poniesionych kosztów oraz dokonywania ich rozliczeń w terminach ustalonych z zamawiającym, 11) nadzoru nad realizacją robót, sporządzania i przechowywania dokumentacji kontraktowej, 12) kontroli ilości i wartości wykonanych robót, organizowania, przeprowadzenia i dokonania po uprzednim zawiadomieniu zamawiającego czynności odbiorów częściowych i końcowego, 13) sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu, 14) organizowanie i branie udziału w spotkaniach koordynacyjnych z udziałem zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem w siedzibie zamawiającego nie rzadziej jak raz na miesiąc, 15) wykonywania innych czynności właściwych inspektorowi nadzoru inwestorskiego określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.). Ww. obowiązki wykonywane będą w trakcie pobytu inspektora nadzoru robót na budowie, nie rzadziej jednak niż osiem razy w miesiącu. Inspektor będzie prowadził dokumentację wizyt kontrolnych na placu budowy do wglądu zamawiającego. Akceptacja pracy inspektora nadzoru robót poświadczana będzie co miesiąc przez przedstawiciela zamawiającego. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia np. dojazd na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia itp. ponosi we własnym zakresie wykonawca, bez prawa ich zwrotu od zamawiającego. Orientacyjna wartość robót objętych nadzorem inwestorskim wynosi ok. 19.880.000,00 zł brutto, w tym wartość robót budowlanych ok. 18.400.000,00 zł brutto oraz wartość wyposażenia specjalistycznego, multimedialnego i ekspozycji stałej ok. 1.480.000,00 zł brutto. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji robót budowlanych i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach