Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3953007
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Konarskiego 20 20
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3953007
    REGON: 29101887500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skarzysko.powiat.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim, tj. Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych przy ul. Szkolnej 15 w Skarżysku - Kamiennej oraz Zespołu Opieki Zdrowotnej i Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy przy ul. Ekonomii 4 w Skarżysku - Kamiennej. 2. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje w szczególności: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych podmurówki i piwnic, 2) ocieplenie stropodachów oraz poddasza (dotyczy Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych), 3) ocieplenie dachu i częściowa wymiana dachu (dotyczy Zespołu Opieki Zdrowotnej- Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy), 4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 5) wymiana obróbek blacharskich, 6) przełożenie rynien i rur spustowych, 7) wymiana parapetów zewnętrznych, 8) wykonanie kolorystyki elewacji, 9) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 10) wymiana instalacji odgromowej (dotyczy Zespołu Opieki Zdrowotnej- Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy), 11) wymiana węzła cieplnego (dotyczy Zespołu Opieki Zdrowotnej- Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy), 12) montaż kolektorów słonecznych dla potrzeb ciepłej wody użytkowej (dotyczy Zespołu Opieki Zdrowotnej- Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy). 3. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należeć będzie: 1) rzetelne sprawdzenie projektu budowlanego termomodernizacji, projektu budowlano - wykonawczego - wymiany instalacji c. o., projektu budowlano - wykonawczego instalacji kolektorów słonecznych i przebudowy węzła cieplnego, projektu budowlano - wykonawczego instalacji odgromowej oraz przedmiaru robót - branży budowlanej, przedmiaru robót - branży sanitarnej, przedmiaru robót - branży elektrycznej jak również specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych termomodernizacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji kolektorów słonecznych i przebudowy węzła cieplnego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót instalacji odgromowej (stosownie do zadania, na które będzie zawierana umowa), pod kątem zgodności ze stanem faktycznym i przedstawienia opinii na piśmie w celu wykluczenia rozbieżności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym na terenie budowy oraz przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2013.1409 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, 2) należyte zapoznanie się z obiektem, w którym będą prowadzone roboty budowlane, 3) uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 4) przedłożenie przed podpisaniem umowy oświadczeń inspektora nadzoru, stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru nad inwestycją oraz przedłożenia kopii dokumentów uprawnień potwierdzających aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego przedłożonego przez Wykonawcę, 6) bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem robót, 7) każdorazowe opiniowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji oraz w okresie trwałości przedsięwzięcia tzn. 5 lat po zakończeniu realizacji inwestycji, 8) uczestniczenie w naradach technicznych, w których udział będą brać przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron, 9) potwierdzanie dokonanych czynności w czasie pobytu na budowie stosownym wpisem do dziennika budowy, 10) zatwierdzanie materiałów, wyrobów i urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do zastosowania, ocenianie ich zgodności z dokumentacją projektową, a w przypadku propozycji Wykonawcy robót zastosowania materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych - dokonywanie oceny ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej oraz przekazywanie pisemnej opinii na ten temat Zamawiającemu, 11) sprawowanie kontroli nad realizowanymi robotami w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym wykonywanie zadań inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie praw i obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, 12) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora dokumentacji projektowej, 13) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym sprawdzanie i potwierdzanie ilości i wartości faktycznie wykonanych robót, 14) wstrzymywanie robót w przypadku braku możliwości dokonania wpisu w dzienniku budowy oraz w przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywanych prac z dokumentacją techniczną, 15) składanie na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego sprawozdań z postępów robót dotyczących w szczególności zestawień ilości i wartości realizowanych robót, analizy zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym, oceny jakości wykonywanych robót i występujących głównych problemów, 16) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów robót, 17) nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad i usterek stwierdzonych podczas odbiorów robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.skarzyski.lo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach