Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja budynku i terenu powojskowego na cele oświatowe.

Starostwo Powiatowe w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Rynek 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5462211 , fax. 0-65 5462211
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Rawiczu
    Rynek 17
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5462211, fax. 0-65 5462211
    REGON: 41110152700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatrawicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja budynku i terenu powojskowego na cele oświatowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania, pn.: Rewitalizacja budynku i terenu powojskowego na cele oświatowe (kubatura budynku - ok. 6.860 m3, powierzchnia użytkowa - 1.357,3 m2, powierzchnia zagospodarowania terenu - ok. 5.000 m2), w branżach: - budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej, - drogowej. Koordynatorem inspektorów nadzoru będzie inspektor nadzoru branży budowlanej. Wykonawca pełni czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), w szczególności: - reprezentuje inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, aktualną wiedzą techniczną, przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w tym Prawem Budowlanym, Polskimi Normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz umową o jej realizację w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym, - sprawdza jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz urządzeń, a w szczególności zapobiega zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz bierze udział w czynnościach odbioru, - potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad, a także, na żądanie inwestora, kontroluje rozliczenie budowy. 2) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do: - udziału w naradach technicznych i w czynnościach mających na celu zrealizowanie przedmiotowej inwestycji, - przestrzegania postanowień zawartych w umowie na wykonanie robót budowlanych, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą realizującym przedmiotową inwestycję, - nadzorowania robót pod względem technicznym, kontroli jakości robót, - kontroli przestrzegania przepisów BHP, p-poż. i ochrony środowiska, zgodnie z wymogami ustawowymi przez wszystkich uczestników umowy, - ustalania postępu robót w stosunku do terminów określonych w umowie na wykonanie robót, - sprawdzanie faktur częściowych i końcowej przedkładanych przez podmiot realizujący przedmiotową inwestycję, - sprawdzania kalkulacji, kosztorysów powykonawczych i zamiennych oraz obmiary robót przedkładanych przez wykonawcę robót, - egzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów wymaganych w umowie na wykonanie robót (atesty, inwentaryzacje itd.), - składania na żądanie Zamawiającego raportów technicznych, sprawozdań finansowo - rzeczowych z realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, - rozwiązywania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, - weryfikacji dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy robót budowlanych i przedstawienie ich Zamawiającemu do akceptacji, - potwierdzenia wniosku Wykonawcy robót budowlanych skierowanego do Zamawiającego o zakończeniu realizacji zamówienia, - udziału w odbiorze końcowym, sprawdzania przekazywanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz zawartej umowy na wykonanie robót, - udziału w przeglądzie pogwarancyjnym i po okresie rękojmi, zgodnie z warunkami i terminami określonymi w umowie na realizację robót, w szczególności Inspektor nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tym okresie - żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrawicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach