Gmina Radymno ogłasza przetarg
- Adres: 37-550 Radymno, ul. Lwowska 38
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6282419, 628138, 6281367 , fax. 016 6282419
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radymno
ul. Lwowska 38 38
37-550 Radymno, woj. podkarpackie
tel. 016 6282419, 628138, 6281367, fax. 016 6282419
REGON: 65090053600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: Dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Radymno na terenie wsi Ostrów - Skołoszów z rozbudową oczyszczalni w Świętem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy sieci kanalizacyjnej sanitarnej w miejscowościach Ostrów i Skołoszów obejmuje: realizację 30 094,5 m sieci kanalizacyjnej w tym: - 26 005,5 m kanalizacji grawitacyjnej z rur PCW, - 4 089,0 m kanalizacji z rur PE, oraz - 16 szt. przepompowni ścieków, - 433 sztuk przykanalików z rur PCW o długości 3413,5 m. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Święte obejmuje: Dostawę i montaż kompletnego reaktora (trójzbiornika) nr 1b typu HYDROVIT SI o przepustowości 225 m3/dobę, z rurociągami, instalacjami elektrycznymi i automatyką. Dostawę i montaż prasy odciekowej do osadów ściekowych typu ROTAMATR RoS3 Q280. Dostawę i montaż sitopiaskownika Rotamat Ro5HD lub równoważnego, wraz z rurociągiem ścieków surowych, rurociągiem tłocznym osadów, zagęszczaczem osadu przefermentowanego o poj. V=16 m3 W czasie wykonywania robót na oczyszczalni ścieków inspektor nadzoru powinien tak prowadzić nadzór nad robotami, ażeby zapewnić ciągłość pracy istniejącej oczyszczalni ścieków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; § udokumentuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego co najmniej 2 inwestycji - tj. oczyszczalni ścieków, o przepustowości nie mniejszej niż 225 m3/dobę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie i kanalizacji sanitarnej odpowiadającej swoim zakresem i rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, § dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim zakresem i rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, § dysponuje 1 osobą posiadającą uprawienia w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych z doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej swoim zakresem i rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz doświadczeniem w samodzielnym opracowaniu projektów budowlanych, część technologiczna co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 450 m3/dobę, § dysponują 1 osobą w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych z doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim zakresem i rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, § wskazane w ofercie osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do PIIB. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz wykonanych pełnionych nadzorów i projektów technologicznych oczyszczalni ścieków w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanymi w Generalnym Wykonawstwie, lub jako Lidera Konsorcjum z podaniem ich wartości ( jak w punkcie 5.1 SIWZ ) oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 4. Dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie roboty wymienione w wykazie o którym mowa w punkcie 6.2.3. SIWZ zostały wykonane należycie, 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a to uprawnienia dla osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem robót budowlano-montażowych - uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie robót: konstrukcyjno - budowlanych, sieci i instalacji sanitarnych, oraz sieci i instalacji elektrycznych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualną na dzień składania oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradymno.ires.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nad zadaniem pod nazwą Budowa kaplicy cmentarnej w Brzegach Dolnych Etap III
Dodano: 2014-02-28 - Wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej i drogowej nad zadaniem pod nazwą: Modernizacja Parku pod Dębami w Ustrzykach Dolnych w ramach projektu W poszukiwaniu wspólnych korzeni -- tworzenie zaplecza turystyczno-rekreacyjnego poprzez modernizację Parku pod Dębami Polska i Parku Mieru Słowacja, realizowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2014-02-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-. Oświetlenie drogi w m-ci Brzegi Dolne 2. Oświetlenie drogi w m-ci Daszówka 3. Oświetlenie drogi w m-ci Łobozew Górny 4. Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka 5. Oświetlenie drogi w m-ci Brelików 6. Oświetlenie drogi w m-ci Hoszów
Dodano: 2014-01-31 - pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie dróg leśnych w Nadleśnictwie Głogów. Łączna długość dróg leśnych przeznaczonych do nadzoru wynosi 6 145 mb.
Dodano: 2013-05-13 - Wykonanie usługi pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Poprawa jakości zarządzania energią poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii - budowa kolektorów słonecznych na potrzeby Zespołu Basenów Delfin w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2013-05-10 - . Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie pola do zraszania w szkółce leśnej Leśnictwa Sokołów - ułożenie płyt ażurowych w 2013r.
Dodano: 2013-03-15 - pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zadaniem pod nazwą: Budowa kaplicy cmentarnej w Brzegach Dolnych - etap II
Dodano: 2013-01-29 - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania pod nazwą : Rozbudowa i przebudowa trybun stadionu sportowego w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2013-01-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania pod nazwą Poprawa warunków społeczno- ekonomicznych mieszkańców ulicy Ogrodowej 1-3 w Ustrzykach Dolnych , poprzez termomodernizację budynków mieszkalnictwa wielorodzinnego - obejmujące budynki przy ul. Ogrodowa nr 1 i 3 .
Dodano: 2012-09-20 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania pod nazwą Aktywizacja obszaru I Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Ustrzyki Dolne poprzez budowę kompleksu rekreacyjno- sportowego i podniesienie atrakcyjności przestrzeni publicznej
Dodano: 2012-09-13