Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102 E - ul. Konstantynowska w Zgierzu

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102 E - ul. Konstantynowska w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej. Nadzór inwestorski sprawowany będzie nad wykonaniem robót budowlanych w pasie drogi powiatowej Nr 5102 E - ul. Konstantynowskiej w Zgierzu z ramienia Powiatu Zgierskiego reprezentowanego przez Zarząd Powiatu Zgierskiego zwanego Zamawiającym. W ramach inwestycji realizowanej na podstawie Porozumienia zawartego w dniu 07 czerwca 2016 r. określającego zasady współdziałania przy realizacji inwestycji w pasie drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowskiej w Zgierzu w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn: 1)Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu - będące inwestycją własną Powiatu Zgierskiego reprezentowanego przez Zarząd Powiatu Zgierskiego 2)Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Koszarowej- będące inwestycją własną Spółki Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o. Postępowanie przetargowe prowadzi na podstawie ww. Porozumienia oraz pełnomocnictwa Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego z siedzibą: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz, który jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia w imieniu obu zamawiających i na ich rzecz. 2. W ramach robót budowlanych zostaną wykonane między innymi prace polegające na: przebudowie drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu na odcinku od granicy miasta Zgierza do ronda Sybiraków, łącznie z rondem Sybiraków. Długość odcinka od ronda do granicy miasta Zgierza: 2,85 km. Klasa drogi powiatowej Z, na odcinku od granicy miasta Zgierza do ronda Sybiraków: prace prowadzone będą w pasie drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu na odcinku od ronda Sybiraków do granic miasta, przedmiotem inwestycji jest wykonanie warstwy ścieralnej SMA o grubości 5 cm oraz warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 150 kg/m2. Ponadto należy warstwy konstrukcyjne oczyścić i skropić emulsją asfaltową, w ramach zadania przewidziano również frezowanie istniejącej nawierzchni, rozbiórki zjazdów, chodnika oraz zatok autobusowych, zaprojektowano wykonanie chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej w miejscu istniejących, ponadto przewidziano odtworzenie istniejących zatok autobusowych, dodatkowo przewidziano obustronne ścinanie poboczy oraz ich uzupełnienie, destruktem stabilizowanym mechanicznie gr. 9 cm, w ramach zadania należy również wykonać oznakowanie pionowe i poziome oraz bariery energochłonne - zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, na odcinku ronda Sybiraków: prace prowadzone będą w pasie drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu w zakresie ronda Sybiraków, przedmiotem inwestycji jest wykonanie warstwy ścieralnej SMA o grubości 5 cm oraz warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 150 kg/m2. Ponadto należy warstwy konstrukcyjne oczyścić i skropić emulsją asfaltową, ramach zadania przewidziano również frezowanie istniejącej nawierzchni, rozbiórki zjazdów, chodnika oraz zatok autobusowych, zaprojektowano wykonanie chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej w miejscu istniejących. Ponadto przewidziano odtworzenie istniejących zatok autobusowych, dodatkowo przewidziano obustronne ścinanie poboczy oraz ich uzupełnienie destruktem stabilizowanym mechanicznie gr. 9 cm, w ramach zadania należy również wykonać oznakowanie pionowe i poziome oraz bariery energochłonne. 3. Zamawiający informuje, że wykonanie robót budowlanych w pasie drogi powiatowej Nr 5102 E - ul. Konstantynowskiej opisano za pomocą, przedmiarów, opis techniczny, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną. 4. Wymieniona dokumentacja dotyczy inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.powiatzgierz.bip.net.pl w zakładce BAZA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH tytuł postępowania 1) Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu - będące inwestycją własną Powiatu Zgierskiego reprezentowanego przez Zarząd Powiatu Zgierskiego 2)Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Koszarowej- będące inwestycją własną Spółki Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o. 5. Do przedmiotowego postępowania załączono przedmiary stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, opis techniczny stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 7. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji inwestycji określony w następujący sposób: termin przekazania terenu robót wraz z kompletną dokumentacją techniczną: 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, termin rozpoczęcia robót: 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, termin zakończenia robót nadzorowanej inwestycji został określony na dzień 15.11.2016 r. Powyższa usługa nadzoru inwestorskiego sprawowana będzie do chwili spisania protokołu końcowego bez uwag. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję inspektora nadzoru budowlanego powyższej inwestycji, zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych - 5 lub 8 lat gwarancji jakości. 8. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 9. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu będącej inwestycją własną Powiatu Zgierskiego reprezentowanego przez Zarząd Powiatu Zgierskiego obejmuje między innymi: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) zatwierdzanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz opiniowanie materiałów zastosowanych w ramach przedmiotu umowy; 3) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; 4) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; 6) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 7) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 8) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; 9) potwierdzanie ilości wykonanych robót w cyklu miesięcznym odbioru częściowego; 10) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; 11) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; 12) organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego i co miesięcznych rad budowy; 13) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych; 14) nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę szczegółowym harmonogramem prac budowlanych. W przypadku, gdy szczegółowy harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego harmonogramu prac budowlanych; 15) sporządzenie i przedstawianie Zamawiającemu w formie elektronicznej cotygodniowych sprawozdań z realizacji poszczególnych etapów robót. 10. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego, oraz przez cały czas trwania gwarancji. 11. JAKOŚĆ - rozumiana jako deklarowany przez Wykonawcę czas przybycia na plac budowy od powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie określić jeden przedział czasowy wymieniony poniżej: przybycie na plac budowy w ciągu 2 godzin od powiadomienia -10 pkt, przybycie na plac budowy w ciągu 3 godzin od powiadomienia - 5 pkt, przybycie na plac budowy w ciągu 4 godzin od powiadomienia - 0 pkt - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 13. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 14. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 19. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724700001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakośc
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną