Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego przebudowy Stacji Uzdatniania Wody w Korfantowie

Gmina Korfantów ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Rynek 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4343820 w. 44 , fax. 077 4343817
  • Data zamieszczenia: 2012-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korfantów
    ul. Rynek 4 4
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 077 4343820 w. 44, fax. 077 4343817
    REGON: 00053840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego przebudowy Stacji Uzdatniania Wody w Korfantowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego przebudowy Stacji Uzdatniania Wody w Korfantowie zgodnie z art. 25 i 26 Prawa Budowlanego, a także w okresie rękojmi i gwarancji, w zakresie ogólnobudowlanym i technologicznym, obejmującym m.in.: wymianę wszystkich urządzeń technologicznych wraz z armaturą i orurowaniem, wymianę zasilania energetycznego m.in. szafy, okablowania, roboty modernizacyjne ogólnobudowlane budynku stacji m.in. ocieplenie dachu i elewacji, murowanie ścianek wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej , drzwiowej, bram wjazdowych, wymiana posadzek, zagospodarowanie terenu m.in. wymiana ogrodzenia, wykonanie oświetlenia wewnętrznego, przebudowa ciągów komunikacyjnych. UWAGA. Przedmiot niniejszej umowy nie obejmuje zakresu prac ujętego w dokumentacji budowlanej przebudowy SUW Korfantów zatwierdzonej decyzja pozwolenia na budowę oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w części dotyczącej odwiertu studziennego o głębokości 118,0m wraz z obudową, zabudową i uzbrojeniem studni ST6 oraz wymianą pomp głębinowych w studniach ST4 i ST5, które jest przedmiotem odrębnego zamówienia prowadzonego przez Zamawiającego. Zadanie objęte jest pomocą Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321 Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludnosci Wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Zestawienie powierzchni budynku: a) istniejąca powierzchnia zabudowy 552 m2, b) projektowana powierzchnia zabudowy 567,83 m2 c) istniejąca kubatura 2845,37 m3. d) projektowana kubatura 2914,13 m3 e) istniejąca powierzchnia użytkowa 487,62 m2 f) projektowana powierzchnia użytkowa 490,44 m2 Stacja wodociągowa po przebudowie będzie miała za zadanie zaopatrywać w wodę pitną całą gminę Korfantów. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia będzie odpowiedzialny m.in. za: 1) dostosowanie godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, 2) monitorowanie postępów w realizacji inwestycji, zgodnie z dokumentacją budowlaną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, 3) sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, 4) sporządzania meldunków z zaawansowania rzeczowo-finansowego robót, 5) uzgodnienie z Zamawiającym, Wykonawcą robót i autorem projektów ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, 6) udział w naradach koordynacyjnych, 7) sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), 8) udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych, 9) sprawdzania i zatwierdzenia kosztorysów powykonawczych/różnicowych za wykonane roboty, uwzględniając zapisy zawarte w umowie z Wykonawcą robót ogólnobudowlanych, 10) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania ich na budowie, 11) prowadzenie ewidencji kosztów nadzorowanych robót w układzie umożliwiającym udokumentowanie wartości nadzoru inwestorskiego, 12) zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, 13) prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych uwzględniając zapisy ujęte w umowie zawartym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót ogólnobudowlanych, 14) prowadzenie stałych konsultacji i fachowego doradztwa dla Zamawiającego, 15) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, oraz usunięcia wad, 16) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu, 17) zawiadomienie Zamawiającego o wpisie do dziennika budowy dotyczącym wstrzymania robót budowlanych z powodu wykonywania ich niezgodnie z projektem, 18) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego, 19) egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzenie w porozumieniu z Zamawiającym, a także zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania, 20) udział w odbiorach pogwarancyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji/ rękojmi . 21) będzie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych, 22) po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie wszystkich innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy na roboty budowlane, jej czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego w formie pisemnej. Wykonawca wykonuje wszystkie czynności zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane i Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się z warunkami terenowymi inwestycji oraz dokumentacją budowlaną. Dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, I piętro, pokój nr 6, tel. 77 434 38 21 (wew. 36).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach