Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie i przebudowie Szkoły Muzycznej o salę koncertową, pomieszczenia dydaktyczne i warsztaty

Państwowa Szkoła Muzyczna i Stopnia im.St.Moniuszki w Zbaszyniu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-360 Zbąszyń, ul. 17 Stycznia 1920 Roku 69
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 384 60 02; 386 07 02 , fax. 68 384 60 02
  • Data zamieszczenia: 2013-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna i Stopnia im.St.Moniuszki w Zbaszyniu
    ul. 17 Stycznia 1920 Roku 69 69
    64-360 Zbąszyń, woj. wielkopolskie
    tel. 68 384 60 02; 386 07 02, fax. 68 384 60 02
    REGON: 00028571200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psmzbaszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie i przebudowie Szkoły Muzycznej o salę koncertową, pomieszczenia dydaktyczne i warsztaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest pełnienie w imieniu Zamawiającego obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Filharmonia Folkloru Polskiego w Zbąszyniu - rozbudowa i przebudowa Szkoły Muzycznej o salę koncertową, pomieszczenia dydaktyczne i warsztaty. Usługa obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru w branżach: - Architektonicznej; - Konstrukcyjno-budowlanej; - Drogowej; - Wyburzeniowej; - Telekomunikacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych; - Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: a) na etapie prowadzenia robót budowlanych: - prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; - wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym; - uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; - podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót; - prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym; - pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; - stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; - prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych; - podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; - sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami Prawa Pracy, sanitarno - epidemiologicznymi oraz p.poż. - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji; - zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę, w tym za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót. b) po zakończeniu robót budowlanych: - wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi; - zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie gwarancji i rękojmi; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; - sporządzenie protokołu pousterkowego; - uzyskanie w imieniu Inwestora (w razie potrzeby) pozwolenia na użytkowanie. 3. Skład personalny - Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego a) Inspektor Nadzoru Koordynator - w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, b) Inspektor Nadzoru - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Inspektor Nadzoru- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Inspektor Nadzoru Koordynator jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów wymienionych powyżej, w szczególności wynikającej z urlopu lub zwolnienia lekarskiego, zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie do aprobaty Zamawiającego. 4. Informacje pomocnicze: 5. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy określają: - Projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dostępne na www.bip.zbaszyn.pl w zakładce zamówienia i przetargi - ogłoszenie o zamówieniu poz. 16 wraz z wyjaśnieniemi SIWZ: poz. 14, 13, 10)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psmzbaszyn.pl/ oraz równolegle strona www.bip.zbaszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach