Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa ulicy Żytniej wraz z drogą gminną Wyszków-Sitno - etap I (bez chodników i parkingów) oraz budowa Ronda na skrzyżowaniu ulicy Gen. Władysława Sikorskiego w drogą gminną Wyszków - Sitno - etap III

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa ulicy Żytniej wraz z drogą gminną Wyszków-Sitno - etap I (bez chodników i parkingów) oraz budowa Ronda na skrzyżowaniu ulicy Gen. Władysława Sikorskiego w drogą gminną Wyszków - Sitno - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Zakres usług - obowiązki inwestora nadzoru inwestorskiego: 1. Zadanie obejmowało będzie organizację, administrację i koordynację całego Projektu, pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z polskim Prawem Budowlanym (w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej), przygotowywanie raportów, sprawozdań, rozliczeń finansowych poszczególnych elementów zadania oraz całego Projektu. 2. W ramach zadania inspektor nadzoru zobowiązany będzie do: a) ścisłej współpracy z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień Umowy o Wykonanie Robót Budowlanych, b) utrzymania bieżącej komunikacji i raportowania pomiędzy wszystkimi uczestnikami Projektu c) wykonywania wszystkich innych czynności i zadań nie wymienionych w tym Kontrakcie i Umowy o Wykonanie Robót Budowlanych, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Projektu oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3. W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego Zleceniobiorca zobowiązany będzie wykonywać wszystkie podstawowe czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. nr 207 poz. 2016 z 2003r. z późn. zm.), w tym m.in.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 4. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do sporządzania raz w miesiącu sprawozdań z wykonanych czynności, które obejmować będzie: a) wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym, b) oświadczenie co do terminowości wykonywania prac przez Wykonawcę, c) wskazanie wszelkich innych okoliczności mających wpływ na terminowość i jakość oraz koszty realizacji inwestycji, d) wskazanie stwierdzonych uchybień i podjętych przez Zarządzającego środkach w celu ich usunięcia. 4. Zakres rzeczowy inwestycji - Budowa ulicy Żytniej wraz z drogą gminną Wyszków Sitno - etap I (bez chodników i parkingów) oraz budowa ronda na skrzyżowaniu ulicy Gen. Władysława Sikorskiego z drogą gminną Wyszków - Sitno - Etap III: ETAP I: 1. Droga o kategorii ruchu KR2 - szer. 5,5 m; dł. 3.381,18 m o konstrukcji: - Warstwa wzmocnionego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa - gr. 15 cm (pow. 22.377,85 m2) - Warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego zagęszczana mechanicznie o gr. 11 cm (pow. 19.951,14 m2) - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 15 cm (pow. 19.951,14 m2) - Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20,0 mm - gr. 9 cm (pow. 19.951,14 m2) - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - gr. 5 cm (pow. 19.951,14 m2) 2. Ukształtowanie wysokościowe jezdni: - pochylenia niwelet jezdni: 0,05 %÷ 2,33 % - spadki poprzeczne jezdni - jednostronne 2%, na łukach poziomych spadek jednostronny - jak na odcinku prostym 3. Krawężniki: - betonowy 20x30 cm od strony chodnika, na ławie betonowej z oporem - dł. 3.370,17 mb - betonowy wtopiony15 x 25 cm z oporem na ławie betonowej - dł. 3.510,09 mb 4. Ściek uliczny: - z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm - dł. 43,07 mb, szer. 20 cm - z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - dł. 43,07 mb, szer. 10 cm - skarpowy z prefabrykowanych elementów betonowych - dł. 6 m 5. Wyspy: - o nawierzchni z brukowej kostki betonowej - gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm - pow. 28,88 m2 6. Pobocza gruntowe wzmocnione o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8% jednostronne od strony rowu 7. Odwodnienie powierzchniowe do rowów otwartych odparowywanych o przekroju trapezowym 8. Przepusty: - ? 600 - 2 szt. - ? 400 - 65 szt. 9. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - w rejonie wlotów przepustów po stronie chodnika na poboczu - bariery łańcuchowe - dł. 12 m 10. Znaki drogowe - 40 szt. 11. Oznakowanie poziome jezdni farbą chemoutrwaldzalną - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie - pow. 280 m2 12. Rurociąg tłoczny PE ? 110 x 6,3 mm - dł. 1246 mb 13. Przebudowa kolizji sieci i urządzeń elektrycznych 14. Wycinka drzew - 114 szt. 15. Wykonanie rurociągu tłocznego; 16. Wykonanie robót elektrycznych: - wymiana słupów na słupy typu ŻN 10 (słup nr 17 na słup typu EPV10,5x10); - kable YAKX 4x120mm2; - oprawy oświetleniowe pozostają nie zmienione. ETAP III (wykonanie ronda): 1. Roboty rozbiórkowe ( rozebranie istniejących nawierzchni, krawężników, obrzeży) 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej - 1678,74m2 - Warstwa wzmocnionego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa - gr. 15 cm - Warstwa mrozochronna wykonana i zagęszczana mechanicznie gr. 11 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm - Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20,0 mm - gr. 9 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - gr. 5 cm 3. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm - 852,84m2 4. Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8cm- 456,47mb 5. Ustawienie znaków drogowych - 32szt. 6. Malowanie znaków poziomych - 210,42m2 7. Wykonanie trawników - 346,86m2 8. Wykonanie kanalizacji deszczowej, 9. Wykonanie robót elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 800 zł (osiemset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Zleceniobiorcy, którzy spełniają następujące warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne, tj. Zleceniobiorcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. sprawowali w okresie ostatnich trzech lat funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem polegającym na wykonaniu drogi o kategorii ruchu co najmniej KR2 o pow. 22 000,00 m2 z odwodnieniem i przebudową urządzeń elektroenergetycznych, potwierdzone referencjami lub dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 4. posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,(wskazane osoby muszą być członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych i urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami); 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. I. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zleceniobiorca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta zleceniobiorcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zleceniobiorcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Formularz nr 1, 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował zleceniobiorca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Zleceniobiorca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Formularz Nr 3. Do wykazanych osób należy dołączyć informację, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania robót we właściwej specjalności. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Informacja o Podwykonawcach Formularz Nr 4. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Dokument potwierdzający pełnienie w ostatnich 3 latach ( np. referencje wystawione przez Zamawiającego) nadzoru inwestorskiego nad zadaniem polegającym na wykonaniu drogi o kategorii ruchu co najmniej KR2 o pow. 22 000,00 m2 z odwodnieniem i przebudową urządzeń elektroenergetycznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach