Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Świnoujściu - etap II część 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Świnoujściu - etap II część 2, obejmującego budowę w sektorach nr 2 i nr 3 sieci kablowych 0,4 kV, sieci oświetlenia parkowego, sieci wodno-kanalizacyjnych oraz budowę placów, alei i ścieżek parkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniający ponadto następujące warunki: 1) wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 2 zadania polegające na wielobranżowym nadzorze inwestorskim, przez co należy rozumieć: nadzór inwestorski w co najmniej dwóch branżach (drogowej, elektrycznej, sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej) dla każdego z zadań o wartości robót budowlanych nadzorowanego zadania nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każde z zadań. Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1 SIWZ. 2) wykażą możliwość zaangażowania przy realizacji przedmiotu zamówienia osób odpowiedzialnych za: a) koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie, b) nadzór inwestorski w poszczególnych branżach (drogowej, elektrycznej, sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej) Wymagane jest by doświadczenie zawodowe ww. osób oprócz wymaganych Prawem budowlanym uprawnień budowlanych i przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, obejmowało także doświadczenie ogólne - co najmniej 5 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej niż 3 lata pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w danej specjalności przy nadzorowaniu realizacji robót budowlanych w branży tożsamej ze specjalnością zawodową. Zamawiający wymaga, by wszystkie wymienione wyżej osoby posiadały uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń i przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska oraz opis posiadanego doświadczenia należy zamieścić w załączonym do oferty -Wykazie osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska - załącznik nr 6 do SIWZ. 3) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej równoważną 100.000,00 EURO. 4) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ/WIM/ZP/340/69/2009. 5) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie wymóg określony w pkt. 1) mogą oni spełnić wspólnie. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany -Wykaz wycenionych elementów rozliczeniowych. 2. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. 4. Wykaz osób (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ lub zgodnie z tym formularzem) przewidzianych do realizacji zamówienia w zakresie: a) pełnienia funkcji inżyniera rezydenta i koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, b) pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami w branżach: - drogowej, - elektrycznej, - sanitarnej, - konstrukcyjno-budowlanej, Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego dla każdej z osób. Wymagane jest, aby doświadczenie zawodowe inspektorów nadzoru inwestorskiego obejmowało oprócz wymaganych uprawnień budowlanych, doświadczenie ogólne - co najmniej 5 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej niż 3 lata pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w danej specjalności. Informację tę należy zamieścić w wykazie. Zamawiający dopuszcza łączenie inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej z funkcją inżyniera rezydenta - koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego. Zamawiający wymaga by wszystkie wymienione wyżej osoby posiadały uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń i przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe stanowi spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 8.1.2. 5. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wykaz części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom) lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ 6. Wykaz wykonanych w okresie w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań jak określono w punkcie 8.1.1 SIWZ w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1. SIWZ. 7. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Przedmiotowe zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą od równowartości 100.000,00 EURO. 11. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę wspólną dokonują wykonawcy w sposób zapewniający związanie z ofertą każdego z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swinoujscie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Racjonalizacja ekonomiczno-środowiskowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mielno - etap I - przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Unieściu.
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek.
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie powiatu choszczeńskiego i wałeckiego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.16.2016
Dodano: 2016-03-09 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.2.2016
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą ?Budowa pensjonatu wypoczynkowego w Dziwnowie dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Dodano: 2015-08-27 - wykonywanie nadzoru nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektrycznej oraz bieżącego przygotowania dokumentacji służącej planowaniu i realizacji zadań Szczecińskiego TBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodano: 2015-02-18