Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski nad realizacją zadań ujętych w Planie wydatków inwestycyjnych zgodnie z Uchwałą Budżetową Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji na rok 2013 nr 2 XII 2012 Zgromadzenia Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji ze zmianami dla planowanych inwestycji pn. Porządkowanie gospodarki wodno ściekowej wraz z modernizacją i rozbudową sieci na terenie gmin należących do WZWiK

Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, al. Wyzwolenia 39
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8499100 , fax. 74 8499200
  • Data zamieszczenia: 2013-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji
    al. Wyzwolenia 39
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8499100, fax. 74 8499200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Celowy międzygminny związek komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski nad realizacją zadań ujętych w Planie wydatków inwestycyjnych zgodnie z Uchwałą Budżetową Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji na rok 2013 nr 2 XII 2012 Zgromadzenia Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji ze zmianami dla planowanych inwestycji pn. Porządkowanie gospodarki wodno ściekowej wraz z modernizacją i rozbudową sieci na terenie gmin należących do WZWiK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego nr PZ 02 IV 2013 pn. Nadzór Inwestorski nad realizacją zadań ujętych w Planie wydatków inwestycyjnych zgodnie z Uchwałą Budżetową Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji na rok 2013 nr 2 XII 2012 Zgromadzenia Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji ze zmianami dla planowanych inwestycji pn. Porządkowanie gospodarki wodno ściekowej wraz z modernizacją i rozbudową sieci na terenie gmin należących do WZWiK, a w szczególności reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie stałej kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, przepisami techniczno budowlanymi i normami oraz specyfikacjami technicznymi. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany będzie do pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, niezbędnych do realizacji niniejszych zadań. Odbiór i rozliczenie rzeczowe i finansowe realizowanego zadania. ZADANIE 1 Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Chopina w Boguszowie Gorcach Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej pn. Projekt Budowlany kanalizacja sanitarna w Boguszowie Gorcach - etap V II, jak również Decyzji Nr 512 2012 z dnia 22,10,2012r., udzielającej pozwolenia na wznowienie robót budowlanych. Przy ul. Chopina zlokalizowany jest szereg budynków mieszkalnych posiadających bezodpływowe zbiorniki, z których większość jest w złym stanie technicznym i niezbędne jest podłączenie tych budynków do nowej sieci kanalizacyjnej. Ponadto w w/w rejonie planowana jest rozbudowa zabudowy mieszkaniowej o kolejne budynki (przełom 2013 i 2014r.), które również powinny być podłączone do sieci. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności inspektora nadzoru opisany został w pkt 4. Załącznik nr 7 dokumentacja projektowa pn. Projekt Budowlany kanalizacja sanitarna w Boguszowie-Gorcach - etap V II, Załącznik nr 7 a Decyzja Nr 512 2012 z dnia 22,10,2012r., udzielającej pozwolenia na wznowienie robót budowlanych., Załącznik nr 7 b plan sytuacyjno - wysokościowy kanalizacja sanitarna ul. Chopina Boguszów Gorce. ZADANIE 2 Kanalizacja sanitarna Osiedla Kamieńsk w Jedlinie Zdroju ETAP 1 Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej pn. Projekt Budowlany kanalizacja sanitarna Osiedla Kamieńsk w Jedlinie Zdroju, na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami sanitarnymi przyłączami do sieci kanalizacji sanitarnej) na osiedlu Kamieńsk w mieście Jedlina Zdrój, stanowiący element składowy centralnego systemu usuwania i unieszkodliwiania ścieków bytowo gospodarczych i przemysłowych miasta Jedlina Zdrój. Zakres opracowania zawiera wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz ze strefowymi przepompowniami z rurociągami tłocznymi ścieków sanitarnych oraz przykanalikami sanitarnymi. Na terenie miejscowości zaprojektowano kolektory oraz sieć kanałów bocznych, doprowadzających ścieki do powyższych kolektorów. Kolektory i kanały boczne układane będą w zdecydowanej większości przypadków w poboczach istniejących ulic i dróg. Kolektory te doprowadzać będą ścieki do dwóch przepompowni w chwili obecnej trwa postępowanie przetargowe na wyłonienie Projektanta na sporządzenie dokumentacji projektowej na przedmiotowe przepompownie ścieków. Przepompownie te będą przetłaczać ścieki do kanałów grawitacyjnych tej strefy sieci kanalizacyjnej, która odprowadzać będzie ścieki bezpośrednio, grawitacyjnie do projektowanego wg odrębnego opracowania projektowego kanału sanitarnego w ul. Moniuszki os. Glinica. Z tego zaś kanału ścieki popłyną dalej do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej i docelowo do gminnej oczyszczalni ścieków. Załącznik nr 8 dokumentacja projektowa pn. Projekt Budowlany kanalizacja sanitarna Osiedla Kamieńsk w Jedlinie Zdroju, wraz z załącznikiem nr 8a załącznik mapowy przedstawiający lokalizację przepompowni nr 1, załącznikiem nr 8b załącznik mapowy przedstawiający lokalizację przepompowni nr 2. ZADANIE 3 Budowa sieci wodociągowej w ul. Kamiennej w Jedlinie Zdroju W ramach tego zadania do obowiązków wykonawcy należeć będzie nadzór nad budową sieci wodociągowej przy ul. Kamiennej w Jedlinie Zdroju o długości ok L=80mb. W chwili obecnej trwa postępowanie przetargowe na wyłonienie Projektanta na sporządzenie dokumentacji projektowej na przedmiotowy wodociąg. Załącznik nr 9 załącznik mapowy przedstawiającym lokalizację inwestycji w ul. Kamiennej w Jedlinie-Zdroju. ZADANIE 4 Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenach inwestycyjnych w rejonie ul. Z. Herberta w Jedlinie Zdroju W ramach tego zadania do do obowiązków wykonawcy należeć będzie nadzór nad budową kanalizacji sanitarnej o długości ok. L=370mb wraz z odcinkami sieci doprowadzonymi do granicy nieruchomości sieci wodociągowej ok. L=180mb, na terenach inwestycyjnych w rejonie ul. Z. Herberta w Jedlinie-Zdroju. Gmina Jedlina-Zdrój dokonała podziału terenu na działki budowlane przy ul. Herberta i Partyzantów. W związku z powyższym zaistniała potrzeba uzbrojenia w/w terenów w sieć wodociągową i kanalizacyjną. W chwili obecnej trwa postępowanie przetargowe na wyłonienie Projektanta na sporządzenie dokumentacji projektowej na przedmiotowy zakres inwestycyjny). Załącznik nr 10 - załącznik mapowy przedstawiającym lokalizację inwestycji w ul. Herberta w Jedlinie-Zdroju. ZADANIE 5 - Budowa sieci wodociągowej dla terenów inwestycyjnych przy ul. Kłodzkiej w Jedlinie-Zdroju W ramach tego zakresu należy wybudować sieć wodociągową o dł. ok. L=200mb dla terenów inwestycyjnych w rejonie ul. Kłodzkiej w Jedlinie-Zdroju. W chwili obecnej trwa postępowanie przetargowe na wyłonienie Projektanta na sporządzenie dokumentacji projektowej na przedmiotowy zakres inwestycyjny. Załącznik nr 11 - załącznik mapowy przedstawiający lokalizację inwestycji w ul. Kłodzkiej w Jedlinie-Zdroju. ZADANIE 6 - Modernizacja systemu wodociągowego w ul. Niegolewskiego w Wałbrzychu celem poprawy warunków eksploatacyjnych Odbiorcy wody przy ul. Niegolewskiego i Siemiradzkiego w Wałbrzychu zasilani są z ujęć wody zlokalizowanych na terenie Gminy Mieroszów. Z uwagi na panujące warunki sytuacyjno-wysokościowe, dzisiejszy sposób zasilania nie pozwala na podanie wody o ciśnieniu wyższym niż obecnie panujące 0,12-0,15MPa. W celu poprawy panujących warunków hydraulicznych konieczne jest odtworzenie przewiązki pomiędzy przewodem wodociągowym DN250-wysokie ciśnienie a przewodem DN100 - średnie ciśnienie. Przewiązka ta powinna być wykonana w ul. Świdnickiej na wysokości ul. Przeskok. Z uwagi, iż ciśnienie wody w przewodzie DN250 wynosi ok. 1,0MPa konieczne jest zabudowanie na odtworzonym przewodzie komory redukcyjnej, która umożliwi podanie wody o parametrach umożliwiających normalne funkcjonowanie przyborów wodnych, a także utrzyma normatywne ciśnienie w dolnych partiach układu zasilania ul. Fałata, Przeskok. Odtworzyć należy ok. 40-50mb przewodu DN100. Jednocześnie w celu zapewnienia odpowiednich parametrów hydraulicznych hydrantów ppoż zasadne jest przebudowanie przewodu wodociągowego w ul. Niegolewskiego. Na dzień dzisiejszy odbiorcy wody w przedmiotowej ulicy zasilani są poprzez przewód DN50 żel, który położony został w latach 30-tych XX wieku. Mapa poglądowa z zakresem inwestycyjnym stanowi załącznik nr 12. ZADANIE 7 - Budowa zadaszenia placu składowania osadu na Oczyszczalni Ścieków Gorce Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej pn. Projekt Budowlany zamienny w części dotyczącej składowiska osadu odwodnionego SKO, jak również Decyzji Nr 529 2008 z dnia 24.04.2008r., zmieniającej Decyzję Nr 780 2007 z dnia 11.07.2007r. Opady atmosferyczne powodują rozlewanie zawartości placu sezonowania osadów na oczyszczalni ścieków Gorce, co uniemożliwia jego prawidłową eksploatację. Załącznik nr 13 dokumentacja projektowa pn.: Projekt Budowlany zamienny w części dotyczącej składowiska osadu odwodnionego SKO. Załącznik nr 13a Decyzja Nr 780 2007 z dnia 11.07.2007 Decyzja Nr 529 2008 z dnia 24.04.2008r. ZADANIE 8 Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Strzegomskiej W ramach tego zakresu należy wybudować kanalizację sanitarną w ul. Strzegomskiej w Wałbrzychu wraz z przykanalikami/przyłączami, zgodnie z następującą dokumentacją projektową pn. Projekt Budowlany - zamienny z elementami projektu wykonawczego Kanalizacja sanitarna Obszar Kozic i Rusinowa w Wałbrzychu o długości ok. L=690mb, jak również Decyzji Nr 400 2012 z dnia 16.08.2012r. udzielającej pozwolenia na wznowienie robót budowlanych. Załącznik nr 14 dokumentacja projektowa pn. Projekt Budowlany zamienny z elementami projektu wykonawczego - Kanalizacja sanitarna Obszar Kozic i Rusinowa w Wałbrzychu. ZADANIE 9 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Piastowskiej oraz Kościelnej w Jedlinie-Zdroju Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej pn.: Projekt Budowlany sieci kanalizacji sanitarnej Jedlina Zdrój ul. Piastowska oraz Kościelna, jak również Decyzji Nr 146 2013 z dnia 15.03.2013r., o przeniesieniu Decyzji Nr 1641 2011 z dnia 08.12.2011r. Budynki zlokalizowane w rejonie zainwestowania posiadają bezodpływowe zbiorniki ścieków. Mając na uwadze wygodę mieszkańców oraz względy ochrony środowiska, inwestor podjął decyzję o budowie kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki do oczyszczalni. Załącznik nr 15 dokumentacja projektowa pn. Projekt Budowlany sieci kanalizacji sanitarnej Jedlina Zdrój ul. Piastowska oraz Kościelna. ZADANIE 10 Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Siemiradzkiego w Wałbrzychu Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej pn. Projekt Budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej między ulicami Kasprowicza a Przeskok, w ul. Świdnickiej i od ul. Świdnickiej do ul. 11 Listopada oraz w ul. Nowy Dom do ul. Kosynierów w Wałbrzychu - ETAP III - sieci kanalizacji sanitarnej między ulicami Kasprowicza a Przeskok, jak również Decyzji Nr 405 2012 z dnia 16.08.2012r., udzielającej pozwolenia na wznowienie robót budowlanych. W ramach tego zakresu należy wybudować kanalizację o dł. ok. L=120mb. Załącznik nr 16 dokumentacja projektowa pn.: Projekt Budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej między ulicami Kasprowicza a Przeskok, w ul. Świdnickiej i od ul. Świdnickiej do ul. 11 Listopada oraz w ul. Nowy Dom do ul. Kosynierów w Wałbrzychu - ETAP III - sieci kanalizacji sanitarnej między ulicami Kasprowicza a Przeskok. Załącznik nr 16a Decyzji Nr 405 2012 z dnia 16.08.2012r., udzielającej pozwolenia na wznowienie robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności inspektora nadzoru osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu, czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót, zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy, wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji, wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, organizowanie przynajmniej raz w miesiącu Rady Budowy, odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego, o którym mowa w niniejszej SIWZ, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami, kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż. opiniowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania. wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę, prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu, żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz odnotowywanie ujawnionych wad i wyznaczania terminu na usunięcie tych wad, wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru), udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego, kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót,prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy,dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru,czynny udział w przeglądach gwarancyjnych- do odbioru ostatecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzwik.walbrzych.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach