Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski nad realizacją Projektu pn Budowa zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych (Adamki) w miejscowości Biała g. Radzyń Podlaski

Związek Komunalny Gmin Powiatu Radzyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3512486 , fax. 83 3528085
  • Data zamieszczenia: 2010-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin Powiatu Radzyńskiego
    ul. Warszawska 32 32
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 3512486, fax. 83 3528085
    REGON: 03081259400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkgpr.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski nad realizacją Projektu pn Budowa zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych (Adamki) w miejscowości Biała g. Radzyń Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn.: Budowa zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych (Adamki) w miejscowości Biała g. Radzyń Podlaski, który uzyskał decyzję Zarządu Województwa Lubelskiego o dofinansowaniu ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. - Łączna szacunkowa wartość robót objętych nadzorem wynosi: ok. 25 mln zł: - Planowane terminy rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych: 10.2010 r. - 04. 2012r. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym ma za zadanie zapobiegać zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 5) przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu, 6) przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania, 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, 8) potwierdzenie usunięcia ewentualnych wad, usterek, niedoróbek przez wykonawcę robót, 9) kontrolowanie wraz z Menadżerem Kontraktu końcowego rozliczenia budowy, 10) dostosowanie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej do wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072), a także zapisów Ustawy dla opisu przedmiotu zamówienia oraz wykonanie jej wersji elektronicznej w formacie PDF lub DOC z możliwością publikacji jej na stronie internetowej wskazanej przez Zamawiającego, 11) czynne uczestnictwo w postępowaniu przetargowym na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w tym: określenie warunków udziału w postępowaniu, przedstawienie wzoru umowy dla wykonawcy robót budowlanych lub zaopiniowanie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, zamieszczenie na stronie internetowej wskazanej przez Zamawiającego wszelkich dokumentów niezbędnych do zamieszczenia podczas prowadzenia postępowania, sporządzanie kopii dokumentacji, protokołów i innych dokumentów związanych z procedurą przetargową, udzielanie wyjaśnień na zapytania uczestników postępowania przetargowego, udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze wykonawcy robót budowlanych, 12) zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, 13) współpraca z Menadżerem Kontraktu w części technicznej przy sporządzaniu wniosków o płatność w tym wniosku o płatność końcową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 700 PLN 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w terminie 14 dni po pierwszym pisemnym żądaniu Zamawiającego w związku z tym, że Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; oraz gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Ustawy), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3) Postanowienia pkt.12.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt.12.2.1)b) i 12.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 95 8046 0002 0000 0303 0004 Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim - rachunek Sumy depozytowe Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 6. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkgpr.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach