Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pn. MODERNIZACJA POŁUDNIOWEGO SKRZYDŁA BUDYNKU STARY DOM ZDROJOWY W KRYNICY- ZDROJU WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Nowotarskiego 9/4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712395 , fax. 018 4715081
  • Data zamieszczenia: 2012-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
    ul. Nowotarskiego 9/4 9/4
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712395, fax. 018 4715081
    REGON: 49190027500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pn. MODERNIZACJA POŁUDNIOWEGO SKRZYDŁA BUDYNKU STARY DOM ZDROJOWY W KRYNICY- ZDROJU WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pn. MODERNIZACJA POŁUDNIOWEGO SKRZYDŁA BUDYNKU STARY DOM ZDROJOWY W KRYNICY - ZDROJU WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH zlokalizowanego przy ul. Nowotarskiego na działce ew. nr 998/2 w miejscowości Krynica-Zdrój. 2. Inwestycja MODERNIZACJA POŁUDNIOWEGO SKRZYDŁA BUDYNKU STARY DOM ZDROJOWY W KRYNICY - ZDROJU WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH finansowana jest ze środków Ministerstwa Skarbu Państwa i środków własnych Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania w następujących okresach: 1) w okresie realizacji zadania; od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji; 2) w okresie gwarancji i rękojmi: od dnia dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, tj. 5 lat, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po zakończeniu w/w okresów, bez prawa żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.- art. 25 i 26 , w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 5. Inspektor nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń pełnił będzie funkcję koordynatora nadzoru wszystkich branż. 6. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy na etapie budowy należy w szczególności: 1) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonie robót, warunkami pozwolenia na budowę, miejscem wykonywania prac, stanem budynku - przed wejściem wykonawców na plac budowy, 2) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy wykonawcy robót przez Zamawiającego, 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno- budowlanymi, 4) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, 5) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, 6) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji- według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu, 7) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego, w tym m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzanie oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, 8) sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót, 9) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 10) dokonywanie odbiorów robót budowlanych odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania, 11) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie do 3 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy, 12) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zaniechanych i ich wartości, 13) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych, 14) współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski, 15) potwierdzanie pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji, 16) kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru odpowiednich branż sprawujących nadzór inwestorski w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, przy czym nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu wymagana jest kontrola budowy przez koordynatora - inspektora nadzoru specjalności kostrukcyjno-budowlanej, 17) zajmowanie stanowiska co do sposobu wykonania prac objętych nadzorem konserwatorskim, 18) wykonywanie innych czynności wynikających z zapisów art. 25 i 26 Prawa Budowlanego i z projektu umowy stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ. 7. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy w czasie trwania okresu gwarancyjnego należy w szczególności: a) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie protokołów ujawnionych wad i usterek, b) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 68 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach