Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SPECJALISTYCZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LĘBORKU. Znak sprawy ZP-PN/04/12

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8635249 , fax. 059 8635249
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Węgrzynowicza 13 13
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8635249, fax. 059 8635249
    REGON: 77090150500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lebork.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SPECJALISTYCZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LĘBORKU. Znak sprawy ZP-PN/04/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje branże: -konstrukcyjno-budowlaną (wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń) -elektryczną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -sanitarną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Zakres robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje: termomodernizację ścian, dachów, piwnic i podłóg, modernizację instalacji wentylacyjnej, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, wymianę instalacji c.w.u, modernizację oświetlenia, instalację baterii słonecznych, wymianę sieci wodnej i cyrkulacji Zakres rzeczowych robót obejmuje: Budynek Główny Szpitala: -Ocieplenie stropodachu wentylowanego metodą wtryskową - termocel -Ocieplenie stropodachu pełnego. -Wymiana stolarki okiennej PCV, montaż nawiewników. -Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. -Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy podłużnych styropianem. -Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową BSO lekko-mokrą styropianem samo gasnącym. -Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy szczytowych styropianem. -Wymiana centralnego ogrzewania. -Wykonanie instalacji solarnej o łącznej powierzchni 119,21 m2, montaż 13 zestawów kolektorów o powierzchni absorbera meandrycznego 9,17m2 każdy, w aluminiowej ramie i izolacji termicznej 50mm wełny mineralnej. -Montaż aparatury wodooszczędnej - perlatory pryszniców i umywalek. Montaż perlatorów z wylewkami w ilości 506 szt. 5.2.1.11 Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej. -Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. -Montaż i wykonanie ukryć dla ptaków i nietoperzy, jako element prac dociepleniowych. Budynek Bakteriologii i Histopatologii. -Wymiana centralnego ogrzewania. -Ocieplenie podłogi strychu wełną mineralną. -Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. -Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. -Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej. -Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. Budynek Archiwum -Ocieplenie dachu wełną mineralną. -Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową BSO lekko-mokrą styropianem samo gasnącym. -Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. -Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. -Wymiana centralnego ogrzewania. -Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. Budynek Administracji. -Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. -Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. -Ocieplenie ścian wewnętrznych strychu styropianem. -Ocieplenie podłogi strychu wełną mineralną. -Ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną. -Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem. -Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem. -Wymiana centralnego ogrzewania. -Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. Budynek Pralni i Kotłowni. -Wymiana centralnego ogrzewania. -Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej. -Termomodernizacja stropodachu niewentylowanego. -Ściany zewnętrzne ponad poziomem gruntu. -Ściany zewnętrzne przy gruncie. -Termomodernizacja stropodachu wentylowanego. -Wymiana stolarki okiennej na okna PCV. -Wymiana świetlików ze szkła zbrojonego na poliwęglanowe. -Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. -Modernizacja instalacji c.w.u. -Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. Budynek - Oddział Psychiatryczny. -Wymiana centralnego ogrzewania. -Ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną. -Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem. -Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. -Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. -Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem. -Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. Budynek Administracyjno - Socjalny (warsztat). -Wymiana centralnego ogrzewania. -Ocieplenie dachu wełną mineralną. -Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem. -Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. -Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. -Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. Wymiana sieci w budynkach oraz pomiędzy budynkami: Wymiana dotyczy odcinka: Budynek Pralni i Kotłowni - Budynek Warsztatów - Budynek Administracyjno-Socjalny (warsztat) - Budynek Archiwum - Budynek Bakteriologii i Histopatologii - Budynek Główny - Budynek Apteki Przy Szpitalu - Budynek Administracji w tym: -Sieci niskoparametrowe c.o. - Wymiana sieci na sieć preizolowaną. -Sieć wodna i cyrkulacji - Wymiana sieci na sieć preizolowaną. Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty jest w: -Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymienionych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -Przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. -Harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi odpowiada okresowi gwarancji i rękojmi na roboty objęte usługą nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób, które będą pełnić nadzór inwestorski i do których obowiązków będzie należało: Kontrola robót: -Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane z dn. 07.07. 1994 r. (Dz.U.06.156.1118 z późń. zm.): reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków SPS ZOZ w Lęborku z warunkami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót, dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową o dofinansowanie w/w zadania. -Ocena harmonogramu rzeczowo finansowego wykonawcy wraz z jego aktualizacjami, przedstawianego przez wykonawcę robót pod kątem realności wykonania robót i zgodnie z obowiązującymi umowami, opiniowanie ewentualnych zmian oraz kontrola jego realizacji. -Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. -Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, pozwoleniem na budowę lub z umową o dofinansowanie zadania. -Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych robót zgodnie z Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami Unii Europejskiej w zakresie wbudowanych materiałów, urządzeń; wyposażenia i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niezgodnych z dokumentacją wykonawczą lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, nierównoważnych rozwiązaniom przyjętych w dokumentacji projektowej. Uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zastosowanie materiałów, urządzeń, wyrobów równoważnych materiałom, urządzeniom, wyrobom określonym w dokumentacji technicznej. -Kontrola utrzymania czystości oraz przejezdności dróg dojazdowych oraz przyległego terenu do zaplecza budowy w zakresie związanym z realizacją umowy. -Dokumentowanie metodą fotograficzną (cyfrową) realizacji robót, ze szczególnym uwzględnieniem robót ulegających zakryciu. -Ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych i lub dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego przed ich uruchomieniem. -Przeprowadzanie odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających i uczestnictwo w odbiorach częściowych (etapowych), w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania. -Udział w odbiorze końcowym wykonywanych robót oraz w przeprowadzeniu rozruchu obiektu, poprzez miedzy innymi sprawdzenie zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną, sprawdzanie poszczególnych systemów instalacyjnych i sprawdzenie ich wzajemnego współdziałania, a także przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz list ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia. -Udział w spotkaniach organizowanych według potrzeb przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców i podwykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji. -Sprawdzanie wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. -Współdziałanie z Zamawiającym przy sprawowaniu nadzoru nad usuwaniem ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. -Przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego: --potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego, --sprawdzenie kompletności przedłożonych do odbioru końcowego dokumentów dotyczących m.in.: ---dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami oraz potwierdzeniami przez wymagane przepisami osoby ---protokołów odbiorów częściowych, technicznych w zakresie przeprowadzonych prób i uruchomień funkcjonowania instalacji i urządzeń ---atestów, certyfikatów na wbudowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia ---kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń ---instrukcji eksploatacji i konserwacji budynku i infrastruktury umożliwiające kontrole ---instalacji technicznych w zakresie ich funkcjonowania, naprawy i planowanych remontów ---przeprowadzonych szkoleń osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji instalacji i urządzeń ---instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dostosowanej do stanu zrealizowanej inwestycji wraz z jej wyposażenia ---dzienników budowy oraz innych dokumentów obrazujących proces realizacji inwestycji (w tym dokumentacja fotograficzna) ---Udział w odbiorach specjalistycznych - Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, UDT, opinii kominiarskich i innych wymaganych przepisami lub wymaganych przez innych dostawców mediów, Kontrola kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji: Kontrola kosztów dotyczy wszystkich faz realizacji inwestycji, a w szczególności: -Weryfikacja kosztorysów szczegółowych opracowanych przez wykonawcę robót zgodnie z umową dla robót dodatkowych i zamiennych. -Sprawdzanie stanu faktycznego zawansowania poszczególnych etapów robót wraz z potwierdzeniem tego faktu w stosownym protokole odbioru robót. -Kontrola finansowa wykonania harmonogramu prac. -Udział w pracach komisji dotyczących ustalenia podstaw i wysokości obniżenia należności wykonawcy robót z tytułu obniżenia jakości robót. -Pomoc w dochodzeniu oraz egzekwowaniu od projektanta, wykonawcy robót należnych odszkodowań lub kar umownych zawartych w postanowieniach umów pomiędzy Zamawiającym a stronami procesu inwestycyjnego. -Prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentów rozliczeniowych inwestycji. -Prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów dla celów rozliczenia inwestycji -Sprawdzanie faktur za wykonane roboty wraz z ich opisaniem do zapłaty przez SPS ZOZ w Lęborku oraz do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie -Rozliczenie końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego w ciągu 7 dni od daty odbioru końcowego w formie sprawozdania uzgodnionego z Zamawiającym w formie papierowej (3 egzemplarze) i elektronicznej. -Inne prace inspektorów nadzoru wynikające z umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą oraz umowy Zamawiającego z wykonawcą robót. -Opracowanie sprawozdań miesięcznych wg wzoru przedłożonego przez Zamawiającego z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego zawierających informacje na temat: --problemów napotkanych w trakcie realizacji prac budowlano - montażowych w przedmiotowym miesiącu, --zadań planowanych a niezrealizowanych w okresie objętym niniejszym sprawozdaniem (wg aktualnego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji projektu), --przyczyn ewentualnego nie osiągnięcia zakładanego w danym miesiącu poziomu realizacji prac budowlano - montażowych, --planowanych działań zmierzających do zakończenia realizacji prac budowlano - montażowych w umownym terminie oraz przedkładanie ich Zamawiającemu do ostatniego dnia każdego miesiąca. Kontrola jakości w szczególności: -Kontrola jakości realizowanego zadania inwestycyjnego w trakcie całego procesu budowlanego przeprowadzana pod względem zgodności z pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, umową z wykonawcą robót oraz z umową o dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków SPS ZOZ w Lęborku. Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski dla inwestycji częściowo finansowanej ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, II Konkurs programu priorytetowego pn. System zielonych inwestycji Część 1) - zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej. Całość usługi nadzoru powinna być wykonana zgodnie z warunkami określonymi w dokumentach programowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotyczących w/w zadania inwestycyjnego. -W trakcie przeprowadzania kontroli jakości Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 2 dni: --dokumentację fotograficzną z opisem i lokalizacją stwierdzonych usterek, --listę usterek prowadzoną narastająco. Usterki usunięte w sposób prawidłowy winny zostać zaznaczone jako usunięte. Pozostałe usterki należy przenosić do kolejnych list, aby zapobiec ich pominięciu w toku prowadzonych robót. Usunięcie usterki zostaje potwierdzone podpisem kierownika budowy i inspektora nadzoru. Inne: Kontrola dokumentacji uzupełniającej i powykonawczej: -przedmiotem kontroli w tym zakresie będą wprowadzone zmiany w szczególności w: --projekcie wykonawczym, --opisie technicznym dla każdej branży, --obliczeniach właściwych dla każdej branży, --detalach, --kartach katalogowych i danych technicznych dobranych materiałów i urządzeni, --opisach wykończenia i wyposażenia pomieszczeń, -kontrola dokumentacji ma na celu: --sprawdzenie kompletności, --sprawdzenie zgodności z udzielonym pozwoleniem na budowę, --sprawdzenie poprawności przyjętych rozwiązań, --sprawdzenie wykonalności zamierzonych robót. -po sprawdzeniu dokumentacji Wykonawca winien sporządzić raport kontrolny, oddzielnie dla każdej branży w terminie do 7 dni od otrzymania dokumentacji uzupełniającej i powykonawczej. Inspektor nadzoru jest zobowiązany wizytować plac budowy z częstotliwością zapewniającą prawidłowe wykonanie zadania inwestycyjnego (minimum 1 raz dziennie zgodnie z harmonogramem robót). Potwierdzeniem wykonania tego obowiązku będzie dziennik obecności na budowie, w którym należy odnotować każdą wizytację placu budowy w sposób umożliwiający ocenę spełnienia w w obowiązku. Wzór dziennika obecności stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Obowiązki inspektorów nadzoru, dla których nie jest określony termin ich wykonania ani nie wynika z umowy na świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego, umów zawartych z wykonawcą robót, innych dokumentów czy aktów prawnych będących podstawą realizacji inwestycji określonej powyżej, winny być realizowane w terminach koniecznych dla prawidłowego przebiegu inwestycji. Wykonawca wskaże kierownika zespołu inspektorów. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do zapewnienia na budowie codziennych pobytów kierownika inspektorów nadzoru, natomiast inspektorów nadzoru poszczególnych branż zgodnie z potrzebami Zamawiającego, od dnia podpisania umowy oraz zapewnienia udziału kierownika inspektorów nadzoru oraz inspektorów poszczególnych branż w naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. Wizja lokalna Placu Budowy Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własna odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Z dokumentacją techniczną zadania można zapoznać się w siedzibie SPS ZOZ w Lęborku. Szczegółowe zakresy robót opisane w projektach wykonawczych zamieszczono jako załączniki w formie elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach