Gmina Moryń ogłasza przetarg
- Adres: 74-503 Moryń, Plac Wolności 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4667950 , fax. 091 4667957
- Data zamieszczenia: 2010-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Moryń
Plac Wolności 1 1
74-503 Moryń, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4667950, fax. 091 4667957
REGON: 81168486400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.moryn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół jeziora Morzycko - Zadanie III - Moryń - Etap 2, 3 i 4 oraz budowa wodociągu z m. Bielin do m. Macierz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół jeziora Morzycko - Zadanie III - Moryń - Etap 2, 3 i 4 oraz budowa wodociągu z m. Bielin do m. Macierz. 2. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje: a) w miejscowości Moryń: - kanalizacja grawitacyjna 2201,50 m; - kanalizacja tłoczna 1 455,00 m; - przepompownie ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu 6 kpl.; - sieć wodociągowa 237,00 m; b) sieć wodociągowa Bielin - Macierz, przyłącza w m. Macierz ; - rurociąg przesyłowy ? 90 - 1961,00 m; - przyłącza wodociągowe ? 63 - 101,00m, ? 32 - 94,50 m. 3. Zamawiający wymaga sprawowania nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) w szczególności art. 25 i 26 tejże ustawy w odniesieniu do wszystkich branż objętych dokumentacjami projektowymi i pozwoleniami na budowę. Zakres obowiązków Wykonawcy: a) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych, b) koordynacja robót poszczególnych branż, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzające wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, e) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw, które wykonawca robót zamierza wbudować, f) sprawdzanie dokumentów dotyczących jakości, zatwierdzeń, certyfikatów zgodności, atestów, itp. oraz dokonywania rutynowych badań jakości w celu zapobiegania stosowania materiałów wadliwych lub niezgodnych z umową na roboty, g) kontrola i weryfikacja stanu realizacji inwestycji, h) potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, i) składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, w terminie do 7-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, j) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, l) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu Zamawiającemu, m) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, n) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. 4. Przybliżona wartość robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu stanowiącemu przedmiot zamówienia wynosi 3.145.000,- zł netto (słownie: trzy miliony sto czterdzieści pięć tysięcy zł). Ostateczna wartość robót budowlanych zostanie określona przy wyłonieniu wykonawcy robót budowlanych. 5. Szczegółowy opis techniczny i dokumentacja projektowa przedmiotowej inwestycji oraz projekt umowy na wykonanie robót budowlanych dostępne są w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moryn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Racjonalizacja ekonomiczno-środowiskowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mielno - etap I - przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Unieściu.
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek.
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie powiatu choszczeńskiego i wałeckiego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.16.2016
Dodano: 2016-03-09 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.2.2016
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą ?Budowa pensjonatu wypoczynkowego w Dziwnowie dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Dodano: 2015-08-27 - wykonywanie nadzoru nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektrycznej oraz bieżącego przygotowania dokumentacji służącej planowaniu i realizacji zadań Szczecińskiego TBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodano: 2015-02-18