Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn; Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Żabia Wola oraz budowa Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Żabia Wola - transza I, etap II budowa oczyszczalni ścieków w Żabiej Woli.

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2011-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn; Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Żabia Wola oraz budowa Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Żabia Wola - transza I, etap II budowa oczyszczalni ścieków w Żabiej Woli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. usług związanych z nadzorem, kontrolą i rozliczeniem robót budowlanych zgodnie z zakresem czynności jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa Prawo Budowane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)oraz szczegółowo określa Zamawiający dla inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Żabia Wola oraz budowa Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Żabia Wola - transza I, etap II budowa oczyszczalni ścieków w Żabiej Woli. 1. Nadzór inwestorski w zakresie różnych specjalności techniczno- budowlanych. - Sanitarna - Budowlana - Elektryczna - Drogowa 2. Wykonawca niniejszego zamówienia zapewni zamawiającemu koordynatora czynności na budowie sprawowanych przez inspektorów różnych specjalności 3. Wykonawca zapewni rozliczenie inwestycji oraz udział inspektorów różnych branż w sporządzeniu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z wymogami inwestora i jednostki współfinansującej pod nadzorem koordynatora. 4. Wykonawca przy realizacji swoich zadań zobowiązuje się do dołożenia szczególnej staranności, uwzględniając profesjonalny charakter prowadzonej przez siebie działalności. 5. Kontrola nad zgodnością i prawidłową realizacją robót z dokumentacją projektową, STWIOR, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, zawartą z wykonawcą robót umową na wykonie robót, obowiązującym prawem , a szczególności Ustawą Prawo Budowlane (Dz. U z 2010r Nr 243 poz. 1623 ), oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. W tym prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów. W czasie każdego pobytu na terenie budowy inspektor nadzoru ma obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy i dokonania wpisu. 6. Wykonawca sprawować będzie kontrolę przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów zamawiającego. 7. Powiadomienie Wykonawcy budowy oczyszczalni o wykrytych wadach w realizowanych robotach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, z jednoczesnym przekazaniem informacji Zamawiającemu. 8. Poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę budowy stwierdzonych wad. 9. Współpraca z Biurem Projektowym sprawującym nadzór autorski. 10. W porozumieniu z Zamawiającym- konsultowanie i uzgadnianie z Biurem Projektowym sprawującym nadzór autorski propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. Sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty uzupełniające lub zamienne oraz udzielanie wyjaśnień w tym zakresie. 11. Organizowanie narad technicznych, z udziałem przedstawiciela Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich do Zamawiającego i Wykonawcy budowy niezwłocznie po ich sporządzeniu. 12. Organizowanie i czynny udział w naradach dotyczących postępu robót, w których udział brać będą przedstawiciele stron zaangażowanych w realizacje umowy na budowy oczyszczalni ścieków. 13. Przygotowanie dla Zamawiającego miesięcznych sprawozdań zawierających informację m in. ilości, zakresu i terminu realizowanych robót oraz podjętych działaniach inspektorów nadzoru. Forma i zakres raportu uwzględniającego wymagania instytucji współfinansującej projekt przygotowana zostanie przez Wykonawcę i przekazana do zaakceptowania przez Zamawiającego. 14. Kontrola dotrzymania przez Wykonawcę budowy przyjętego harmonogramu realizacji prac i wydawanie poleceń przyspieszenia tępa robót. 15. Prowadzenie rozliczeń Wykonawcy budowy na podstawie zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo- finansowego 16. Przygotowanie rozliczenia umowy na budowę oczyszczalni z jej Wykonawcą w przypadku jej rozwiązania. 17. Dostarczanie zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji zadania inwestycyjnego. 18. W okresie gwarancji i rękojmi, co najmniej raz w roku dokonanie przeglądu technicznego zakończonej inwestycji, łącznie z Wykonawca robót i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Wykonawca nadzoruje ich usunięcie przez wykonawcę budowy oczyszczalni oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiednio branżowo inspektora w przypadku konieczności usunięcia awarii lub usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi. 2.1 Do obowiązków ogólnych inspektora nadzoru należeć będzie: a) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, b) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , c) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także , na żądanie zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, e) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę f) Prowadzenie rozliczenia budowy. g) Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych. h) Podejmowanie decyzji natury technicznej, w celu sprawnej realizacji inwestycji, po wcześniejszym uzgodnieniu zaproponowanych rozwiązań z zamawiającym. i) Udział w naradach technicznych dotyczących przebiegu realizacji inwestycji, organizowanych przez zamawiającego. j) Czuwanie nad zgodnością realizacji oczyszczalni z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej jak również zawartą umową pomiędzy inwestorem a wykonawcą budowy iczyszczalni, oraz w oparciu o obowiązującą dokumentację, k) ciągła kontrola budowy w okresie trwania robót, obecność na budowie (min. 3 razy w tygodniu) oraz na każde żądanie Zamawiającego, l) Przed rozpoczęciem realizacji robót budowlanych inspektor nadzoru zapozna się z dokumentacją projektową, następnie zidentyfikuje ewentualne wady tej dokumentacji, przyszłe problemy mogące zaistnieć w trakcie wykonywania inwestycji oraz złoży stosowne oświadczenie o jej kompletności. m) W przypadku wykrycia wad dokumentacji lub innych potencjalnych problemów na każdym etapie realizacji inwestycji, inspektor nadzoru przedstawi propozycję naprawy tych wad i rozwiązania problemów do akceptacji zamawiającego. n) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do egzekwowania jakości robót i materiałów zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz występowania do zamawiającego z wnioskiem na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów inwestycji bądź zastosowania co najmniej równoważnych rozwiązań materiałowych i technicznych. o) Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie każdorazowy udział w czynnościach przekazania terenu budowy wykonawcy budowy oczyszczalni, udział w czynnościach przekazania wykonanych robót budowlanych zamawiającemu i udział w czynnościach odbioru wszelkich robót, w tym zanikających i ulegających zakryciu. p) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przygotowania odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę budowy oczyszczalni dokumentów wymaganych do odbioru, przy czym odbiory częściowe odbywać się będą wg umowy na budowę oczyszczalni. q) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do spowodowania dostarczenia wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w zakresie zgodnym z ustawą prawo budowlane oraz do sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji powykonawczej oraz obmiaru powykonawczego. r) Inspektor nadzoru dokona kontroli przed rozpoczęciem robót i w trakcie ich wykonywania spełnienia wymagań dotyczących organizacji ruchu oraz prawidłowości zorganizowania prac budowlanych z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz poinformuje zamawiającego o zaistnieniu okoliczności związanych z nieprawidłowym wykonywaniem robót budowlanych oznakowaniem i zagospodarowaniem terenu budowy oraz niewłaściwym zachowaniem pracowników wykonawcy budowy oczyszczalni. s) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji, wymaganych przez zamawiającego i instytucje zewnętrzne współfinansujące inwestycję. t) Inspektor nadzoru weźmie udział w czynnościach pogwarancyjnego odbioru robót budowlanych. u) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do kontroli uprawnień świadectw kadry wykonawcy robót budowlanych potwierdzających umiejętności personelu realizującego roboty. 2.2 Pozostałe obowiązki inspektora nadzoru- koordynatora: a) Inspektor nadzoru -koordynator zapewni stałą wymianę informacji z zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami zamawiającego. b) Inspektor nadzoru - koordynator zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich informacji związanych z realizacją inwestycji uprawnionym osobom i instytucjom oraz umożliwienia dostępu do terenu budowy dla osób upoważnionych. c) Inspektor nadzoru - koordynator zobowiązuje się do rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia. d) W sprawach wszelkich zmian związanych z realizacją inwestycji, a dotyczących wad w dokumentacji, konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, zmiany kosztów lub terminu wykonania robót budowlanych, inspektor nadzoru - koordynator każdorazowo na piśmie przedstawi zamawiającemu okoliczności zaistnienia powyższych sytuacji oraz przekaże szczegółowy wniosek z propozycją ich rozwiązania. e) W okresie ważności gwarancji i rękojmi inspektor nadzoru - koordynator zobowiązuje się do ścisłej współpracy z zamawiającym w zakresie nadzoru nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad. 2.3 Inspektor nadzoru - koordynator ponadto musi uzyskać pewność co do wiarygodności wyników badań laboratoryjnych przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych. 2.4 Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Inspektor nadzoru - koordynator będzie w szczególności decydować o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych, wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz podpisanych umów. b) Inspektor nadzoru ma prawo w szczególności: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania obliczeń, pomiarów kontrolnych, prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, pozwoleniem na budowę lub podpisaną umową na wykonanie robót budowlanych. Zakres budowy oczyszczalni obejmuje jest wybudowanie i wyposażenie, rozruch oczyszczalni ścieków o przepustowości dobowej 250 m3 w miejscowości Żabia Wola oraz przeszkolenie obsługi oczyszczalni. Oczyszczalnia ścieków zbudowana będzie w oparciu o w pełni zautomatyzowaną technologię SBR, w skład której wchodzą obiekty : a) stacja zlewcza ścieków dowożonych, b) zbiornik na ścieki dowożone, c) stacja mechanicznego oczyszczania ścieków z sitem i piaskownikiem, d) pompownia ścieków, e) komora pomiarowa, f) komora zasuw reaktora, g) reaktory SBR, h) zbiornik osadu, i) budynek techniczno - socjalny ze stacją dmuchaw, j) agregat prądotwórczy. Ścieki sanitarne będą dopływać kanalizacją do oczyszczalni ścieków oraz będą dowożone taborem asenizacyjnym z terenów nie posiadających sieci kanalizacyjnej do stacji zlewczej ścieków. Technologię pracy oczyszczalni ścieków zawiera projekt wykonawczy technologii. - Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych oczyszczalni zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dostępnej na stronie internetowej zamawiającego www.zabiawola.pl. - Postępowanie opublikowano w Dzienniku Urzędowym UE Nr 2011/S 34 - 056008 z dnia 18.02.2011r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabiawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach