Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad ralizacją zadania pn.: Rozbudowa Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkego w Poznianiu przy ul. Juraszów 7-19.

Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów 7/19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8411482, 8233451 , fax. 061 8212274,8212359
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
    ul. Juraszów 7/19 7/19
    60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8411482, 8233451, fax. 061 8212274,8212359
    REGON: 00029220900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczny Zakład Opiki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad ralizacją zadania pn.: Rozbudowa Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkego w Poznianiu przy ul. Juraszów 7-19.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad ralizacją zadania pn.: Rozbudowa i przedudowa Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkego w Poznianiu przy ul. Juraszów 7-19.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postepowaniu nie jest przewidziane wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zastały wykonane należycie Przez usługę odpowiadającym swoim rodzajem Zamawiający rozumie wykonywanie nadzoru budowlanego w następujących zakresach: - Inspektor nadzoru robót konstrukcyjnych i ogólnobudowlanych - koordynator, - Inspektor nadzoru robót sanitarnych, - Inspektor nadzoru robót elektrycznych, - Inspektor nadzoru robót teletechnicznych, - Inspektor nadzoru robót drogowych, O wartości 300 000,00 zł netto Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami uprawnień osób przewidzianych do pełnienia nadzoru inwestorskiego odpowiedniej branży szczególności: 1. Inspektor nadzoru robót konstrukcyjnych i ogólnobudowlanych - koordynator , posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 10 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub Inspektora nadzoru. 2. Inspektor nadzoru robót sanitarnych, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum 10 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy, robót lub Inspektora nadzoru. 3. Inspektor nadzoru robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do 1,0 Kv bez ograniczeń oraz minimum 10 letni staż pracy na stanowisku Kierownika budowy, robót lub Inspektora nadzoru, 4.Inspektor nadzoru robót teletechnicznych, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej oraz minimum 10 letni staż pracy n stanowisku kierownika budowy, robót lub Inspektora nadzoru. 5.Inspektor nadzoru robót drogowych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogi oraz minimum 10 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy, robót lub Inspektora nadzoru.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach