Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad budową windy zewnętrznej do Pawilonu nr 6

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad budową windy zewnętrznej do Pawilonu nr 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Tryb udzielenia zamówienia. 2.1. Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz., 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy. 2.2. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: - Biuletyn Zamówień Publicznych, - strona internetowa - www.wolski.med.pl - tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przetarg na świadczenie usługi w zakresie pełnienia obowiązków: Inspektora nadzoru inwestorskiego: - robót budowlanych (koordynator) - robót elektrycznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Pawilon Nr 6 - Budowa windy zewnętrznej. 3.2. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne jest już realizowane wg formuły zaprojektuj i wybuduj przez wybranego Wykonawcę w drodze postępowania przetargowego. Załącznikiem do przeprowadzonej ww procedury był opracowany program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.3. Inwestycja będzie realizowana na podstawie nw dokumentacji: Projekt budowlany wielobranżowy- Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4. Określenie przedmiotu zamówienia. Sposób wykonania i zakres pełnienia nadzoru w szczególności obejmuje: 1. Pełnienie nadzoru zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz.1623 z późn. zmianami). 2. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji. 3. Nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym realizowaniem inwestycji. 4. Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji. 5. Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji. 6. Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach, naradach związanych z nadzorowaną inwestycją. 7. Sprawdzenie jakości wykonanych robot, wbudowanych wyrobów i ich zgodności z ofertą wykonawcy, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu w budownictwie wyrobów; 8. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych w tym również ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i końcowego. 9. Protokólarne potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń robót budowlanych. 10. Ciągła kontrola budowy w okresie trwania robót z danej branży, pobyty na budowie potwierdzone wpisem do dziennika budowy; 11. Współpraca z nadzorem autorskim. 12. Rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji. 13. Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych. 14. Organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego (do otrzymania decyzji zezwalającej na eksploatację urządzenia transportu bliskiego wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego) oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym. 15. Sporządzenie z Wykonawcą wykazu urządzeń oraz instalacji wymagających serwisowania oraz przeglądów. 16. Sprawdzenie przekazanej dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę. 17. Nadzór i weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego . 18. Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót po zakończeniu robót. 19. Uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót. 3.5. 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach