Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad budową drogi gminnej Zaorle - Góry Zaorlińskie wraz z remontem odcinka drogi powiatowej nr 5491P

Gmina Pakosław ogłasza przetarg

  • Adres: 63-920 Pakosław, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 54 78 332 , fax. 0-65 54 78 332
  • Data zamieszczenia: 2011-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakosław
    ul. Kolejowa 2 2
    63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 54 78 332, fax. 0-65 54 78 332
    REGON: 41105075800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad budową drogi gminnej Zaorle - Góry Zaorlińskie wraz z remontem odcinka drogi powiatowej nr 5491P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad budową drogi gminnej Zaorle - Góry Zaorlińskie wraz z remontem odcinka drogi powiatowej nr 5491P. Zadania Inspektora Nadzoru w czasie realizacji inwestycji: a) Nadzór nad realizacją inwestycji powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie, b) Ogólne zadania polegają na podejmowaniu decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów i postępem robót, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania warunków Umowy przez Wykonawcę robót, c) Organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, d) Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materiałów, wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót i przedstawia do akceptacji Zamawiającemu. Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach sformułowanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją zadania pn. Budowa drogi gminnej Zaorle - Góry Zaorlińskie wraz z remontem odcinka drogi powiatowej nr 5491P (postępowanie nr RGRB 341/1/11), e) Podejmowanie i odpowiadanie za wszelkie decyzje, które dotyczą wnioskowania do Zamawiającego: - w sprawie wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, - w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, - w ważnych sprawach finansowych i prawnych, f) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, g) Wstrzymanie robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP, h) Organizowanie narad koordynacyjnych - minimum jedna na tydzień, sporządzanie protokółów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie 3 dni po naradzie, i) Akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł oraz podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, j) Sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, k) Dokonywanie odbioru technicznego: gotowych elementów, robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego robót oraz prac z zakresu obsługi geodezyjnej - potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, l) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości zakończonych robót oraz uczestniczenie w odbiorze - potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, m) Inspektor załatwi wszelkie sprawy formalno - prawne związane z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót, w tym kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów Nadzoru Budowlanego, zgłoszenie zakończenia robót oraz wypełnienie druku odbioru końcowego wraz z wykonaniem zestawienia niezbędnego do przekazania środka trwałego (PT i OT) i przekazaniem dokumentacji zdjęciowej z przebiegu prac. Elementy objęte nadzorem inwestorskim: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (1,44 km), - usunięcie drzew i krzewów (50 szt.), - rozbiórkę elementów dróg i przepustów (49 m), - wykonanie wykopów (461,88 m3), - wykonanie nasypów (636,16 m3), - przepusty pod koroną drogi (14 m2), - podbudowę - skropienie warstw konstrukcyjnych (9022,84 m2), - podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (9022,84 m2), - nawierzchnie z betonu asfaltowego wg PN-EN, AC5S (8591,37 m2), - roboty wykończeniowe - przepusty pod zjazdami (32 szt.), - oznakowanie drogi (11 szt.), - obsługę geodezyjną (1 kpl). Prace remontowe na odcinku drogi powiatowej obejmują oczyszczenie mechaniczne nawierzchni istniejącej; skropienie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową istniejącej nawierzchni bitumicznej; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową wg PN-EN, AC11W; położenie warstwy ścieralnej nawierzchni z BA wg PN-EN, AC11S o grubości 5 cm; ręczne plantowanie poboczy. Szczegółowy zakres robót, których dotyczy nadzór przedstawia załączony projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach