Przetargi.pl
Nadzór inwestorski na zadaniach: I- realizowanych w ramach projektu nr PL-0469 p.n. Budowa sieci kanalizacyjnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Grabownica Starzeńska, II - realizowanych przez Gminę Brzozów i finansowanych ze środków ludności.

Gmina Brzozów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4341050 , fax. 013 4341055
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzozów
    ul. Armii Krajowej 1 1
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4341050, fax. 013 4341055
    REGON: 37044023500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski na zadaniach: I- realizowanych w ramach projektu nr PL-0469 p.n. Budowa sieci kanalizacyjnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Grabownica Starzeńska, II - realizowanych przez Gminę Brzozów i finansowanych ze środków ludności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski na zadaniach: I. realizowanych w ramach projektu nr PL-0469 pn Budowa sieci kanalizacyjnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Grabownica Starzeńska współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w Grabownicy Starzeńskiej wg Aneksu Nr 7 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Humniska zadanie nr IV 3. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Humniska etap V 4. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Grabownicy Starzeńskiej II. realizowanych przez Gminę Brzozów i finansowanych ze środków ludności: 1. Budowa przyłączy kanalizacyjnych w m. Grabownica Starzeńska dla sieci kanalizacyjnej Aneksu Nr 7 2. Budowa przyłączy kanalizacyjnych w m. Humniska dla etapu IV 3. Budowa przyłączy kanalizacyjnych w m. Humniska dla etapu V 4. Budowa przyłączy kanalizacyjnych w m. Grabownica Starzeńska (zakres pozostały) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres świadczonych usług obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) a ponadto: - bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą, - egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy, - udział w radach budowy, - prowadzenie i kontrola prawidłowości rozliczeń wykonanych robót, - udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym inwestycji, - monitorowanie zaawansowania realizacji poszczególnych projektów, - przedkładanie zarządzającemu projektem (urzędowi Miejskiemu w Brzozowie - Wydział Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Dróg - Referat ds. Funduszy Krajowych i Unijnych) raportów z realizacji projektu, - udział w opracowaniu przez zarządzającego projektem (Urząd Miejski w Brzozowie Wydział Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Dróg - Referat ds. Funduszy Krajowych i Unijnych) sprawozdań zbiorczych kwartalnych, rocznych, ostatecznych, wniosków o płatność, harmonogramu płatności, rozliczeń ostatecznych, - skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą: a) dokumentacja budowy b) komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych w języku polskim c) protokoły z prób i sprawdzeń d) dokumenty odbiorowe e) instrukcja przeciwpożarowa f) instrukcja użytkowania obiektu g) komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno - ruchowych i gwarancji urządzeń w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - Wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ) z doświadczeniem co najmniej 5 letnim w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. - Wykonawca musi przedstawić w ofercie co najmniej dwie usługi o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia i wartości nadzoru inwestorskiego dla każdego zamówienia co najmniej 30 000,00 zł. ( wypełniony zał. nr 5 siwz) Uwaga ! Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4. złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.( zał. nr. 4 siwz) 4. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykaz usług nadzoru wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie ( zał. nr 5 siwz) 6. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach