Przetargi.pl
Nadzór inwestorski konserwatorski nad pracami konserwatorskimi zadania inwestycyjnego pn.: Stworzenie bazy materialnej rozwoju ponadlokalnej oferty kulturowej - przebudowa renesansowej rezydencji Hermanna Frankla - zamówienie dodatkowe na prace konserwatorskie

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
  • Data zamieszczenia: 2010-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
    REGON: 00052652900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski konserwatorski nad pracami konserwatorskimi zadania inwestycyjnego pn.: Stworzenie bazy materialnej rozwoju ponadlokalnej oferty kulturowej - przebudowa renesansowej rezydencji Hermanna Frankla - zamówienie dodatkowe na prace konserwatorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego konserwatorskiego nad pracami konserwatorskimi zadania inwestycyjnego pn.: Stworzenie bazy materialnej rozwoju ponadlokalnej oferty kulturowej - przebudowa renesansowej rezydencji Hermanna Frankla - zamówienie dodatkowe na prace konserwatorskie Prace konserwatorskie wykonywane będą wg programu prac konserwatorskich, który jest załączony do niniejszej siwz. Zakres prac konserwatorskich: 1) konserwacja sufitów stiukowych w holu głównym pom 2.14, 2) konserwacja polichromowanych stiuków na ścianach hol wejściowy, 3) konserwacja sztukaterii gipsowej i drewnianej polichromowanej, złoconej fladrowanej w pomieszczeniach 1.01, 1.10, 1.16, 2.06, 4) konserwacja balustrady schodów w holu wejściowym, 5) konserwacja boazerii w holu głównym i wejściowym - konserwacja fladrowania, 6) konserwacja polichromowanej i złoconej fasety sztukaterii gipsowej w holu głównym, 7) konserwacja pasu tynku z dekoracją fladrowania na stropie w holu głównym, 8) konserwacja drewnianego pasa z dekoracja fladrowania na stropach w holu głównym, 9) konserwacja sztukaterii gipsowej dekorowanej fladrowaniem wraz z sufitami stiukowymi w pomieszczeniu 1.12 parter holl główny, 10) konserwacja polichromowanych stiuków na ścianach loggi, 11) konserwacja polichromowanego drewna marmoryzowanego - hol wejściowy, 12) konserwacja drewna politurowanego (słupy, słupki przyścienne, lustra, podciągi, części belek) w holu głównym, 13) Montaż niecki szklanej w fontannie na I piętrze. Zamawiający wymaga aby nadzór był pełniony od dnia przekazania placu budowy dla wykonawcy prac konserwatorskich do dnia zakończenia prac oraz odbioru tychże prac przez Zamawiającego, orientacyjnie do 30 września 2011 r.. W przypadku nie dotrzymania terminu realizacji prac konserwatorskich przez Wykonawcę termin zakończenia nadzoru ustala się na dzień odbioru końcowego. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy Nadzoru Konserwatorskiego należy: - udział w czynnościach przekazania Wykonawcy prac konserwatorskich terenu budowy, uczestnictwo w radach budowy nie mniej niż 2 raz w miesiącu, oraz przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót, - nadzór nad prowadzonymi pracami konserwatorskimi, restauratorskimi, robotami budowlanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 150 poz. 1579) oraz zgodnie z ustawą z dnia z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), a w szczególności: a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności prowadzonych robót budowlanych oraz prac konserwatorskich z wydanymi pozwoleniami konserwatorskimi, uzgodnioną dokumentacją, tj. programami konserwatorskimi, projektami budowlanymi, sztuką konserwatorską oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 150 poz. 1579); b) Zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości zabytku podczas realizacji robót budowlanych i prac konserwatorskich; c) Rozwiązywanie problemów związanych z technologią prowadzenia prac konserwatorskich, ewentualnie inicjowanie spotkań komisji konserwatorskiej w ramach bieżących potrzeb lub w przypadku wystąpienia kwestii spornych lub innych skomplikowanych problemów wymagających rozwiązania; d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych prac konserwatorskich zgodnie z wydanymi pozwoleniami konserwatorskimi, uzgodnioną dokumentacja, tj. programami konserwatorskimi, sztuka konserwatorską oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 150 poz. 1579); e) Weryfikacja i odbiór dokumentacji z przeprowadzonych prac konserwatorskich, f) Sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę Prac Konserwatorskich do odbiorów częściowych i odbioru końcowego w zakresie zagadnień konserwatorskich; g) Podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień konserwatorskich tej budowy; h) Uczestnictwo w odbiorach przy pracach zanikających i inspekcjach technicznych oraz odbiorze końcowym; i) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, Wykonawcę Robót Budowlanych lub Wykonawcę Prac Konserwatorskich; j) Dojazd i pobyt na placu budowy zgodnie z harmonogramem prac konserwatorskich i robót budowlanych, przynajmniej 2 razy w miesiącu uczestnictwo w radzie budowy, a jeżeli zajdzie taka potrzeba częściej na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy Robót Budowlanych lub Wykonawcy Prac Konserwatorskich; k) W przypadku wyniknięcia po zakończeniu zadania kwestii spornych dotyczących zagadnień konserwatorskich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót Budowlanych lub Wykonawcą Prac Konserwatorskich, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzenie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę Robót Budowanych gwarancji i rękojmi; l) Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi; m) Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie dziennika nadzorów konserwatorskich; n) Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy; o) Składanie kwartalnych raportów z realizacji obowiązków określonych w pkt od a do n.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach