Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadania pn. Transgraniczne Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej - dokończenie budowy Chełmskiej Biblioteki Publicznej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1: Infrastruktura kultury i turystyki.

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2013-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 65 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadania pn. Transgraniczne Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej - dokończenie budowy Chełmskiej Biblioteki Publicznej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1: Infrastruktura kultury i turystyki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski dla zadania pn. Transgraniczne Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej - dokończenie budowy Chełmskiej Biblioteki Publicznej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1: Infrastruktura kultury i turystyki. 2. Zakres obowiązków, uprawnień i czynności wykonywanych w ramach zamówienia obejmuje: 1) powołanie przez Wykonawcę zespołu inspektorów nadzoru branży: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, telekomunikacyjnej oraz drogowej; 2) posiadanie lub utworzenie w ciągu miesiąca od podpisania umowy, własnego biura na terenie Miasta Chełm. Kontakt z Zamawiającym 24 godziny; 3) ustanowienie przez Wykonawcę Koordynatora prac zespołu inspektorów, i powiadomienie o tym Zamawiającego; 4) przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy; 5) dokonanie analizy opracowań projektowych pod względem rozwiązań technicznych, zgodności części opisowej z częścią graficzną, zgodności przedmiarów z zakresem objętym projektem budowlanym i wykonawczym, identyfikacja ewentualnych obszarów problemowych i rekomendacja działań zapobiegawczych oraz sporządzenie stosownego raportu z weryfikacji otrzymanych materiałów projektowych nie później niż w terminie 30 dni od daty ich otrzymania; 6) dokonanie analizy przedmiarów i dokonanie aktualizacji o powstałe rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a opracowanymi przedmiarami robót nie później niż w ciągu 60 dni od podpisania umowy; 7) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych, w tym pomoc w udzielaniu odpowiedzi na pytania do SIWZ; 8) przygotowanie materiałów do powiadomienia organu nadzoru budowlanego, Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie, Delegatura w Chełmie (jeśli zajdzie taka potrzeba), właścicieli urządzeń infrastruktury znajdującej się w granicach inwestycji o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem stosownych oświadczeń kierownika budowy inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie; 9) protokolarne przekazanie (z udziałem Zamawiającego) Wykonawcy robót budowlanych placu budowy oraz dziennika budowy; 10) zapewnienie ciągłego nadzoru nad realizowanym zadaniem poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, robót i ich odbiór; 11) opracowanie i wdrożenie uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych szczegółowych harmonogramów robót i harmonogramu odbiorów częściowych, z podziałem ilości i wartości robót na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne zgodnie z umową o dofinansowanie i harmonogramem robót stanowiącym załącznik do umowy; 12) monitorowanie postępu wykonania prac poprzez porównywanie faktycznie wykonanych robót budowlanych z przyjętymi harmonogramami oraz kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z dokumentacją projektową, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, ofertą Wykonawcy, zawartą umową na wykonanie robót budowlanych, obowiązującym prawem, w szczególności Prawem budowlanym oraz rozporządzeniami wykonawczymi do Prawa budowlanego; 13) kontrola prawidłowości zorganizowania prac budowlanych z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 14) kontrola bezpiecznego sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz wykorzystywania sprzętu i środków transportu; 15) prowadzenie codziennych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz wiedzy technicznej; 16) prowadzenie książki obmiarów robót i porównanie wykonanych ilości robót z kosztorysem ofertowym. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w ilości wykonanych robót, poinformowanie Zamawiającego o konieczności wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych; 17) sprawdzenie, przed zastosowaniem materiałów, w zakresie dopuszczenia ich do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach; 18) nadzorowanie i bieżące egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych przeprowadzania badań jakości robót i materiałów na koszt własny Wykonawcy robót budowlanych i na każde wezwanie Zamawiającego; 19) okazywanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów, aktualnych (tj. wystawionych w okresie obowiązywania umowy): certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną; 20) nadzorowanie wykonywanych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych (ekspertyz przez niezależnego inspektora) niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, a w szczególności kontrola zgodności i częstotliwości ich wykonywania ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Zamawiający nie zabezpiecza personelu, sprzętu, urządzeń lub zaplecza laboratoryjnego na potrzeby wykonywania ww. czynności. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane do wglądu na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego; 21) w porozumieniu z Zamawiającym - konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. Sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe lub zamienne, przedstawienie Zamawiającemu sprawdzonych kosztorysów, ustalenie wartości ich wykonania, zawiadamianie Zamawiającego w celu zlecenia ich wykonania oraz udzielanie wyjaśnień w tym zakresie; 22) organizowanie narad technicznych w terminach wyznaczonych przez Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego oraz sporządzanie protokółów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcom robót budowlanych w terminie 3 dni od dnia narady. O terminie narad strony, tj. Wykonawca robót i Zamawiający powiadomieni zostaną z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem; 23) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych - miesięcznych raportów z realizacji projektu zawierających m.in. informacje dotyczące postępu robót, ilości, zakresu i terminów realizowanych robót, oceny w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu robót, identyfikację zagrożeń i program działań naprawczych oraz informacje dotyczące działalności nadzoru inwestorskiego; 24) wnioskowanie o ewentualną zmianę terminu zakończenia robót; 25) organizacja i dokonywanie odbiorów robót zanikających, częściowych i odbioru końcowego oraz przyjmowanie od Wykonawców robót budowlanych wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, inwentaryzacje powykonawcze instalacji, obiektów i części obiektów); 26) przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych i zatwierdzonych kosztorysów powykonawczych z podziałem na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne, niezbędnych do rozliczenia projektu z Instytucją Zarządzającą; 27) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane; 28) rozliczenie umowy o roboty budowlane po jej zakończeniu lub rozwiązaniu; 29) zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbiorów częściowych i końcowego robót oraz sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru; 30) sporządzanie protokołów wykonanych i odebranych robót częściowych i odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia wad podczas odbioru Wykonawca będzie sporządzał wykaz wad i określał terminy ich usunięcia; 31) potwierdzanie zgodności faktur/rachunków wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych z protokołami odbiorów częściowych i końcowego. Załącznikiem do każdej faktury są protokoły odbioru wykonania robót; 32) sporządzanie i przedstawienie Zamawiającemu wniosków o naliczenie kar umownych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w umowach na wykonanie robót budowlanych i dostawy oraz przewidzianych w Kodeksie cywilnym; 33) kompletowanie i przedkładanie Zamawiającemu dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i właściwej eksploatacji obiektów; 34) wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie; 35) gromadzenie i przedkładanie Zamawiającemu danych i dokumentacji niezbędnej do sporządzania rozliczeń okresowych i rozliczenia końcowego projektu zgodnie z  zawartą umową z Województwem Lubelskim o finansowanie projektu,harmonogramem i wymogami RPO; 36) współpraca z Zamawiającym w celu prawidłowego całkowitego, końcowego rozliczenia rzeczowego i finansowego projektu zgodnie z umową o dofinansowanie i obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji finansowanymi ze środków RPO; 37) w okresie gwarancji i rękojmi (3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych): a) raz w roku, dokonanie wraz z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym przeglądu technicznego zakończonej inwestycji. Po wykryciu wad Wykonawca będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokona odbioru po ich usunięciu (zgodnie z terminami usunięcia wad i usterek ustalonymi w zawartej umowie z Wykonawcą robót budowlanych); b) reprezentowanie Zamawiającego w negocjacjach, postępowaniach mediacyjnych lub arbitrażowych dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, c) sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów, d) w przypadku nie usunięcia wad w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę robót budowlanych: - sporządzenie przedmiarów robót usunięcia wad i usterek, - sporządzenie kosztorysów inwestorskich w celu ustalenia wartości niezbędnych do wykonania robót usunięcia powstałych wad i usterek, - przekazanie powyższych materiałów Zamawiającemu w celu zlecenia usunięcia wad i usterek stronie trzeciej na koszt Wykonawcy robót budowlanych, - termin przekazania Zamawiającemu materiałów nie może być dłuższy niż 30 dni licząc od dnia w którym stwierdzono, że wady nie zostały usunięte, 39) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji; 40) udział w kontrolach dotyczących realizacji projektu; 41) wykonywanie wszystkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane (wg obowiązujących przepisów prawa, w tym Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanego, Prawa Cywilnego, procedur RPO Województwa Lubelskiego 2007 - 2013 i Instytucji Pośredniczących; 42) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym raportu końcowego dla Instytucji Zarządzającej RPO do Lubelskiego Urzędu Marszałkowskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach