Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu ogłasza przetarg
- Adres: 26-804 Stromiec, Niedabyl 36A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 619 10 28 , fax. 0-48 619 10 28
- Data zamieszczenia: 2010-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu
Niedabyl 36A 36A
26-804 Stromiec, woj. mazowieckie
tel. 0-48 619 10 28, fax. 0-48 619 10 28
REGON: 00109951000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski dla zadania pn. Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach usługi należy: a)zapewnić kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji ww. zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; b)Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jako koordynatora czynności na budowie. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami i będzie obejmował w szczególności: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót zanikających, ulegających zakryciu oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, przedkładanie Zamawiającemu pisemnych miesięcznych raportów z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem, monitorowanie postępu robót w szczególności kontrolowanie czasowego wdrażania inwestycji - zgodnie z ustalonym harmonogramem, udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, obecność inspektora nadzoru branży budowlanej co najmniej 3 razy w tygodniu,. pobyt potwierdzany ma być w dzienniku budowy, załatwianie ewentualnych spraw z dostawcami mediów (c.o., wod-kan, energia elektryczna) niezbędnych do realizacji inwestycji w imieniu Zamawiającego za jego wiedzą i zgodą, bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji zadania, umożliwiająca sporządzanie sprawozdawczości inwestycyjnej, kontrola jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory, sprawdzanie prawidłowości protokołów odbioru oraz faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym, załatwianie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w projekcie, opracowanie protokółów konieczności, oraz opinii i uzasadnień, a)na roboty dodatkowe nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego, b)na roboty zamienne wraz z opracowaniem dokumentacji zamiennej potwierdzonej przez projektantów oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. sprawdzenie kosztorysów ofertowych pod względem merytorycznym, formalno- rachunkowym dla robót dodatkowych i zamiennych, wnioskowanie o dochodzenie należnych kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, poszukiwanie możliwości zmniejszenia kosztów inwestycji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Zamawiającemu, przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego, w tym niezbędnych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz udział w odbiorze, spowodowanie usunięcia przez Wykonawców ewentualnych usterek wykrytych w czasie odbioru, przekazanie obiektu do użytku, w tym załatwienie wszelkich spraw i zgód właściwych instytucji, na użytkowanie wybudowanych obiektów z odpowiednim wyprzedzeniem. 2. Ogólny zakres robót: 1)generalny remont i modernizacja istniejącego obiektu, 2)rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o część frontową oraz część umiejscowioną między skrzydłami istniejącego budynku, 3)montaż windy, 4)rozbudowa wolnostojącego budynku pralni wraz z jego modernizacją, 5)zagospodarowanie terenu (dojścia, dojazdy, parkingi, ogrodzenie, oświetlenie). 3. Zestawienie powierzchni budynków: 1)powierzchnia użytkowa domu wraz z pralnią przed rozbudową wynosiła 1000,50 m2 a powierzchnia zabudowy wynosiła 807, 66 m2 , 2)powierzchnia użytkowa domu wraz z pralnią po rozbudowie wynosić będzie 1564,17 m2 a powierzchnia zabudowy wynosić będzie 1063,17 m2 . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegipowiat.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu i przebudowy budynku (byłego hoteliku) przy ul. Starej 4 w Warszawie
Dodano: 2013-07-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania Rozbudowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz infrastruktury i urządzeń służących do oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych w gminach Płoniawy-Bramura i Krasne
Dodano: 2011-08-23