Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski dla zadania pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 wraz z infrastrukturą sportowo - rekreacyjną w Chełmie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa VIII: Infrastruktura Społeczna. Działanie 8.2 Infrastruktura szkolna i sportowa

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 63 i 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski dla zadania pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 wraz z infrastrukturą sportowo - rekreacyjną w Chełmie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa VIII: Infrastruktura Społeczna. Działanie 8.2 Infrastruktura szkolna i sportowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski dla zadania pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 wraz z infrastrukturą sportowo - rekreacyjną w Chełmie,współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa VIII: Infrastruktura Społeczna. Działanie 8.2 Infrastruktura szkolna i sportowa. Zakres robót budowlanych dla których ustanowiony zostanie nadzór inwestorski w ramach projektu pn. :Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 wraz z infrastrukturą sportowo - rekreacyjną w Chełmie, obejmuje następujące branże: 1)konstrukcyjno - budowlaną, 2)instalacji sanitarnych, 3)instalacji elektrycznych, 4)drogową; zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Fragmenty dokumentacji projektowej stanowią załącznik nr 8, charakterystyka obiektu - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może zapoznać się z zakresem przedmiotowej inwestycji na podstawie dokumentacji projektowej i umowy o dofinansowanie Projektu zawartej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, które znajdują się w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Chełm Biuro Inwestycji Miejskich, ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm, pokój nr 19). Zakres obowiązków, uprawnień i czynności wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: 1) Powołanie zespołu inspektorów nadzoru branży: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej oraz drogowej; 2) Ustanowienie Koordynatora pracy zespołu inspektorów, odpowiedzialnego za realizację całości zadań opisanych zamówieniem; 3) Przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowo - kosztorysowej, kopii umowy o dofinansowanie Projektu zawartej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 i dokonanie, weryfikacji i analizy zebranych opracowań pod względem rozwiązań technicznych, zgodności części opisowej z częścią graficzną, zgodności przedmiarów z zakresem objętym projektem budowlanym i wykonawczym; 4) Przeprowadzenie szczegółowego badania sytuacji bieżącej realizowanej inwestycji, opierając się na dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego, identyfikacja ewentualnych obszarów problemowych i rekomendacja działań zapobiegawczych; 5) Sporządzenie raportu z weryfikacji otrzymanych materiałów w terminie 14 dni od daty podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 6) Opracowanie projektu procedur obiegu dokumentów gwarantujących terminową realizację i rozliczenie projektu zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie i zgodnie z wymogami RPO Województwa Lubelskiego 2007-2013 (wdrożenie powyższych procedur po zatwierdzeniu przez Zamawiającego); 7) Przygotowanie materiałów do powiadomienia organu nadzoru budowlanego, Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie, Delegatura w Chełmie (jeśli zajdzie taka potrzeba), właścicieli urządzeń infrastruktury znajdującej się w granicach inwestycji o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem stosownych oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie; 8) Protokolarne przekazanie (z udziałem Zamawiającego) Wykonawcy robót budowlanych placu budowy oraz dziennika budowy; 9) Przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów, wystawianie i ewidencjonowanie Wniosków o płatność i protokołów odbioru zgodnie z warunkami zawartej umowy na roboty budowlane i zawartą umową o dofinansowanie z RPO Województwa Lubelskiego 2007-2013; 10) Opracowanie i wdrożenie uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą szczegółowych Harmonogramów Robót, Harmonogramu Odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz Harmonogramu Płatności, zgodnych z umową z Województwem Lubelskim o finansowanie projektu ze środków RPO; 11) Kontrola przed i w trakcie prowadzonych robót spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz prawidłowości zorganizowania prac budowlanych z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 12) Kontrola bezpiecznego sposobu składowania i przechowywania materiałów; 13) Sprawdzenie przed zastosowaniem materiałów i receptur w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach; 14) Monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z przyjętymi harmonogramami robót, odbiorów i płatności; 15) Kontrola nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową na wykonanie robót budowlanych, obowiązującym prawem, w szczególności prawem budowlanym oraz rozporządzeniami wykonawczymi do Prawa budowlanego; 16) Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną; 17) Zapewnienie codziennego nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru, w tym ich codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; 18) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, lub stwierdzając rozbieżności w ilości wykonanych robót budowlanych należy prowadzić książkę obmiarów robót; 19) Zapewnienie siłami i środkami własnymi Wykonawcy obecności inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie. 20) Nadzorowanie i bieżące egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych: a) przeprowadzania badań jakości robót i materiałów na koszt własny Wykonawcy robót budowlanych i na każde wezwanie Zamawiającego, b) okazywania na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów, aktualnych (tj. wystawionych w okresie obowiązywania niniejszej umowy): certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną, c) informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz robót zanikających. 21) Systematyczne prowadzenie lub nadzorowanie wykonywanych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, a w szczególności kontrola zgodności i częstotliwości ich wykonywania ze specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Zamawiający nie zabezpiecza personelu, sprzętu, urządzeń lub zaplecza laboratoryjnego na potrzeby wykonywania ww. czynności. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. 22) W porozumieniu z Zamawiającym - konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. Sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe oraz udzielanie wyjaśnień w tym zakresie; 23) Organizowanie narad technicznych, nie rzadziej niż jeden raz na tydzień, oraz sporządzania protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcom robót budowlanych w terminie 3 dni od dnia narady. W przypadku zaistnienia konieczności organizowania narad technicznych częściej niż jeden raz na tydzień - narady będą organizowane w terminach wyznaczonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 24) Przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych - miesięcznych raportów z realizacji projektu zawierających m.in. informacje dotyczące postępu robót, ilości, zakresu i terminów realizowanych robót, oceny w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo -finansowego, identyfikację zagrożeń i program działań naprawczych oraz informacje dot. działalności nadzoru inwestorskiego; 25) Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów; 26) Organizacja i dokonywanie odbiorów robót zanikających, częściowych i odbiorów końcowych oraz przyjmowanie od Wykonawców robót budowlanych wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, inwentaryzacje powykonawcze instalacji, obiektów i części obiektów); 27) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania; 28) Zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbiorów częściowych i końcowego robót oraz sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru; 29) Gromadzenie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do sporządzania rozliczeń okresowych i rozliczenia końcowego projektu zgodnie z przyjętym w umowie z Województwem Lubelskim o finansowanie projektu oraz harmonogramem i wymogami RPO; 30) Przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych wartościowych, ilościowych i ich kompletowanie w postaci dokumentów niezbędnych dla końcowego rozliczenia projektu; 31) Przedkładanie powyższych informacji i dokumentów Zamawiającemu sporządzającemu rozliczenia finansowe okresowe i końcowe projektu, zgodnie z umową dofinansowania i obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji finansowanych ze środków RPO; 32) Sporządzanie protokołów wykonanych i odebranych robót częściowych i odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia wad podczas odbioru Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie renegocjował kwoty i terminy zapłaty oraz sporządzał wykaz wad i określał terminy ich usunięcia; 33) Potwierdzanie zgodności faktur/rachunków wystawianych przez dostawców i wykonawców robót budowlanych i dostawców z protokołami odbiorów częściowych i końcowego. Załącznikiem do każdej faktury są protokoły odbioru wykonania robót; 34) Odbiór od wykonawców robót budowlanych całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i właściwą eksploatację obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie Zamawiającemu; 35) Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie (jeżeli taki wymóg zaistnieje); 36) W okresie gwarancji i rękojmi (3 lata licząc od odbioru końcowego robót budowlanych) do Wykonawcy należy: a)raz w roku, dokonanie wraz z wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym przeglądu technicznego zakończonych inwestycji. Po wykryciu wad Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie nadzorował ich usunięcie przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokona odbioru po ich usunięciu; b)reprezentowanie Zamawiającego w negocjacjach, postępowaniach mediacyjnych lub arbitrażowych dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, c)sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów, d)wnioskowanie po wystawieniu Świadectw Wykonania o zwrot części Zabezpieczenia należytego wykonania robót budowlanych; 37) Opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów wystawianych Zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami RPO Województwa Lubelskiego 2007-2013, Instytucji Zarządzającej oraz z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 38) Współpraca z Zamawiającym w celu prawidłowego całkowitego, końcowego rozliczenia rzeczowego i finansowego projektu zgodnie z umową dofinansowania i obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji finansowanymi ze środków RPO; 39) Sporządzanie i przedstawienie Zamawiającemu wniosków o naliczenie kar umownych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w umowach na wykonanie robót budowlanych i dostawy oraz przewidzianych w Kodeksie cywilnym; 40) Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji; 41) Rozliczenie wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym; 42) Przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym raportu końcowego dla Instytucji Zarządzającej RPO do Lubelskiego Urzędu Marszałkowskiego; 43) Udział w przeprowadzanych kontrolach dotyczących realizacji projektu; 44) Podejmowanie decyzji o: a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, b) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych, d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane; 45) Wnioskowanie o: a) wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, b) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora, c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawcy robót budowlanych nie usuną ich w wyznaczonym terminie na koszt Wykonawcy robót budowlanych, d) konieczność zmiany terminu wykonania robót budowlanych, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań wykonawcy robót budowlanych, e) uzgodnienie zakresu robót dodatkowych, jeżeli wystąpi uzasadniona potrzeba ich wykonania oraz zawiadomienie o tym Zamawiającego w celu zlecenia ich wykonania. 46) Monitorowanie i kontrolowanie: a) przyjętego Harmonogramu robót budowlanych, b) przyjętego Harmonogramu odbiorów częściowych, c) przyjętego Harmonogramu płatności. W przypadku zagrożenia dotrzymania terminu realizacji robót zgodnie z harmonogramem Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego; 47) Wykonywanie wszystkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane (wg obowiązujących przepisów prawa, w tym Prawa Zamówień Publicznych, Prawa Budowlanego, Prawa Cywilnego, procedur RPO Województwa Lubelskiego 2007 - 2013 oraz Instytucji Pośredniczących); Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia nadzoru wymaganego przepisami prawa lub niniejszą umową. Zamawiający nie zapewnia środków transportu i stałych pomieszczeń biurowych dla potrzeb niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 400,00 PLN (słownie:trzy tysiące czterysta PLN ) w terminie i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach