Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - zadanie III - wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz zadanie IV - roboty wykończeniowe

Gmina Nagłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 041 3814567
  • Data zamieszczenia: 2011-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
    ul. Mikołaja Reja 9 9
    28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3814567, 3814523, fax. 041 3814567
    REGON: 29101039800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - zadanie III - wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz zadanie IV - roboty wykończeniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - zadanie III - wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz zadanie IV - roboty wykończeniowe zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez P.P.i U.I. Abakus, ul. Świerkowa 24, 25-900 Kielce obejmującą: - projekt budowlany i wykonawczy - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - przedmiary robót w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski na wykonaniem pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi oraz montażem niezbędnych elementów dachowych i urządzeń w połaci dachu. Z w/w dokumentacją można zapoznać się w Urzędzie Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7. W/w dokumentacja dostępna jest również na stronie internetowej zamawiającego. 2. Obowiązki Wykonawcy dotyczące nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - zadanie III - wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz zadanie IV - roboty wykończeniowe są objęte w zakresie: 2.1. zamówień publicznych w przedmiocie przygotowania procedury na udzielenie zamówienia publicznego i jego realizacji tj. a). aktualizacja kosztorysów inwestorskich b). merytoryczna pomoc przy przygotowaniu postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy w szczególności ustalenie przedmiotu zamówienia z wyodrębnieniem robót koniecznych do wykonania zadania. c). merytoryczna pomoc przy realizacji umowy dotycząca aspektów prawnych tj. m.in. prawa zamówień publicznych oraz prawa cywilnego (protokoły konieczności, roboty dodatkowe, roboty zamienne, ewentualne aneksowanie umowy itp.) 2.2. nadzoru inwestorskiego a). przygotowania budowy do realizacji w tym: - współdziałanie z Zamawiającym i udział w protokolarnym przekazaniu kierownikowi budowy terenu budowy wraz znajdującymi się tam obiektami, urządzeniami, uzbrojeniem - wyegzekwowanie od wykonawcy wykonania prac w zakresie wyznaczenia w terenie obiektów budowlanych przez geodetów - wyegzekwowanie od wykonawcy przed rozpoczęciem robót opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia stosownie do obowiązującego w tym zakresie prawa - zapewnienie dokonania stosownych zapisów w dzienniku budowy w zakresie czynności, o których mowa wyżej b). realizacji budowy w tym: - kontroli ilości i jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, i ich zgodności z umową - kontroli zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania zarówno w układzie rzeczowym jak finansowym - kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny przebiegu realizacji budowy - nadzorowania budowy - robót budowlanych w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru. Pobyt inspektorów nadzoru na budowach nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu - udziału w naradach technicznych w sprawach realizacji budowy w toku jej realizacji - sprawdzania - przed wbudowaniem lub montażem - posiadania przez kierownika budowy: certyfikatów, atestów, wyników badań, itp., dotyczących materiałów lub urządzeń. W razie braku takich dokumentów wstrzymania wbudowania materiałów lub montażu urządzeń do czasu, kiedy kierownik budowy dostarczy stosowne dokumenty w tym zakresie - zawiadomienia Zamawiającego jeżeli to możliwe o konieczności niezwłocznego natychmiastowego wykonania innych robót wynikających z potrzeby zabezpieczenia bezpieczeństwa ludzi i mienia na budowie - sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających po zgłoszeniu ich przez kierownika budowy zapisem w dzienniku budowy, w terminach określonych w umowie o wykonanie robót budowlanych - żądania dokonania przez wykonawcę, na jego koszt, odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, a także dokonania prób niszczących wykonanych robót - odkucia, wycinki itp. - stwierdzenia wykonania powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz porównanie ich z projektem budowlanym w celu sprawdzenia zgodności usytuowania obiektów z projektem technicznym i dokonanie stosownych wpisów w tym zakresie do dziennika budowy - współuczestniczenia w przeprowadzanych przez wykonawcę robót próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń - udziału w ustaleniu stanu robót w razie przerwy oraz w innych przypadkach, gdy za?chodzi konieczność ustalenia ilości i jakości robót w zakresie niezbędnym do ich rozliczenia c). w zakresie odbioru robót, odbiorów częściowych lub końcowych w tym: - dokonywanie odpowiednich wpisów w dzienniku budowy - po zakończeniu wykonania obiektów lub robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie o wykonanie robót budowlanych prób i sprawdzeń - w odniesieniu do zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu, zadania lub robót do odbioru oraz o należytym urządzeniu i uporządkowaniu terenu budowy - sprawdzenia kompletności przygotowanych przez kierownika budowy dokumentów nie-zbędnych do przeprowadzenia odbioru - współudział w zorganizowaniu i uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektów budowlanych lub robót na warunkach określonych w umowie o wykonanie robót budowlanych oraz współudział w udokumentowania tego odbioru - współudział w przejęciu od kierownika budowy - po dokonanym odbiorze końcowym, dokumentacji powykonawczej oraz dziennika budowy 2.3. rozliczenia zadania inwestycyjnego i bieżącej kontroli (sprawdzanie) faktur w tym: a). bieżącej kontroli - sprawdzania, opiniowania i ewidencjonowania pod względem merytorycznym i formalno - prawnym faktur wykonawcy o wy?konanie robót budowlanych w tym: - kontrola merytoryczna prawidłowości zafakturowania wykonanych robót budowlanych przez inspektorów nadzoru - kontrola formalno - prawna faktur przez służby kosztowe co do zgodności dokumentu z wymogami umowy wykonanie robót budowlanych - posiadania wszystkich załączników i prawidłowości ich sporządzenia oraz wymaganych podpisów czy też decyzji - opinii jeżeli są konieczne - prowadzenie rejestracji złożonych i sprawdzonych faktur b). końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego objętych nadzorem wraz ze sporządzeniem stosownych załączników c). udzielanie Zamawiającemu informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach