Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadań pn. 1. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Przedszkola w Kiełczygłowie - przebudowa piwnic Przedszkola w Kiełczygłowie na pomieszczenia gospodarcze i magazynowe; 2. Pompy ciepła dla ogrzewania budynku Przedszkola w Kiełczygłowie; 3. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chorzewie; 4. Pompy ciepła dla ogrzewania budynku Szkoły Podstawowej w Chorzewie współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013

Gmina Kiełczygłów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-358 Kiełczygłów, ul. Tysiąclecia 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 8425022 w.35, 8425078 , fax. 0-43 8425022 w.21
  • Data zamieszczenia: 2012-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kiełczygłów
    ul. Tysiąclecia 25 25
    98-358 Kiełczygłów, woj. łódzkie
    tel. 0-43 8425022 w.35, 8425078, fax. 0-43 8425022 w.21
    REGON: 73093464800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielczyglow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadań pn. 1. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Przedszkola w Kiełczygłowie - przebudowa piwnic Przedszkola w Kiełczygłowie na pomieszczenia gospodarcze i magazynowe; 2. Pompy ciepła dla ogrzewania budynku Przedszkola w Kiełczygłowie; 3. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chorzewie; 4. Pompy ciepła dla ogrzewania budynku Szkoły Podstawowej w Chorzewie współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nadzór inwestorski dla zadań pn. 1. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Przedszkola w Kiełczygłowie - przebudowa piwnic Przedszkola w Kiełczygłowie na pomieszczenia gospodarcze i magazynowe; 2. Pompy ciepła dla ogrzewania budynku Przedszkola w Kiełczygłowie; 3. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chorzewie; 4. Pompy ciepła dla ogrzewania budynku Szkoły Podstawowej w Chorzewie. Zakres robót budowlanych dla których ustanowiony zostanie nadzór inwestorski w ramach projektów pn.: 1. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Przedszkola w Kiełczygłowie - przebudowa piwnic Przedszkola w Kiełczygłowie na pomieszczenia gospodarcze i magazynowe; 2. Pompy ciepła dla ogrzewania budynku Przedszkola w Kiełczygłowie; 3. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chorzewie; 4. Pompy ciepła dla ogrzewania budynku Szkoły Podstawowej w Chorzewie. Zakres robót budowlanych dla których ustanowiony zostaje nadzór inwestorski obejmuje następujące specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlaną; 2) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Wykonawca powinien zapoznać się z zakresem przedmiotowych inwestycji na podstawie dokumentacji projektowych, które znajdują się w Urzędzie Gminy Kiełczygłów. ul. Tysiąclecia 25, 98-358 Kiełczygłów pokój nr 11 Pan Mieczysław Majewski. Do SIWZ dołączony jest Załącznik nr 9 - przedmiary robót budowlanych. Prace wykonywane w ramach niniejszego zadania powinny być zgodne z zawartą umową, oraz z umowami o roboty budowlane z Wykonawcami zadań. Zakres obowiązków, uprawnień i czynności wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: 1) Powołanie zespołu inspektorów nadzoru branży: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 2) Powiadomienie Zamawiającego o ustanowieniu Koordynatora pracy zespołu inspektorów, odpowiedzialnego za realizację całości zadań opisanych zamówieniem; 3) Przyjęcie od Zamawiającego, w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentacji projektowo - kosztorysowych. Dokonanie analizy zebranych opracowań pod względem rozwiązań technicznych, zgodności części opisowej z częścią graficzną zgodności przedmiarów z zakresem objętym projektem budowlanym i wykonawczym, identyfikacja ewentualnych obszarów problemowych i rekomendacja działań zapobiegawczych; 4) Sporządzenie raportu z weryfikacji otrzymanych materiałów w terminie 14 dni od daty ich otrzymania; 5) Opracowanie projektu procedur obiegu dokumentów gwarantujących terminową realizację i rozliczenie projektu zgodnie z zawartą umową i wdrożenie tych procedur po akceptacji przez Zamawiającego; 6) Protokolarne przekazanie (z udziałem Zamawiającego) Wykonawcom robót budowlanych placów budów oraz dzienników budów; 7) Zapewnienie ciągłego nadzoru nad realizowanym zadaniem poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji umów, sprawdzanie obmiarów, robót i ich odbiór; 8) Opracowanie i wdrożenie uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami szczegółowych harmonogramów robót i harmonogramu odbiorów częściowych; 9) Monitorowanie postępu wykonania prac poprzez porównywanie faktycznie wykonanych robót budowlanych z przyjętymi harmonogramami oraz kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z dokumentacją projektową wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, ofertą Wykonawcy, zawartą umową na wykonanie robót budowlanych, obowiązującym prawem, w szczególności Prawem budowlanym oraz rozporządzeniami wykonawczymi do Prawa budowlanego; 10) Kontrola prawidłowości zorganizowania prac budowlanych z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 11) Kontrola bezpiecznego sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz wykorzystywania sprzętu i środków transportu; 12) Prowadzenie bieżących inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz wiedzy technicznej; 13) Prowadzenie książki obmiarów robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub w przypadku stwierdzenia rozbieżności w ilości wykonanych robót; 14) Sprawdzenie, przed zastosowaniem materiałów, w zakresie dopuszczenia ich do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach; 15) Nadzorowanie i bieżące egzekwowanie od Wykonawców robót budowlanych przeprowadzania badań jakości robót i materiałów na koszt własny Wykonawcy robót budowlanych i na każde wezwanie Zamawiającego; 16) Okazywanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów, aktualnych (tj. wystawionych w okresie obowiązywania niniejszej umowy): certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną; 17) W porozumieniu z Zamawiającym - konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. Sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe oraz udzielanie wyjaśnień w tym zakresie i zawiadamiania Zamawiającego w celu zlecenia ich wykonania; 18) Organizowanie narad technicznych w przypadku zaistnienia takiej konieczności w terminach wyznaczonych przez Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego oraz sporządzanie protokółów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcom robót budowlanych w terminie 3 dni od dnia narady. 19) Organizacja i dokonywanie odbiorów robót zanikających, częściowych i odbioru końcowego oraz przyjmowanie od Wykonawców robót budowlanych wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, inwentaryzacje powykonawcze instalacji, obiektów i części obiektów); 20) Przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonych kosztorysów powykonawczych; 21) Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane; 22) Rozliczenie umowy o roboty budowlane po jej zakończeniu lub rozwiązaniu; 23) Zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbiorów częściowych i końcowego robót oraz sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru; 24) Sporządzanie protokołów wykonanych i odebranych robót częściowych i odbioru końcowego. Sporządzanie wykazu wad i określanie terminów ich usunięcia jeżeli takie wady wystąpią; 25) Potwierdzanie zgodności faktur/rachunków wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych z protokołami odbiorów częściowych i końcowego. Załącznikiem do każdej faktury są protokoły odbioru wykonania robót; 26) Kompletowanie i przedkładanie Zamawiającemu dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i właściwej eksploatacji obiektów; 27) W okresie gwarancji i rękojmi (3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych) do Wykonawcy należy: a) przynajmniej raz w roku, dokonanie wraz z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym przeglądu technicznego obiektu. Po wykryciu wad Wykonawca będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokona odbioru po ich usunięciu (zgodnie z terminami usunięcia wad i usterek ustalonymi w zawartej umowie z Wykonawcą robót budowlanych); b) sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów, 28) Wykonywanie wszystkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane (wg obowiązujących przepisów prawa, w tym Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanego, Prawa Cywilnego); 29) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia nadzoru wymaganego przepisami prawa lub umową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN. (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) w terminie i na zasadach określonych w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kielczyglow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach