Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg
- Adres: 66-520 Dobiegniew,
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7611914, 7613822 , fax. 095 7611914
- Data zamieszczenia: 2011-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
tel. 095 7611914, 7613822, fax. 095 7611914
REGON: 81053910828001 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/glusko
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej p.poż. na odcinku od km 3+079,54 - 4+706,72 oraz 6+338,74 - 11+846,7 długości 7 135,2 m w Leśnictwach Jaźwiny i Korytnica. 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru został określony w Projekcie budowlano - wykonawczym i Szczegółowych specyfikacjach technicznych. 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zapoznanie się z umową, jaką zamawiający zawarł z Wykonawcą robót, ofertą Wykonawcy robót oraz dokumentacją techniczną i decyzjami organów administracyjnych; b) sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, przepisami prawa i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych lub niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) sprawdzenie czy zastosowane materiały i sposób ich montażu jest zgodny z wymaganiami i przepisami dotyczącymi ochrony zabytków oraz ochrony przyrody (w szczególności jeśli istnieją indywidualne uwarunkowania o w/w charakterze w stosunku do danego obiektu); e) sprawdzenie czy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia został sporządzony przez kierownika robot w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003, nr 120, poz. 1126) oraz zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny prac; f) sprawdzanie, czy Wykonawcy robót przestrzegają planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przepisów prawa w tym szczególności przepisów BHP, ppoż, ochrony środowiska i przyrody oraz ochrony dziedzictwa archeologicznego/kulturowego i zabytków; g) wydawanie kierownikowi robot poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie; h) żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną i wydanym pozwoleniem na budowę; i) rozliczenie ilościowe i wartościowe faktycznie wykonanych robót; j) kontrola Wykonawcy robót, czy po zakończeniu prac doprowadził teren do porządku; k) kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji; l) kontrola rozliczeń pomiędzy wykonawcą robót a jego podwykonawcami (np. w zakresie weryfikacji oświadczeń o dokonaniu płatności na rzecz podwykonawców); m) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; n) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, zarówno podczas odbiorów zanikowych, jak i podczas końcowego odbioru robót; o) kontrola usunięcia wad; p) sprawdzenie zawartości merytorycznej i kompletności dokumentacji powstającej w czasie prowadzenia robót; q) przygotowanie dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeżeli takie zgłoszenie lub uzyskanie decyzji będzie wymagane przepisami prawa; r) każdorazowo prowadzenie zapisów o postępie w realizacji prac w formie dziennika budowy. Dziennik budowy będzie prowadzony przez Wykonawcę robót budowlanych nawet w przypadkach, gdy nie jest to wymagane w wydanym pozwoleniu; s) informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót koniecznych lub zamiennych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią Umowy jaką Zamawiający zawarł z wykonawcą robót i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu Umowy. 4. Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który nie może być powierzony podwykonawcom. Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzanego podwykonawcom będzie traktowany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zawarcie przez Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, umowy z podwykonawcą będzie wymagało uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II Oddział Gorzów Wlkp. 93 1020 1967 0000 8902 0076 6006. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 9). 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.10.2011 r. do godz. 10.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin. lasy.gov.pl/web/glusko
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwami: 1) Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowościach Sidłów, Gardzko i Ogardy 2) Przebudowa drogi wiejskiej wraz z odwodnieniem w Gminie Strzelce Krajeńskie w miejscowości Gilów 3) Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowości Brzoza
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VII - Remont ulicy Zachodniej oraz ulicy Północnej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
Dodano: 2016-05-17 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. sprawowanie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich o sale dydaktyczne w celu rozpoznawania i rozwijania zawodowych predyspozycji uczniów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj mikroinstalacji prosumenckich w ramach projektu pn. Budowa mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2015-07-29 - Inżynier Kontraktu w zakresie zarządzania, kontroli i nadzoru wykonania robót budowlanych dotyczących modernizacji sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego oraz wykonania izolacji termicznej podłóg i posadzek na gruncie w Sali Gimnastycznej Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2015-06-08 - Inżynier Kontraktu w zakresie zarządzania, kontroli i nadzoru wykonania robót budowlanych dotyczących modernizacji sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego oraz wykonania izolacji termicznej podłóg i posadzek na gruncie w Sali Gimnastycznej Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2015-05-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159 Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423
Dodano: 2015-05-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad budową dziesięciu przystani rzecznych nad Odrą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 - lubuskie przystanie
Dodano: 2015-03-17 - Usługa pełnienia ogólnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa (modernizacja) budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego położonego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze
Dodano: 2015-03-16 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159 Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423.
Dodano: 2015-02-06