Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7254256(57) w. 335
- Data zamieszczenia: 2009-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 10
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 7254256(57) w. 335
REGON: 25085678200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inspektorski dla prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów oraz założeniem ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Koźmin Wlkp. (obszar wiejski) obręby: Borzęciczki, Gałązki, Góreczki, Pogorzałki, Walerianów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadzór inspektorski dla prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów oraz założeniem ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Koźmin Wlkp. (obszar wiejski) obręby: Borzęciczki, Gałązki, Góreczki, Pogorzałki, Walerianów. Szczegółowy zakres prac opisany został w warunkach technicznych dla nadzoru inspektorskiego nad pracami związanymi z modernizacją ewidencji gruntów oraz założeniem ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Koźmin Wlkp. (obszar wiejski) obręby: Borzęciczki, Gałązki, Góreczki, Pogorzałki, Walerianów - załącznik Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania: złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę, posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą wypis z rejestru handlowego lub z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, przedłożą podpisany wzór umowy, posiadają uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy, Oświadczenie o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj: aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, Przedłożą podpisany wzór umowy, Złożą dokumenty stwierdzające posiadane uprawniania i kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 3 składa dokumenty potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie musza być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ dostarczy jego kopie, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.krotoszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług strzeżenia i ochrony obiektów i mienia szpitala
Dodano: 2016-03-03 - Świadczenie usług strzeżenia i ochrony obiektów i mienia szpitala
Dodano: 2015-02-23 - Nadzór inspektorski dla prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem komputerowych zbiorów danych archiwalnych oraz opracowaniem numerycznej nakładki uzbrojenia terenu (4 Zadania)
Dodano: 2014-08-29 - Nadzór inspektorski dla prac geodezyjno kartograficznych
Dodano: 2013-07-15 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu przy ul. Marcelińskiej 44
Dodano: 2012-11-28 - Powołanie inspektora nadzoru i odbioru dla prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów oraz założeniu ewidencji budynków i lokali dla części jednostki ewidencyjnej miasta Krotoszyna arkusze ewidencyjne 29,32,38
Dodano: 2012-06-21 - Nadzór inspektorski nad pracami geodezyjno-kartograficznymi polegającymi na modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu Dominice, gmina Włoszakowice
Dodano: 2012-05-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru prac geodezyjnych przy realizacji zadania: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem osnowy poziomej III klasy w gm. Miedzichowo, powiat nowotomyski, województwo wielkopolskie
Dodano: 2012-01-27 - Powołanie inspektora nadzoru i odbioru dla prac geodezyjno-kartograficznych polegających na: Zadanie 1 opracowaniu bazy numerycznej mapy ewidencyjnej dla wybranych obrębów jednostki ewidencyjnej Kobylin (obszar wiejski) z uwzględnieniem wyników prac dotyczących budowy i modernizacji bazy danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS) dotyczy obrębów Raszewy, Smolice Długołęka, Kobylin Stary, Rojew, Rzemiechów Nepomucenów, Wyganów. Zadanie 2 modernizacji ewidencji gruntów oraz założeniu ewidencji budynków i lokali dla części jednostki ewidencyjnej m. Krotoszyn arkusze 61,67-71,107-115
Dodano: 2011-07-13 - Nadzór inspektorski dla prac związanych z przeliczeniem współrzędnych punktów osnowy szczegółowej III klasy oraz osnowy pomiarowej z układu współrzędnych płaskich prostokątnych, oznaczonego symbolem 1965 do 2000.
Dodano: 2009-11-09