Przetargi.pl
Nadzór i konserwacja oraz naprawy i usuwanie awarii na instalacjach wodno - kanalizacyjnych oraz instalacjach elektrycznych w Parku im. Jana Pawła II, na terenie rekreacyjnym Olkówek, przy boisku ,Orlik 2012 i w Parku Przy Bażantarni oraz w Parku Lasek Brzozowy.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór i konserwacja oraz naprawy i usuwanie awarii na instalacjach wodno - kanalizacyjnych oraz instalacjach elektrycznych w Parku im. Jana Pawła II, na terenie rekreacyjnym Olkówek, przy boisku ,Orlik 2012 i w Parku Przy Bażantarni oraz w Parku Lasek Brzozowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Nadzór i konserwacja oraz naprawy i usuwanie awarii na instalacjach wodno - kanalizacyjnych oraz instalacjach elektrycznych w Parku im. Jana Pawła II, na terenie rekreacyjnym Olkówek, przy boisku Orlik 2012 i w Parku Przy Bażantarni oraz w Parku Lasek Brzozowy. Do zakresu prac należą: I. Nadzór i konserwacja instalacji wodno - kanalizacyjnej Zakres prac obejmuje pełnienie nieprzerwanych, tj. w dni powszednie i świąteczne, dyżurów technicznych oraz wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji. W zakres prac naprawczych objętych zamówieniem wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem instalacji oraz prace konieczne do wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji i urządzeń oraz inne drobne prace. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie instalacji wodno - kanalizacyjnej we właściwym stanie i zapewnienie jej prawidłowego funkcjonowania, bez przerw w działaniu. Codziennie należy dokonywać przeglądów stanu instalacji oraz wykonywać, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, następujące czynności: 1. przygotowywanie wodomierzy do odczytów, odczytywanie stanu wodomierzy (liczniki główne i podliczniki) i dokonywanie zgłoszeń do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy oraz do MPWiK w odpowiednim czasie, wyznaczonym przez MPWiK, i formie (formularz). Wykonawca będzie otrzymywał od Zamawiającego kopie pism dot. odczytów; 2. kontrolowanie i okresowe przeglądy instalacji wodno - kanalizacyjnej; 3. utrzymanie w należytym stanie studni wodomiarowej - Park im. Jana Pawła II, Park Przy Bażantarni, Park Lasek Brzozowy; 4. niezwłoczne zgłaszanie na piśmie wszelkich usterek zaobserwowanych w pracy instalacji wodno-kanalizacyjnej; 5. drobne naprawy bieżące oraz wymiana uszkodzonych elementów wyposażenia, w tym m.in. śrub, zaworów, syfonów, baterii, uszczelek, odcinków rur; 6. sprawdzanie drożności kratek odpływowych oraz w razie potrzeby ich udrożnienie, wraz z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych kratek, pokryw rewizyjnych, itp. oraz czyszczenie kratek ściekowych wiosną i jesienią; 7. czyszczenie kratek ściekowych, odwodnień liniowych, studzienek w miarę potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego (w tym wywóz odpadów); 8. naprawy kołnierzy studzienek, wyniesienie studzienek itp.; 9. sprawdzanie drożności przewodów kanalizacyjnych i usuwanie stwierdzonych lub zgłoszonych niedrożności; 10. zabezpieczenie instalacji na okres zimowy (zabezpieczenie przed zamarznięciem instalacji); 11. wykonywanie podłączeń nowo zakupionego sprzętu i urządzeń do instalacji wodno - kanalizacyjnej. II. Nadzór i konserwacja instalacji elektrycznej Zakres prac obejmuje pełnienie nieprzerwanych, tj. w dni powszednie i świąteczne, dyżurów technicznych oraz wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji. W zakres prac naprawczych objętych zamówieniem wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem instalacji oraz prace konieczne do wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji i urządzeń oraz inne drobne prace. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie instalacji i urządzeń elektrycznych we właściwym stanie i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania, bez przerw w działaniu. Codziennie należy dokonywać przeglądów stanu instalacji oraz wykonywać, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, następujące czynności: 1. kontrolowanie instalacji elektrycznej; 2. utrzymanie instalacji w należytym stanie; 3. niezwłoczne zgłaszanie na piśmie wszelkich usterek zaobserwowanych w pracy instalacji elektrycznej; 4. wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji instalacji elektrycznej; 5. sprawdzanie tablic rozdzielczych i bezpiecznikowych z usuwaniem i wymianą na nowe przepalonych bezpieczników oraz usuwanie przyczyn przegrzewania się bezpieczników; 6. wymiana przepalonych źródeł światła; 7. wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego; 8. utrzymanie w prawidłowym stanie technicznym i estetycznym zewnętrznej instalacji oświetlenia terenu; 9. przeglądy stanu technicznego instalacji odgromowych z ewentualnym usunięciem uszkodzeń i zabezpieczeniem połączeń; 10. wydawanie orzeczeń o nieprzydatności urządzeń do dalszej eksploatacji; 11. we wskazanym terminie dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej i przekazanie informacji do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy; 12. wykonywanie bieżącej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej; 13. wykonywanie podłączeń do sieci energetycznej nowo zakupionych urządzeń i sprzętu. Zakres prac obejmuje również: Park im. Jana Pawła II: - modyfikacje ustawień zegara sterującego oświetleniem boiska; zegar powinien być ustawiony w taki sposób, aby załączał oświetlenie wraz z zapadaniem zmroku, a wyłączał o godzinie 22:00 w okresie wiosenno-letnim oraz o godzinie uzgodnionej z Zamawiającym w okresie jesienno-zimowym; - konserwację linii zasilającej; oraz, w miarę potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego: - czyszczenie 98 szt. opraw lamp oświetleniowych; - zabezpieczenie nadziemnej części słupów odpowiednim preparatem (dotychczas stosowane były: IZOLBET-A lub Abizol R) do wysokości 1 m - 78 szt.; - malowanie słupów farbą do metalu w kolorze dotychczasowym RAL 7021- 78 szt., - modyfikację ustawienia lamp oświetlających boisko sportowe (w razie konieczności). Boisko Orlik 2012 i Park Przy Bażantarni: W miarę potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego oczyszczenie wszystkich opraw lamp oświetleniowych oraz malowanie wszystkich słupów do wysokości 1 metra odpowiednim preparatem (dotychczas stosowany był Abizol R), a powyżej tej wysokości farbą do metalu w kolorze dotychczasowym. Park Lasek Brzozowy: W miarę potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego oczyszczenie wszystkich opraw lamp oświetleniowych oraz oczyszczenie lamp stojących. Na wyposażenie obiektów składają się m.in.: Park im. Jana Pawła II: - źródła oświetlenia (SON 70W) w lampach sodowych w oprawach typu Lampion 05 - układy zapłonowe do opraw sodowych w oprawach typu Lampion 05 (zapłonniki UTUZ) - stateczniki sodowe 70 W w latarniach parkowych - oprawy oświetlenia do lamp sodowych parkowych - klosze do lamp sodowych parkowych wraz z elementami przejściowymi - źródła oświetlenia w oprawach metalohalogenkowych MWF 330/400 S-K (PHILIPS) (lampa MH MASTER HPI-T Plus 400 W) - układy zapłonowe do opraw metalohalogenkowych - oprawy metalohalogenkowe (projektory) - źródła oświetlenia SON-T PLUS 250W w oprawach SVF 607 N 250 (PHILIPS) - układy zapłonowe w oprawach SVF 607 N 250 (PHILIPS) - oprawy SVF 607 N 250 (naświetlacz MVF507 SON-T250W 230 I NE GR) - wkładki bezpiecznikowe - oprawy świetlówkowe - oprawy halogenowe - zapłonniki - świetlówki - żarówki - gniazda podwójne z uziemieniem p/t - gniazda pojedyncze z uziemieniem p/t - przewody YDY-450/750 V 5x16 mm2 - przewody YDYp-750V 2x1,5 mm2 - przewody YDYp-750V 4x1,5 mm2 - przewody YDYt-750V 3x2,5 mm2 - ochronniki DEHNguard - ochronniki ON 324 prod. Legrand - inwertory 2h - akumulatory inwertorów - bezpieczniki nadmiarowe - wyłączniki FR - stateczniki - styczniki Teren rekreacyjny Olkówek: - oprawy oświetleniowe - wysokoprężne lampy sodowe (70W) Boisko Orlik 2012 i Park Przy Bażantarni: - oprawy fluorescencyjne świetlówkowe - świetlówki do opraw fluorescencyjnych - gniazda wtykowe - łączniki - oprawy ZM.011.3 Powelug S.A - źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych ZM.011.3 Powelug S.A - oprawy oświetleniowe NOCTIS - oprawy oświetleniowe CORUS - oprawy oświetleniowe ALURA 70 - źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych ZM.011.3 Powelug S.A. - źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych NOCTIS - źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych CORUS - źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych ALURA - bezpieczniki nadmiarowe - styczniki suche - wkładki topikowe - aparaty elektryczne - zegar sterujący oświetleniem Park Lasek Brzozowy: - oprawy lamp metalohalogenkowych - źródła oświetlenia lamp metalohalogenkowych z rodziny Master City White CDO-TT Uwaga: Prace na terenie Parku Lasek Brzozowy będą wykonywane od momentu podłączenia instalacji na terenie obiektu i przekazaniu jej do eksploatacji. III. Dekoracja obiektów Zakres prac obejmuje montaż, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, (w tym wpięcie do sieci elektrycznej) wraz z obsługą serwisową elementów dekoracji świetlnych, a także montaż dekoracji innego typu na terenie w/w obiektów oraz demontaż w/w ozdób. Do zakresu prac należy również zakup dodatkowych elementów dekoracyjnych po ustaleniu takiej potrzeby z Zamawiającym. Wykonawca uzgodni warunki podpięcia do sieci elektrycznej oraz poniesie wszelkie ewentualne koszty z tym związane. Sposób montażu i łączenia elementów musi zapewnić pełne bezpieczeństwo, zastosowane napięcie: 24 V (bezpieczne), zabezpieczenie przeciwporażeniowe. Przewiduje się zastosowanie np. elementów dekoracyjnych z węża świetlnego, łańcuchów świetlnych, figur świetlnych 3D, dekoracji z igliwia i PCV i innych elementów dekoracyjnych takich jak np. bombki, łańcuchy itp. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o potrzebie zakupienia dodatkowych elementów dekoracyjnych, Wykonawca dokona zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i ilości oraz maksymalnego kosztu elementów dekoracyjnych. W takim przypadku Zamawiający pokryje koszty materiałów niezbędnych do wykonania prac. Wykonawca pokryje zaś wszelkie pozostałe koszty związane z dostawą, montażem i obsługa serwisową oraz demontażem ozdób, w tym m.in. koszty robocizny, sprzętu, transportu materiałów, przygotowania i zabezpieczenia terenu prowadzenia prac, uporządkowania terenu po zakończeniu prac itd. Zamawiający pokryje koszty zakupu materiałów (cenę materiałów) na podstawie faktur przedstawionych przez Wykonawcę, zgodnych z wcześniejszymi ustaleniami - spisem i wyceną, zawierających nazwy materiałów, ich ilości, ceny i łączną wartość netto i brutto. Zwrot ceny nastąpi po weryfikacji wykonania prac, na podstawie protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24 godz. obsługę serwisową, w tym stały nadzór nad właściwym stanem dekoracji, w tym jej sprawnością oraz wykonywać niezbędne naprawy i usuwać awarie w okresie od momentu montażu dekoracji do momentu jej demontażu. Długość tego okresu będzie ustalana na bieżąco z Zamawiającym. Do prac związanych z usunięciem awarii lub dokonaniem napraw należy przystąpić w ciągu 3 godzin od jej wystąpienia lub od zgłoszenia awarii lub usterki. W przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie przystąpić do usunięcia awarii lub usterki. Zgłoszenie może być dokonane telefonicznie. IV. Usuwanie awarii i naprawy, w tym zasady nabywania materiałów i podzespołów urządzeń potrzebnych do wykonywania prac przez Wykonawcę i rozliczania kosztów ich zakupu. W przypadku wystąpienia awarii wymagającej użycia materiałów i podzespołów o wartości do 500,00 zł brutto Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce awarii (zabezpieczyć instalacje objęte umową przed ewentualnymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej awarii oraz zlikwidować powstałe zagrożenie), powiadomić Zamawiającego telefonicznie i pisemnie, dokonać stosownego wpisu do dziennika eksploatacji instalacji i przystąpić do czynności naprawczych, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Koszty zakupu i dostarczenia oraz montażu i demontażu materiałów i podzespołów urządzeń, konieczne do wykonania bieżących prac konserwacyjnych bądź prac naprawczych danego rodzaju, w przypadku, gdy koszt materiałów lub podzespołów nie przekracza 500 zł brutto, ponosi Wykonawca. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty związane z usunięciem awarii i wykonaniem napraw, w tym m.in. koszty robocizny, sprzętu, materiałów, transportu materiałów, przygotowania i zabezpieczenia terenu prowadzenia prac, uporządkowania i odtworzenia terenu po zakończeniu prac itd. W przypadku wystąpienia awarii wymagającej użycia materiałów i podzespołów o wartości przekraczającej 500,00 zł brutto Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce awarii (zabezpieczyć instalacje objęte umową przed ewentualnymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej awarii oraz zlikwidować powstałe zagrożenie), powiadomić Zamawiającego telefonicznie i pisemnie i przekazać Zamawiającemu spis materiałów niezbędnych do usunięcia awarii wraz z przeprowadzoną wyceną oraz dokona odpowiedniego wpisu do dziennika eksploatacji instalacji i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przystąpi do czynności naprawczych. W takim przypadku Zamawiający pokryje koszty materiałów niezbędnych do wykonania prac. Wykonawca pokryje zaś wszelkie pozostałe koszty związane z usunięciem awarii i wykonaniem napraw, w tym m.in. koszty robocizny, sprzętu, transportu materiałów, przygotowania i zabezpieczenia terenu prowadzenia prac, uporządkowania i odtworzenia terenu po zakończeniu prac itd. Każdorazowo Wykonawca przedstawi spis i wycenę materiałów do akceptacji przez Zamawiającego. Zakup materiałów i podzespołów o wartości przekraczającej podany limit wymaga uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający pokryje koszty zakupu materiałów i podzespołów (cenę materiałów i podzespołów) na podstawie faktur przedstawionych przez Wykonawcę, zgodnych z wcześniejszymi ustaleniami - spisem i wyceną, zawierających nazwy materiałów i podzespołów, ich ilości, ceny i łączną wartość netto i brutto. Zwrot ceny nastąpi po weryfikacji wykonania prac, na podstawie protokołów odbioru. Czas zgłoszenia się konserwatora do usunięcia awarii nie może być dłuższy niż 3 godziny od jej wystąpienia lub od momentu otrzymania zawiadomienia o awarii, jednak w przypadku, gdy awaria stwarza zagrożenie, do prac (w tym zabezpieczenia terenu i urządzeń oraz naprawy) należy przystąpić niezwłocznie. V. Prowadzenie dzienników eksploatacji instalacji Do zakresu prac Wykonawcy należy prowadzenie dzienników eksploatacji instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, osobno dla każdego obiektu. Wykonawca ma obowiązek zapisywać w dziennikach wszystkie czynności wykonane w ramach umowy, w tym awarie i czynności konserwatora wykonane przy jej usuwaniu. Dzienniki przechowywane będą u Wykonawcy i okazywane na każde wezwanie Zamawiającego. Kopię odpowiednich stron dzienników należy przekazywać Zamawiającemu przed odbiorem prac, co najmniej jeden raz w miesiącu. Gwarancja: Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy i użyte do jego wykonania materiały oraz jakość ich montażu. Gwarancja obejmuje trwałość i jakość zastosowanych wyrobów, w tym m.in.: powłoki malarskie, odporność na pęknięcia i zabezpieczenie antykorozyjne, odporność na odkształcenia, odporność na pęknięcia. Warunki wykonania prac : 1. Powyższe czynności Wykonawca zobowiązuje się wykonywać rzetelnie i zgodnie ze sztuką. 2. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi wykonywania robót elektrycznych. 3. Prace remontowe i konserwacyjno-eksploatacyjne muszą być wykonywane przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami, a każda czynność musi być wpisana do dziennika eksploatacji instalacji. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac oraz bezpieczeństwo pracowników i użytkowników obiektów podczas wykonywania prac. 5. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy wykonywaniu prac. 6. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące bhp i ochrony środowiska naturalnego, w tym m.in. przepisy dotyczące zniszczenia i usuwania drzew i krzewów. 7. Wykonawca będzie stosować się do ustawowych ograniczeń nacisków osi na drogach publicznych. 8. Wykonawca będzie odpowiadał za naprawę wszelkich zniszczeń spowodowanych z jego winy i będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim. 9. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac (dot. m.in. materiału roślinnego - wymiana roślin uszkodzonych na rośliny o parametrach zaakceptowanych przez Zamawiającego oraz ewentualnych uszkodzeń nawierzchni, kabli, instalacji nadziemnych). 10. Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie zarządzenia wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych postanowień podczas prowadzenia prac. 11. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania prac musi być utrzymywany w dobrym stanie i w gotowości do pracy oraz powinien być zgodny z normami dot. ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia telefonicznego kontaktu z Zamawiającym przez całą dobę. 13. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres wykonywania prac polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac. 14. Zakres prac obejmuje wszelkie możliwe koszty, w tym: pracy ludzi i sprzętu, zabezpieczenia terenu poprzez właściwe oznakowanie miejsc prowadzenia prac, zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac (z zastrzeżeniem zapisów pkt IV), koszty uprzątnięcia terenu po wykonaniu prac, inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. 15. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu imienną listę pracowników wykonujących pracę w jego imieniu na rzecz Zamawiającego wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji. 16. Wykonawca odpowiada za to, by aktualne numery telefonów do konserwatorów zostały podane do wiadomości Zamawiającego i wywieszone we wskazanych miejscach na terenie obiektów. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jeden numer telefoniczny jako numer do kontaktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach