Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 39-200 Dębica, ul. Parkowa 28
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 014 6803155 , fax. 014 6803155
- Data zamieszczenia: 2015-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Parkowa 28 28
39-200 Dębica, woj. podkarpackie
tel. 014 6803155, fax. 014 6803155
REGON: 85166523200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór geologiczny nad wykonaniem właściwych robót w ramach zadania pn. Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr 1313R Jasło-Jodłowa-Ryglice w m. Jodłowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest objęcie nadzorem geologicznym (w zakresie obejmującym prace geologiczne i geotechniczne) realizacji robót budowlanych związanych z wykonaniem zabezpieczenia osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr 1313R Jasło-Jodłowa-Ryglice w m. Jodłowa zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy ul. Parkowa 28 zwany w dalszym ciągu Zamawiającym, zaprasza do składania ofert związanych z wykonaniem usługi: Nadzór geologiczny nad wykonaniem właściwych robót w ramach zadania pn. Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr 1313R Jasło-Jodłowa-Ryglice w m. Jodłowa 2. Zakres rzeczowy do wykonania: W ramach pełnienia nadzoru geologicznego wykonawca zobowiązany będzie do: reprezentowania interesów Zamawiającego w zakresie spraw merytorycznych, technicznych i ekonomicznych dotyczących zagadnień geologicznych i geotechnicznych w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji,stałej współpracy z nadzorem inwestorskim Zamawiającego, ciągłej i stałej kontroli poprawności wykonywanych prac realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, który zostanie wyłoniony w ramach równoległego zamówienia publicznego, w tym:uczestnictwa na wezwanie Zamawiającego w komisjach i naradach technicznych,dokonywania odbiorów cząstkowych i końcowych robót budowlanych w tym robót ulegających zakryciu lub zanikowi oraz sprawowania nadzoru merytorycznego (opisywania i potwierdzania faktur),informowania Zamawiającego na bieżąco o postępach realizacji inwestycji oraz o terminach odbiorów prac cząstkowych,sprawdzania poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między Wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym,kontrolowania jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i dokumentacją projektową, kontrolowania zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,niezwłocznego informowania Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych o wszelkich dostrzeżonych błędach w realizacji inwestycji, a w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach z dokumentacją projektową,sporządzania protokołów, notatek i lub zapisów z ustaleń,dokonywania stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,informowania Zamawiającego o konieczności wykonania zamówień dodatkowych oraz robót zamiennych nieprzewidzianych umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych,uzgadniania z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, wraz z oceną zasadności ich wprowadzenia, w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru lub inwestora, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych,rozstrzygania w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w trakcie wykonywania robót,potwierdzania faktycznie wykonywanych robót,bezpośredniego nadzorowania prac terenowych, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na telefoniczne wezwanie Zamawiającego,sprawdzania przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych rozliczeń kosztów realizacji inwestycji,informowania Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót, wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót,niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez Wykonawcę robót budowlanych, informowania Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Wykonawcy robót budowlanych (w szczególności ulęgających zanikowi),. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713512005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość pobytów na terenie robót
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.rde.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną