Przetargi.pl
Nadzór autorski remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie pt. Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013

Powiat Suwalski ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Świerkowa 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5659200 , fax. 087 5664716
  • Data zamieszczenia: 2014-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suwalski
    ul. Świerkowa 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5659200, fax. 087 5664716
    REGON: 79067084600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór autorski remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie pt. Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. Remont i przebudowa zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie pt. Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013. w sposób i na zasadach określonych w Prawie Budowlanym z dnia 07 lipca1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz w umowie. 2. Nadzór autorski będzie obejmował specjalności: a) architektoniczną, b) drogową, c) instalacji elektrycznych, d) instalacji sanitarnych, e) konstrukcyjno - budowlaną, f) telekomunikacyjną, 3. Obowiązki Usługodawcy obejmować będą w szczególności: a) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych, materiałowych i doboru urządzeń, b) wyjaśnianie wątpliwości Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji poprzez dodatkowe informacje i opracowania, w tym uszczegółowianie rysunków wykonawczych, c) nanoszenie poprawek lub uzupełnień na wszystkich egzemplarzach projektu, d) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej, e) przedstawianie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być uprzednio zaakceptowane przez Zamawiającego, f) ocenę wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i obowiązującymi przepisami, g) udział, po uprzednim pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego, w naradach i komisjach technicznych, odbiorach i procedurach oraz końcowym odbiorze zadania, h) poprawianie błędów projektowych, likwidację kolizji między branżami lub uzupełnienie rysunków, detali bądź opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji autorskiej, i) uczestnictwo w procesie zakupu wyposażenia kordegardy w meble, wystrój okien i innych elementów wystroju wnętrza, (doradztwo w toku udzielania zamówienia poprzez konsultacje przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników postępowań w tym zakresie), 4. W przypadku konieczności odbycia spotkania lub narady na terenie inwestycji celem wykonania któregokolwiek z w/w obowiązków, Usługodawca zobowiązuje się uczestniczyć w tych naradach w ramach uzgodnionego wynagrodzenia ryczałtowego. O konieczności udziału w naradzie Zamawiający lub wykonawca prac budowlanych powinni poinformować Usługodawcę (Projektanta) z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. W razie konieczności wynikającej z tematu narady Projektant zapewnia udział w niej projektantów poszczególnych branż. Usługodawca jest zobowiązany do obowiązkowych inspekcji w miejscu wykonywania inwestycji, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu. Kwota wynagrodzenia ryczałtowego wyczerpuje wszelkie roszczenia Usługodawcy. 5. Usługodawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru autorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania. 6. W przypadku wprowadzenia zmian, wynikających z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, stanowiących istotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu i pozwolenia na budowę, Usługodawca obowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt doprowadzić do zgodności z obowiązującym prawem (sporządzenie projektu zamiennego, uzgodnienia, pozwolenie na budowę). 7. Usługodawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu skutki finansowe zmian proponowanych w dokumentacji w stosunku do rozwiązań poprzednich i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na ich wprowadzenie. Usługodawca poniesie wszelkie skutki finansowe zmian, które wprowadził bez wiedzy i zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach