Przetargi.pl
NA DOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA IMMUNOFIKSACJI BIAŁEK KRWI I ROZDZIAŁU BIAŁEK METODĄ KAPILARNĄ, WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH ANALIZATORÓW DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DRA L. BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 545 587, , fax. 523 574 667
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 545 587, , fax. 523 574 667
    REGON: 92358780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA DOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA IMMUNOFIKSACJI BIAŁEK KRWI I ROZDZIAŁU BIAŁEK METODĄ KAPILARNĄ, WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH ANALIZATORÓW DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DRA L. BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów do wykonywania immunofiksacji białek krwi i rozdziału białek metodą kapilarną na potrzeby Centralnego Laboratorium Analitycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu. 2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M-24/2020 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach 2, 2a, 2b do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 2 częściach; b) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem – „ZADANIE”, które zostało oznaczone jako zadanie od nr 1 i nr 2 ZADANIE NR 1 – odczynniki do wykonywania immunofiksacji białek krwi wraz z dzierżawą aparatu ZADANIE NR 2 – odczynniki do rozdziału białek metodą kapilarną wraz z dzierżawą aparatu c) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia. d) Zakres i wielkość każdego zadania została przedstawiona szczegółowo w formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załączniki nr 2 i 2a,b do SIWZ w których szczegółowo podano wymagany asortyment. e) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1- 2.300,00 zł Zadanie nr 2- 2.600,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO Bank Polski S/.A., ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa. Nr rachunku : 43102014620000730203589496 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr M-24/2020 NA DOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA IMMUNOFIKSACJI BIAŁEK KRWI i ROZDZIAŁU BIAŁEK METODĄ KAPILARNĄ, WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH ANALIZATORÓW” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – należy wpłacić wyłącznie przelewem b) innej niż pieniądz – Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ( wystawców dokumentu) 6. Oryginał gwarancji/poręczenia winien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 7. Wadium winno być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikacje postępowania, którego dotyczy. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną