Miejskie Przedszkole nr 12 ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, al. płka. Wojciecha Szczepańskiego 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (016) 621 11 73 , fax. (016) 621 60 83
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 12
al. płka. Wojciecha Szczepańskiego 2 2
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. (016) 621 11 73, fax. (016) 621 60 83
REGON: 65001781000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejskie Przedszkole
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa stromego dachu w budynku Miejskiego Przedszkola nr 12 w Jarosławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadbudowa stromego dachu w budynku Miejskiego Przedszkola nr 12 w Jarosławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 złotych (pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 1 robota) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane (jak zamówienie w sprawie) o wartości nie niższej od 100 000 zł. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności referencji inwestorów. b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy; będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego w swojej specjalności. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca będzie miał do dyspozycji: Kierownika budowy posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe poparte posiadaniem uprawnień budowlanych w zakresie branży ogólnobudowlanej i aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 50.000 zł. b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację o sytuacji ekonomicznej i finansowej z banku, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (przebieg kariery zawodowej) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Informację o podwykonawcach - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa oraz wyposażenie klasopracowni i sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Medyce - Zmiana konstrukcji dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Medyce
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w miejscowości Miękisz Stary wraz z przebudową kotłowni
Dodano: 2016-07-06 - PRZEBUDOWA BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W M. LASZKI
Dodano: 2015-09-10 - Roboty remontowo budowlane - wykonanie wymiany pokrycia dachowego, remontu i docieplenia kominów w budynku mieszkalnym przy ulicy Lubelskiej 10 w Jarosławiu
Dodano: 2015-06-01 - Remont budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Jodłowej (nie wpisanego do rejestru zabytków) wraz z jego dociepleniem o wysokości do 12 m
Dodano: 2015-05-25 - zmiana konstrukcji dachu z jednospadowego na dwuspadowy
Dodano: 2014-09-16 - Wykonanie wymiany pokrycia dachowego, remontu kominów na strychu i nad dachem oraz malowania klatki schodowej w kamienicy przy ulicy Opolska 1 w Jarosławiu
Dodano: 2014-07-21 - Remontu dachu budynku Aresztu Śledczego w Nisku i Sądu Rejonowego w Stalowej Woli, VII Oddział Zamiejscowy w Nisku
Dodano: 2014-06-04 - Projekt i realizacja remontu dachu polegający na wzmocnieniu belek stropowych stalową konstrukcją kratową na budynku garażowym położonym na bazie RDW w m. Ustianowa
Dodano: 2014-02-27 - przebudowa zabytkowego pałacu i zmiana sposobu użytkowania na bazę Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem ternu przy budynku - etap I przebudowa dachu wraz z kominami
Dodano: 2014-02-10