Przetargi.pl
NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU GARAŻU

Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Chopina 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5193563 , fax. 089 5193563
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku
    ul. Chopina 11 11
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5193563, fax. 089 5193563
    REGON: 51069929300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-olsztynek.qi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU GARAŻU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i nadudowa budynku garażu o pietro i poddasze uzytkowe oraz budowa łącznika w poziomie pietra i poddasza łączącego część nadbudowaną z istniejącym budynkiem zamawiającego.Zakres zamówienia obejmuje roboty: w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, ziemne, w zakresie okablowania elektrycznego, instalacji elektrycznych, w zakresie centralnego ogrzewania, instalacyjne hydrauliczne, instalacyjne kanalizacyjne, betonowe, zbrojeniowe, izolacyjne, betonowe bez zbrojenia, w zakresie stolarki budowlanej,tynkowanie, wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych, malarskie, pokrywanie podlóg i ścian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) -zwanej dalej ustawą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 2. Osoby o których mowa w punkcie 1 podpunkt b muszą posiadać uprawnienia budowlane ( na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. Nr 83, poz. 578) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, muszą należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i muszą posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, aktualne na dzień składania ofert. 3. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udzialu w postępowania należy dostarczyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min 75% ceny oferowanej brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie np. referencje, kserokopie protokołów odbioru itp. 3.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1-4 ustawy 4.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-olsztynek.qi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach