Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa drewnianej konstrukcji dachu wraz z nadbudową kominów budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Nadbudowa drewnianej konstrukcji dachu wraz z nadbudową kominów budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku. Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z : - nadbudową dachu wraz z drewnianą konstrukcją więźby dachu oraz kryciem blachą powlekaną dachówkową ; - nadbudową kominów ; - wymianą rynien i rur spustowych , obróbek blacharskich . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W ramach potencjału ludzkiego Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta dokonana zostanie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, wykonawca składa: 1) Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 4a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają stosowne uprawnienia tj. decyzje w sprawie posiadania uprawnień oraz zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty dekarskie - pokrycie części dachu budynku Oświęcimskiego Centrum Kultury, ul. Śniadeckiego 24, 32-602 Oświęcim papą termozgrzewalną oraz wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowej odwodnienia dachu
Dodano: 2015-08-27 - Roboty dekarskie - pokrycie dachu budynku Oświęcimskiego Centrum Kultury, ul. Śniadeckiego 24, 32-602 Oświęcim papą termozgrzewalną oraz wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowej odwodnienia dachu
Dodano: 2015-07-22 - Budowa zadaszenia schodów zewnętrznych -przy Zespole Szkół im. Legionów Polskich w Poroninie Szkoła Podstawowa i Gimnazjum.
Dodano: 2015-07-21 - Zakończenie remontu elewacji - wykonanie prac zabezpieczających przed zawilgoceniem oraz wykonanie instalacji odgromowej realizowanego w Szkole Miejskiej z okresu autonomii galicyjskiej - byłym nazistowskim obozie przejściowym w Krakowie przy ulicy Wąskiej 7
Dodano: 2015-06-03 - Nowe oblicze starej Wańkówki - rewitalizacja budynku Gminnego Centrum Informacji i Promocji w Poroninie.
Dodano: 2014-09-30 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i zbuduj - systemu dostępowego (pomostów technicznych) do daszków czołowych na dachach trybun Miejskiego Stadionu im H. Reymana w Krakowie wraz z montażem (zdemontowanego) poszycia z poliwęglanu daszków czołowych. Znak sprawy 20/VII/2014.
Dodano: 2014-08-08 - Budowa zadaszenia trybun stadionu miejskiego w Limanowej - I etap
Dodano: 2014-07-23 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i zbuduj - systemu dostępowego (pomostów technicznych) do daszków czołowych na dachach trybun Miejskiego Stadionu im H. Reymana w Krakowie wraz z montażem (zdemontowanego) poszycia z poliwęglanu daszków czołowych. Znak sprawy 12/VII/2014
Dodano: 2014-07-22 - Zmiana kolorystyki fragmentu elewacji wraz z wymianą obróbek blacharskich w budynku dydaktycznym Uniwersytetu Pedagogicznego przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie
Dodano: 2014-07-09 - Wykonanie izolacji murów fundamentowych budynku przy ul. Józefa 21 w Krakowie
Dodano: 2014-07-08