Przetargi.pl
Nadbudowa budynku ośrodka zdrowia przy ul. Krakowskiej 2 w Świątnikach Górnych wraz ze zmianą konstrukcji dachu na budynku oraz zewnętrzną instalacją odgromową.

Gmina Świątniki Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego 36
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2704030 , fax. 12 270 40 96
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątniki Górne
    ul. Bruchnalskiego 36 36
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 12 2704030, fax. 12 270 40 96
    REGON: 35155549900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa budynku ośrodka zdrowia przy ul. Krakowskiej 2 w Świątnikach Górnych wraz ze zmianą konstrukcji dachu na budynku oraz zewnętrzną instalacją odgromową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane prowadzone będą na budynku ośrodka zdrowia w Świątnikach Górnych przy ulicy Krakowskiej 2. 2. Zakres robót obejmuje wymianę dachu budynku przychodni w Świątnikach Górnych na dach dwuspadowy o kącie nachylenia 25 st., o konstrukcji drewnianej z poddaszem użytkowym. Zabudowa dachu związana jest z likwidacją płyt korytkowych, likwidacją ścianek ażurowych, rozbiórką ścianek kolankowych, osadzeniem w wieńcach stropu I p. filarków żelbetowych przejmujących siły rozporu z dachu oraz wykonaniem ścianek kolankowych. Zakres projektu konstrukcji obejmuje: - likwidację istniejącego dachu wentylowanego - wykonanie ścianek kolankowych - montaż płatwi dachowych - przedłużenie klatki schodowej. Demontaż dachu obejmuje: likwidację pokrycia dachu, płyt dachowych, ścianek ażurowych oraz istniejących ścian kolankowych do poziomu płyt stropu nad I p. Ścianki kolankowe: wzdłuż ścian podłużnych budynku na stropie I p. należy wykonać żelbetowe słupki do przejęcia sił rozporu z dachu (o przekroju 20x20 cm, rozstaw i wysokość - 1,0 m), gzyms dla oparcia rynny (wieniec 20x20 cm), ścianki kolankowe. Płatwie dachowe: stalowe (dł. 2,00m - I160, dł. 3,85 m - HEB 180, dł. 4,34 m - HEB 180, dł. 4,39 m - HEB 180, dł. 5,42 m - HEB 200). Podpory dla płatwi - stalowe słupy z rur kwadratowych 100x100x6. Połączenie płatwi ze słupem spawane. Konstrukcję stalową dachu należy zabezpieczyć farbą ognioochronną. Krokwie, słupy, kleszcze, murłaty:drewniane. Przedłużenie klatki schodowej wymaga: rozbiórki stropu I p. nad istniejącą klatką schodową i wykonania dwóch biegów z jednym spocznikiem na półpiętrze. Dach projektowany jako dwuspadowy z lukarnami o konstrukcji więźby drewnianej. Kształt i gabaryty dachu określone są w architektonicznej części projektu budowlanego. Pokrycie dachu: blachodachówka. Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. Kominy: kanały spalinowe i dymowe ceramiczne. Ściany: murowane. Stolarka okienna i drzwiowa oraz ślusarka: montaż okien aluminiowych 44,96 m2, drzwi aluminiowych 6,85 m2, parapety, balustrady schodowe. Instalacja odgromowa: demontaż istniejącej instalacji odgromowej oraz zamontowanie nowej nieizolowanej instalacji odgromowej LPS. 3. Szczegółowy zakres robót i ich ilości został określony w Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa może zawierać zwiększony zakres robót, których ewentualne wykonanie zostanie zlecone w ramach zamówienia uzupełniającego. 4. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: a) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z dokumentacją przetargową oraz zgodnie z przyjętym standardem; b) ilość i rodzaj sprzętu gwarantującego wykonanie zadania; c) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; d) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. e) wykonanie zakresu robót objętego przedmiotem zamówienia w terminie do 16.08.2016 r. f) miejsce odwozu materiałów z demontażu Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 5. Zamawiający udzielając robót uzupełniających w terminie roku od zawarcia zamówienia podstawowego, będzie wymagał utrzymania cen jednostkowych nie wyższych aniżeli ceny jednostkowe na poszczególne roboty z przetargu podstawowego. 6. Termin zakończenia do 16.08.2016 r. obejmuje swoim zakresem roboty, których zakres podano powyżej. 7. W zakres robót wchodzą również inne roboty budowlane związane z podstawowymi wymienionymi powyżej. Dokładny zakres robót do wykonania przedstawia przedmiar robót stanowiący zał. nr 6 do niniejszej SIWZ. 8. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (np. materiałów, urządzeń), tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same /nie gorsze/ od tych podanych w dokumentacji technicznej. Materiały równoważne muszą być wymienione w ofercie z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego przedsięwzięcia, dostawy niektórych materiałów, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia lub ograniczenia zadań planowanych do wykonania, wydłużenia okresu realizacji stosownie do posiadanych przez niego środków finansowych albo podziału przedsięwzięcia lub zadań na etapy. Z tytułu ograniczenia zakresu umowy lub zmiany terminu wykonania, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6.000,00 zł, słownie: sześć tysięcy i 00.100 złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 54 1240 4748 1111 0000 4879 9346, z adnotacją: Wadium na przetarg pn. Nadbudowa budynku ośrodka zdrowia przy ul. Krakowskiej 2 w Świątnikach Górnych wraz ze zmianą konstrukcji dachu na budynku oraz zewnętrzną instalacją odgromową, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Termin wniesienia wadium: 14.04.2016 r., godz. 9:30. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta (poręczyciela). 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin udzielonej rękojmi i gwarancji na wykonane prace
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiatniki-gorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach