Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
- Data zamieszczenia: 2009-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115 115
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
REGON: 00055112500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
nadbudowę budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i projekt stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi: - 60 miesięcy na konstrukcję budynku, wszystkie jego elementy budowlane wewnętrzne i zewnętrzne. - Na wszystkie urządzenia techniczne zamontowane wewnątrz i na zewnątrz budynku gwarancja zgodna z gwarancją producenta Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i projekcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁANIANIA WARUNKÓW: Warunek art. 22 ust.1 pkt.1 - na podstawie oświadczenia Warunek art.22 ust.1 pkt. 2 - wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch obiektów kubaturowych.) Warunek art. 22 ust.1 pkt. 3 - wymagane jest zapewnienie nadzoru kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (uprawnienia budowlane - kierownik budowy, ponadto wymagane osoby z uprawnieniami sanitarnymi i elektrycznymi) Warunek art. 22 ust.1 pkt. 4 - na podstawie oświadczenia Warunek art. 24 ust.1 i 2 - na podstawie oświadczenia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 9 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) kosztorys ofertowy zawierający wszystkie pozycje przedmiaru robót, e) dane na temat kierownika budowy oraz innych osób sprawujących nadzór w poszczególnych branżach określonych w pkt. 8c SIWZ , wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie w zakresie określonym w pkt. 8b SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kobylnicy
Dodano: 2016-05-24 - BUDOWA WINDY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W WĄGROWCU PRZY UL. LETNIEJ
Dodano: 2016-05-10 - Renowacja elewacji budynku dydaktycznego Poznańskiej Szkoły Chóralnej wraz z robotami naprawczymi dachu realizowana w ramach zadania Adaptacja zespołu budynków na potrzeby VIII Liceum Ogólnokształcącego wraz z renowacją elewacji i dachów zabytkowych budynków oświatowych przy ul. Cegielskiego 1 i ul. Garbary20
Dodano: 2016-04-25 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Zacharzynie
Dodano: 2016-04-13 - Rozbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przyprostyni, gm. Zbąszyń - etap III
Dodano: 2016-03-29 - Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej nr 23 w Poznaniu ul. Norwida 21
Dodano: 2015-11-27 - Termomodernizacja obiektów szkolnych - 2 części: 1) Termomodernizacja obiektu Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 1 Os. Władysława Łokietka 104 oraz 2) Termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego os. Tysiąclecia 43
Dodano: 2015-11-10 - Rozbudowa i przebudowa szkoły w Jerzykowie, gmina Pobiedziska
Dodano: 2015-10-16 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślesinie w ramach projektu Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Ślesin
Dodano: 2015-07-27 - Budowa kompleksu szkolnego w Plewiskach
Dodano: 2015-07-13