Przetargi.pl
Nadanie krajowej i międzynarodowej oceny ratingowej Miasta Zielona Góra.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadanie krajowej i międzynarodowej oceny ratingowej Miasta Zielona Góra.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest: nadanie krajowej i międzynarodowej oceny wiarygodności kredytowej (ratingu) MIASTA Zielona Góra. 3.1. Zamówienie obejmuje w szczególności: 3.1.1. nadanie krajowej i międzynarodowej oceny wiarygodności kredytowej Miasta zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie standardami, po przeprowadzeniu niezbędnych analiz, 3.1.2. dwie aktualizacje ratingu w terminie 12 miesięcy od ostatnio nadanej oceny/aktualizacji, 3.1.3. wykonywanie nadzoru nad ratingiem w okresie jego trwania, 3.1.4. sporządzenie pisemnego uzasadnienia (raportu) do przyznanej oceny, podanie wyniku ratingu wraz z jego uzasadnieniem do publicznej wiadomości we własnych publikacjach Wykonawcy (w formie drukowanej i elektronicznej) i w serwisach informacji oraz poprzez międzynarodowe informacyjne serwisy finansowe, 3.2. Przekazanie po podpisaniu umowy danych liczbowych i informacji niezbędnych do wykonania usługi: Wykonawca wykonując usługę będzie wykorzystywał w szczególności dane liczbowe i informacje zamieszczone na stronie internetowej miasta. Zamawiający odpowiedzi udzieli niezwłocznie w uzgodnionej formie, w szczególności pisemnie. Udzielanie informacji telefonicznie powinno zostać potwierdzone za pomocą fax ( 068-4564655 ), e-mail (budzet@um.zielona-gora.pl) lub pisma (Skarbnik Miasta). 3.2.1. Informacja dotycząca sytuacji finansowej Miasta dostępna jest na stronie internetowej Miasta (www.zielona-gora.pl ) w zakładce Budżet i finanse w zakresie: 3.2.1.1. opinie RIO o projekcie uchwały budżetowej na: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 rok; 3.2.1.2. budżet Miasta (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 rok); 3.2.1.3. sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Miasta (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 rok); 3.2.1.4. sprawozdania budżetowe z przebiegu wykonania budżetu (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 rok); 3.2.1.5. opinie RIO o sprawozdaniach z wykonania budżetu Miasta za 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 rok; 3.2.1.6. prognoza długu; 3.2.1.7. opinia RIO o prognozie kwoty długu Miasta. Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji źródłowych ze sprawozdań budżetowych, bilansów i innych opracowań należy do obowiązków Wykonawcy, Zamawiający udzieli stosownych wskazówek i wyjaśnień w razie wystąpienia wątpliwości interpretacyjnych, merytorycznych itp. 3.3. listę informacji przekazaną Zamawiającemu przez Wykonawcę i uzgodnioną przed podpisaniem umowy, zawierającą szczegółowy wykaz danych, materiałów, opracowań niezbędnych do wykonania ratingu i terminy ich dostarczenia przez Zamawiającego, a także informacje i materiały przekazane w formie ustnej i pisemnej przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793114001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: jest wymagane w wysokości 8100.00 zł (osiem tysięcy sto złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi o min. wartości 50.000,00- zł brutto każda - w zakresie nadania oceny ratingowej jednostce samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców powyżej 100.000 osób w tym co najmniej jedna z trzech ww. usług winna dotyczyć nadania międzynarodowej oceny ratingowej jednostce samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców powyżej 100.000 osób; na potwierdzenie przedłożyć należy dokumenty, że usługi te zostały wykonane należycie. 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.6) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) dokładnie wypełniona Tabela obliczenia ceny- załącznik Nr 6 do SIWZ; 8) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 9) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach