Przetargi.pl
"Nabycie wyposażenia i sprzętu ratownictwa na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczeglacinie"

Gmina Korczew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-108 Korczew, ul. Ks. Brzóski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 312 078 , fax. 256 312 089
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczew
    ul. Ks. Brzóski 20 a
    08-108 Korczew, woj. mazowieckie
    tel. 256 312 078, fax. 256 312 089
    REGON: 71158248600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.korczew.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Nabycie wyposażenia i sprzętu ratownictwa na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczeglacinie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (Część 1) – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: • wytwornico-prądownica szt. 1, • kaseton wężowy aluminiowy 52 – szt. 4, • Kaseton wężowy aluminiowy na węże W-75 – szt. 2, • pilarka spalinowa – szt. 1, • pilarka spalinowa ratownicza – szt. 1 • kamera termowizyjna – szt. 1, • specjalistyczny sprzęt z zakresu ratownictwa wysokościowego – 1 kpl. • szelki asekuracyjne – szt. 2 • zestaw ratownictwa medycznego – 1 kpl. • motopompa pływająca – szt. 1 • agregat prądotwórczy – szt. 1 • defibrylator – szt. 1 • radiotelefon nasobny – szt. 6 • drabina nasadkowa drewniana – szt. 1 • drabina słupkowa – szt. 1 • prądownica wodna 52 – szt. 1 • prądownica wodna – szt. 1 • butla stalowa do aparatu powietrznego – 6 szt. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami c) posiadać komplet dokumentacji technicznej-eksploatacyjnej d) sprzęt i urządzenia dla których wymagane jest świadectwo dopuszczenia CNBOP muszą taki dokument posiadać, ważne na dzień odbioru. Część II Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu ratownictwa technicznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (Część 2) – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: • zestaw ratownictwa technicznego – 1 kpl. • detektor wielogazowy dla minimum 4 gazów – szt. 1 • wspornik progowy do rozpieracza kolumnowego – 1szt. • podpory do stabilizacji – 2 kpl. • detektor prądu przemiennego z sygnalizacją dźwiękową i świetlną – 1szt • sygnalizator bezruchu – szt. 4 Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami c) posiadać komplet dokumentacji technicznej-eksploatacyjnej d) sprzęt i urządzenia dla których wymagane jest świadectwo dopuszczenia CNBOP muszą taki dokument posiadać, ważne na dzień odbioru. 2. Wymagany okres gwarancji minimum 12 miesięcy na cały przedmiot zamówienia, przy czym okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Wymagania formalne. 3.1 Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego udokumentować spełnienie przez oferowany sprzęt ratowniczo-gaśniczy i wyposażenie wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej. 3.2 Wymagany okres gwarancji minimum 12 miesięcy na cały przedmiot zamówień, przy czym okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania techniczne dla wyposażenia i sprzętu dla Ochotniczej straży Pożarnej w Szczeglacinie, zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 6. Opis przedmiotu zamówienia określa minimalne wymagania dla sprzętu ratowniczo-gaśniczego. W zakresie wskazanych rozwiązań technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne pod względem użytkowym i funkcjonalnym. Ewentualne nazwy handlowe urządzeń lub wyrobów należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się rozwiązania równoważne pod względem użytkowym i funkcjonalnym do podanych przez Zamawiającego. Za produkty równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze, tj.: tożsame lub lepsze od produktu wskazanego z nazwy handlowej. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. Wymagania dotyczące wadium. 1.1 Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty w wysokości: • Dla Części I zamówienia – 1 500,00 zł • Dla Części II zamówienia – 3000, 00 zł 1.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (do wyznaczonego dnia i godziny) i musi obejmować cały okres związania ofertą. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. 1.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., póz. 299). 1.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Korczew: 33 9194 0007 0075 0471 2000 0040 z dopiskiem a) Dla części I zamówienia: „Wadium w przetargu znak sprawy GP 271.14.2020 – Część I” b) Dla części II zamówienia: „Wadium w przetargu znak sprawy GP 271.14.2020 – Część II” 1.5 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 1.7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.9 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Pzp, lub informacji o tym,, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsza. c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie (dla części I i II zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach