Przetargi.pl
nabycie w formie leasingu operacyjnego i dostawę nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla GPK - SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie

Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa 7A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265656 , fax. 076 7265666
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 7A 7A
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265656, fax. 076 7265666
    REGON: 39076792000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk-sitaglogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. z udziałem Gminy Miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    nabycie w formie leasingu operacyjnego i dostawę nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla GPK - SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    nabycie w formie leasingu operacyjnego i dostawę nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla GPK - SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie Rok produkcji 2009r. Urządzenie zabudowane na podwoziu kołowym, co najmniej dwuosiowym, dopuszczone do ruchu po drogach publicznych z prędkością co najmniej 70 km/h, łączone do ciągnika za pomocą zaczepu przelotowego 50 mm, wyposażone w układ hamulcowy z systemem ABS i oświetlenie drogowe Masa całkowita urządzenia gotowego do pracy nie może przekraczać 15 Mg Urządzenie wyposażone w silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 45 kW wg DIN 6271 (ISO 9249) spełniający aktualnie obowiązujące w RP normy emisji spalin Silnik umieszczony na konstrukcji ramowej z możliwością wysunięcia z maszyny. Napęd na bęben przenoszony za pomocą przekładni zębatej bezcięgnowej z uwagi na niższe koszty eksploatacyjne maszyny. Zestaw wskaźników zawierający co najmniej wskaźniki: stanu paliwa, liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, liczby przepracowanych godzin dziennie, prędkości obrotowej wału korbowego silnika; Maszyna dostarczana z jednym bębnem przesiewającym: Bęben: oczka o wymiarze ?70 mm grubość poszycia bębna min. 10mm wraz z zainstalowanymi nożami rozrywającymi wewnątrz bębna Czas wymiany bębna przesiewającego na inny maksymalnie 20 min. Całkowita długość bębna przesiewającego co najmniej 4 600 mm Średnica bębna przesiewającego co najmniej 1 700 mm Rodzaj bębnów przesiewających: wykonane z jednego płaszcza stalowego Urządzenie wyposażone w system płynnej regulacji prędkości obrotowej bębna przesiewającego Maszyna wyposażona w przenośniki wyrzutowe frakcji podsitowej oraz nadsitowej Urządzenie wraz z przenośnikami odprowadzającymi materiał nadsitowy oraz podsitowy ma stanowić układ niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania Przenośnik odprowadzający frakcję podsitową długości co najmniej 4900 mm Przenośnik odprowadzający frakcję nadsitową długości co najmniej 4900mm Podajniki odprowadzające frakcję nadsitową oraz podsitową, rozkładane oraz składane hydraulicznie Podajnik odprowadzający frakcję nadsitową wyposażony w regulację szybkości przesuwu. Urządzenie wyposażone w komorę zasypową o pojemności co najmniej 3,9 m3 Urządzenie wyposażone w system płynnej regulacji prędkości posuwu podajnika komory zasypowej Urządzenie wyposażone w szczotkę doczyszczającą bęben w trakcie pracy. Szczotka podnoszona i opuszczana hydraulicznie. Zespół napędowy zabudowany w sposób umożliwiający swobodny dostęp do punktów serwisowych. Dostawa maszyny na Składowisko Odpadów Komunalnych w Biechowie k/Głogowa na koszt i ryzyko Wykonawcy. W dniu dostawy wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi i dokumenty w języku polskim (w tym instrukcja obsługi z wykazem prac obsługi codziennej i okresowej, katalog części zamiennych). FORMA NABYCIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Leasing operacyjny: a) 36 rat (raty miesięczne stałe) b) 1 wpłata - 10% c) Wartość końcowa wykupu - 1% W racie leasingowej zostaną uwzględnione wszelkiego rodzaju koszty związane z przedmiotem zamówienia. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. W celu akceptacji przez Zamawiającego, Leasingodawca do oferty załączy: a) projekt umowy leasingowej wraz z załącznikami, określający ogólne warunki umowy. b) warunki ubezpieczenia z proponowaną przez Leasingodawcę wysokością stawki ubezpieczenia. ZASTRZEŻENIE: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość: - wyboru zaproponowanej przez Leasingodawcę oferty ubezpieczenia (uwzględniającą wysokość stawki) lub ubezpieczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. 2) Remonty, naprawy przedmiotu zamówienia po ustaniu okresu gwarancji, po stronie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 434110007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić gwarancji: 12 miesięcy od protokolarnego przekazania maszyny. - wnieść wadium w kwocie 10 000 zł i terminie wymaganym przez Zamawiającego - dostarczyć przedmiot zamówienia - do 4 tygodni od podpisania umowy- loco Głogów (Składowisko Odpadów Komunalnych w Biechowie k/Głogowa). - przekazać Zamawiającemu kompletny - posiadający niezbędne wyposażenie - przedmiot zamówienia, gotowy do użycia (uwzględniający wszelkie wymogi zawarte przez Zamawiającego w SIWZ). - złożyć przy protokolarnym przekazaniu pojazdu wymaganą dokumentację w języku polskim (instrukcja obsługi z wykazem prac obsługi codziennej i okresowej, katalog części zamiennych). - zapewnić dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. - posiadać serwis zlokalizowany na terenie Polski. - posiadać doświadczenie zawodowe poprzez: a) wskazanie, że na terenie kraju są eksploatowane urządzenia o podobnych parametrach technicznych, jak zawartych w SIWZ. Należy ten fakt potwierdzić listą referencyjną 2 użytkowników, którzy eksploatują takie maszyny, niezależnie od formy ich nabycia ( leasing, kredyt, gotówka). Listy referencyjne, w ilości min. 2 sztuk, muszą być wystawione przez odbiorców - eksploatatorów urządzeń lub również przez producentów tych urządzeń lub ich dystrybutorów, oraz dodatkowo b) przedstawienie listów referencyjnych potwierdzających sposób finansowania urządzeń będących przedmiotem zamówienia (mobilnych przesiewaczy bębnowych) lub innych maszyn roboczych i urządzeń o zbliżonej wartości jak przedmiot zamówienia. Listy referencyjne, w ilości min. 3 sztuk, muszą być wystawione dla Wykonawcy leasingującego- finansującego sprzedaż przedmiotu zamówienia w formie leasingu operacyjnego. - posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł. - posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Złożyć Druk OFERTA , wg wzoru zamawiającego. - Złożyć oświadczenie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 4 września 2008r., Nr 171, poz. 1058) - załącznik nr 1 do SIWZ - złożyć dowód wpłaty wadium, - złożyć opis techniczny przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ - złożyć informację o warunkach i okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ - złożyć informację o warunkach serwisu (gwarancyjny i pogwarancyjny) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ - złożyć projekt umowy leasingowej wraz z załącznikami, określający ogólne warunki umowy. - złożyć warunki ubezpieczenia (uwzględniając wysokość stawki ubezpieczenia) - złożyć przy protokolarnym przekazaniu pojazdu wymaganą dokumentację w języku polskim (instrukcja obsługi z wykazem prac obsługi codziennej i okresowej i, katalog części zamiennych). - wykaz doświadczenia zawodowego poprzez: a)wskazanie, że na terenie kraju są eksploatowane urządzenia o podobnych parametrach technicznych, jak zawartych w SIWZ. Należy ten fakt potwierdzić listą referencyjną 2 użytkowników, którzy eksploatują takie maszyny, niezależnie od formy ich nabycia ( leasing, kredyt, gotówka). Listy referencyjne, w ilości min. 2 sztuk, muszą być wystawione przez odbiorców - eksploatatorów urządzeń lub również przez producentów tych urządzeń lub ich dystrybutorów, oraz dodatkowo b) przedstawienie referencji potwierdzających sposób finansowania urządzeń będących przedmiotem zamówienia (mobilnych przesiewaczy bębnowych) lub innych maszyn roboczych i urządzeń o zbliżonej wartości jak przedmiot zamówienia. Listy referencyjne, w ilości min. 3 sztuk, muszą być wystawione dla Wykonawcy leasingującego- finansującego sprzedaż przedmiotu zamówienia w formie leasingu operacyjnego. - złożyć informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającą: wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Minimalna kwota zdolności kredytowej wynosi 100.000,00 zł -złożyć polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł. -złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - złożyć aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - złożyć aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). -złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - złożyć aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk-sitaglogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach