Przetargi.pl
Nabycie subskrypcji, na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB) - ZP/149/055/U/16

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3472400 , fax. 58 3472913
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3472400, fax. 58 3472913
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nabycie subskrypcji, na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB) - ZP/149/055/U/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego wraz z instrukcjami instalacyjnymi oraz dokumentacją dotyczącą nowych wersji oprogramowania VIRTUA. 2.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pod pojęciem Licencjonowanego Oprogramowania VIRTUA zamawiający rozumie: 1)VIRTUA Base System Level 4, w site visit 2)VIRTUA Base System Level 4, no site visit (2nd Account) 3)VIRTUA Precision Searching Level 4 4)VIRTUA Precision Searching Level 4 (2nd Account) 5)VIRTUA Acquisitions and Fund Accounting Level 4 6)VIRTUA Circulation, Status Monitoring Level 4 7)VIRTUA Circulation, Status Monitoring Level 4 (2nd Account) 8)VIRTUA Serials Control Level 4 9)VIRTUA Serials Control Level 4 (2nd Account) 10)VIRTUA Clients licenses (1st Account 32 licenses, 2nd Account 28 licenses) 11)NCIP SIP Interface for Virtua with 64 Staff Users 12)CHAMO 13)CHAMO (2nd Account) Aktualna wersja oprogramowania systemu Virtua: Serwer: 2013.2.5 (33160) 183 Virtua Client: 2013.2.5 (21998) 183 System operacyjny Red Hat Enterprise Linux Server release 6.5, Oracle 11.x wersja 64 bitowa. Wykonawca zapewni następujące usługi serwisowania, utrzymania i dostarczania nowych wersji Licencjonowanego Oprogramowania Virtua: 1.Konsultacje oraz standardowa pomoc serwisowa. a.Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć zamawiającemu pomocą oraz doradztwem, w godzinach od 8.00 do 20.00 według środkowoeuropejskiej strefy czasowej od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem urzędowych dni wolnych od pracy. b.Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi zapewnić usługi konsultacyjne w celu odpowiedzi na pytania oraz pomocy zamawiającemu w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem i działaniem licencjonowanego oprogramowania. c.Usługi konsultacyjne oraz pomoc serwisowa powinny być realizowane w formie poczty elektronicznej, kontaktu telefonicznego, internetowego dostępu do systemu komputerowego i oprogramowania w celu umożliwienia serwisowi technicznemu zdiagnozowania oprogramowania i rozwiązania problemów. 2.Natychmiastowa pomoc. a.Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć całodobowym serwisem przez siedem dni w tygodniu w sytuacjach awaryjnych dotyczących Licencjonowanego Oprogramowania. Awaria określana jest jako całkowita niesprawność systemu bibliotecznego. b.Zamawiający nie może być obciążony kosztami usług usunięcia awarii przez wykonawcę, jeżeli awaria była spowodowana wadami wykrytymi w Licencjonowanym Oprogramowaniu. 3.Błędy oprogramowania oraz ich naprawa. Wykonawca musi nieodpłatnie usunąć błędy w licencjonowanym oprogramowaniu, natychmiast po ich zgłoszeniu przez zamawiającego. 4.Dostarczanie nowych wersji licencjonowanego oprogramowania wraz z dokumentacją. a.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiającemu wszystkie nowe wersje licencjonowanego oprogramowania, instrukcje instalacyjne i konfiguracyjne oraz dokumentację z nim związaną, z chwilą ich udostępnienia. b.Wykonawca zobowiązuje się do okresowego monitorowania działania systemu oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, informowania zamawiającego o konieczności powzięcia przez niego szczególnych środków mających na celu utrzymanie lub usprawnienie działania Systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji-priorytet normalny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach