Przetargi.pl
NABÓR PERSONELU DO OPIEKI NAD DZIEĆMI W CZASIE PRZEWOZÓW DO SZKÓŁ I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLU W OKRESIE OD WRZEŚNIA DO GRUDNIA 2012 ROKU

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 840 81 52 , fax. 076 840 81 52
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 840 81 52, fax. 076 840 81 52
    REGON: 39043974200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NABÓR PERSONELU DO OPIEKI NAD DZIEĆMI W CZASIE PRZEWOZÓW DO SZKÓŁ I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLU W OKRESIE OD WRZEŚNIA DO GRUDNIA 2012 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opieka w czasie przewozu nad uczniami dojeżdżającymi autobusami w ramach zorganizowanych dowozów uczniów z terenu Gminy Lubin do szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenie Gminy Lubin i Miasta Lubina oraz oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkolu w okresie od 3 września do 31 grudnia 2012 roku - rano i powrót. Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego. Zamówienie jest podzielone na 14 części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach